Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
cappa72 #1087 üzenetére
Szóval kihoztam az ótót' a szerviből. De csak miután zárás volt, hiszen beülvén az autóba ismét az "emergency call system failure" fogadott, így visszasétáltam, hogy helló, ugyanott vagyunk... Lehet, hogy ez nem a sync3 része, de hibaként ezt is bejelentettem, tehát kéne kezdeni valamit vele - hát válaszuk az volt, hogy amikor kiálltak az autóval, akkor ez még nem volt ott. (megjegyzem, hogy ezt el tudom képzelni, mert nálam sem mindig van/volt ott; ezeket a "néha előjön" hibákat nagyon sz@r felderíteni...)
Viszont most van hibakód is, u.a., mint a múltkor.A képernyő viszont nem fagyott le.
Ugyanakkor megint másképp csipog a parkolóradar, mint tegnap...
A build szám viszont most sem változott, de a system updates info az igen, tehát akkor most tényleg hw-t cseréltek. Meglát-tyúk...
4 hónapja szenvedünk ezzel a fagyással.
Most még ez a segélyhívó biszbasz...Viszont az ótó' egész jó.
-
válasz
sparta2 #1092 üzenetére
Nem tudom, ennek nem néztem utána. Csak a frissítőfile-be néztem bele, és ott sh a parancsfájl. első sora meg #!/bin/bash, innen gondolnám, hogy Linux kernell fut alattta. De mivel ópenszósz, lehet ez M$ kreálmány is.
(mint ahogyan xbox-nál solaris - legalábbis informatikus rokon mondotta vala...) -
válasz
Tsebacsi #1090 üzenetére
Azt hiszem én is a design miatt, no meg a méret és ár miatt (méret/ár aárny) választottam ezt.
Előtte Galaxy -> dízel 2010-es S-Max volt, ott nem voltak ilyen gondjaim. Igaz, nem is ilyen túlelektronizált példányaim voltak, és nem is nagyon vágytam rá.
Most mindenféle van benne, persze nem is működik rendesen a SW/HW.
Eddig csak a microsofttól láttam ilyet, de ez a rendszer Linux/Android alapú, és többet vártam volna tőle; persze az, hogy mi a kernel alapja az egy dolog, a fölötte lévő UI és egyedi kernelmódosítások nem a Luinus T-t minősítik. -
válasz
Tsebacsi #1088 üzenetére
Szerinted én nem?
10.8M HUF az autó eredeti ára, és ilyenekkel sz@rakodunk...
(A vw sem sokkal jobb, csak ott mások a gondok... pl. falubeli Touran-nál rosszul volt összerakva a tömítés.... 2 hétig járt vele így a majdnem szomszéd, mire megcsinálták neki; szintén zsír új autó volt....) Viszont az infotaintment rendszere nem fagy. -
Hah... megint szép cucc van: feldobálja a kedves rendszer, hogy vészhívás-rendszer hiba, mejek szervizbe, és világított a kis villáskulcs ikon. Ez a legutóbbi szerviz előtt volt. Aztán ugye jött a szervizes belebigyózás.
Aztán pár napig oké, ezen a héten azért visszajött ugyanez a hiba, és most nincs hibakód, és nincs villáskulcs ikon sem. De a hibaüzenet van.
Kiváncsi vagyok miasz*rt fognak ezzel kezdeni... -
-
Szóval akkor a szerviz sem tudott mit tenni, belátták, hogy hw hiba.
Majd értesítenek a kijelzőcseréről (gondolom teljes modul), ha a az alkatrész rendelkezésre áll.
A fantom érintés vagy a hibakód hiánya győzte meg őket, nem tudom.
De azért az tényleg fájó, hogy szét kell majd bombázni az eddig összerakott autót.. félek, hogy utána nyekeregni fog minden...
De az sem megoldás, hogy ha a kormányfűtés bekapcsolása után fagy, akkor odaég(ne) a kezem (ha nem tudnám, hogy újraindítható a kijelző) -
-
válasz
Tsebacsi #971 üzenetére
Megtaláltam.
A kormányon a "telefon letesz / előreléptetés" gomb és a konzolon a "szám előre" gomb együttes megnyomása kb. 3-5 másodpercig.
És elkezdi a hangszórókat telsztelni első körben, mielőtt bármit csinálnál.Még további kutakodást nem végeztem, hogy mire és hogyan használható, mindössze annyi, hogy megtaláltam.
-
Amióta létezik pentium, azóta ezt nem lehet kijelenteni egyértelműen. (Bár viccesen hangzik, nem az)
Egy kis link a Sync3 fagyársra ismét
és ebben ott van biza' a digitalizáló hiba az 1.-es pontban.
(Most Common) First, when you take apart the Ford Sync Module there’s actually a thin screen called a “Digitizer” which comes just before the LCD Screen itself. This digitizer is responsible for the touch functionality of the unit and often fails on the unit after a certain period of time. This is repairable! And fairly reasonable!
Parts: $250+HST | Labour 2 HrsSajnos nagyon nem egyedi eset, tele van vele a net...
Másik kulcsszó az APIM (Accessory Protocol Interface Module)
-
Majd eldöntik, hogy mit akarsz
Ezért útálom a redmoni termékeket is. Le kell butítani, hogy használhatóvá tegyem a saját logikámnak megfelelően. (Kicsit faék gondolkodású vagyok.)@(#959) fatal`
Az automata reflektor tudtommal egyik autóban sem működik rendesen.
Ah, ezt nem is tudtam... még jó, hogy létezik.
Egyszer már tényleg működött egy rövidebb úton, és jól is működött. Másnap már nem, és azóta sem.A Sync valószínűleg hardver hiba, nem szoftver.
Remélem nem lesz igazad.
Csak a fantom-érintés (ami azért jellemzően a fagyást megelőzően történik) a hw hibára (visszamaradó feszültség az üvegben) utaló.
Viszont újraindítás után hiba nélkül műxik több órán keresztül. -
Részvétem
Hát... köszi; egyelőre én sem tudok jobbat, minthogy újra bejelentkezek hozzájuk, és elmondom az eddig tapasztaltakat.
Engem az érdekel, hogy a tolatóradar hangja miért lett más a szervizes beavatkozás után, és pár óra múlva miért állt vissza arra, ami előtte volt.
Ja, és val'szeg ez nem a Syn3 hibája, de az automata reflektorlekapcsolás is olyan, hogy van amikor működik, van amikor nem... de inkább nem... bughalmaz ez az egész... na ezért félek én az ilyen túlszoftverezett autóktól.
Azért az is fura, hogy a visszajelzésnél ott volt a screen freeze...Szóval tuti tudnak róla. Idén remélem lesz frissítés, mert akkor addig kihúzom, és akkor remélhetőel az újabb már majd megoldja ezt. Ha az sem, akkor az hw lesz..
-
Szóval "frissítették" a szoftvert.
Elméletileg.
Merthogy sem a verziószám, sem a build szám nem változott.
Az viszont érezhető, hogy gyorsabban elindul a rendszer, és 5 perc után nem fagyott még ki. Mást nem tudtak mondani mint azt, hogy teszteljem - ezt fogom tenni.
Közben megtaláltam azt a beépített menüpontot, ahol hibajelenséget lehet küldeni. És itt kiválasztható volt a "screen freeze". Szóval az is megvolt.
Meglát-tyúk, majd megosztom a tapasztalatot.A ford uk oldalon is ellenőriztem a vin szám alapján a frissítési infót, és ott is azt írja, hogy "up-to-date" vagyok.
szerk.: biztos volt mindenféle reset is, mert pl. a tolatóradar hangja megváltozott.
-
& @(#936) sparta2
Igen, természetesen.Tehát amiket eddig csináltam:
- master reset (usb eszközök eltávolítva)
- wifi be, legfrissebb sw keres -> "ön a legfrissebbet használja"
- wifi ki
- sw update kiAztán azóta is reggelente szépen megfagy akár 3 perc után is, majd a kijelző újraindítás után megszűnik a hiba, fél órán belül pedig nem jelentkezik úja - kéne egy hosszabb út, amikor kiterjesztett időintervallumot tudok vizsgálni..
Sőt, ma csak reggel vacakolt, aztán munkából hazafelé már nem. Meg utána sem. Lehet, hogy ezt is be kell járatni, hogy összekopjon?Sajna ettől még mindkettő lehet - hw és sw egyaránt.
Vagy akár a hőmérsékletre is lehet érzékeny, akkor inkább hw.
Próbálkozok a lehető legtöbb adatot összevadászni - figyelem a viselkedését, próbálom a környezeti tényezőket is (fejben) rögzíteni, hogy mikor csinálja a hülyeséget.
Hátha ezzel az esetleges szervizesnek is plusz infókat tudok adni - már ha nem pékek fogják kezelni... (bocsánat, nem akartam sztereotip lenni, vagy bárki munkáját lebecsülni; merthogy nekem sem volt szakmám semmiféle Android moddolás, oszt' mégics csináltam vagy 200 telefonhoz CWM-met.)Most melegebb van, és csak reggel fagyott, de kb. 1.5 perc alatt, mire kiálltam a garázsból, becsuktam az ajtót, a kaput, és már nem ment. Screen reboot, utána 37 percig tökéletesen ment, böködtem vezetés közben (alapvetően a forgalommal voltam elfoglalva).
-
Viszont akkor ismétlődnie kellene a hibának egy idő után.
Ha viszont csak az induláskor fagy, utána egy kijelző reset megolja, akkor inkább sw gyanús.
De majd a szerviz eldönti.
Amúgy nézegettem a frissítéseket, és azt láttam, hogy Linux alapú lesz ez a rendszer (nem túl nagy meglepetésre). Tehát a hiba akár kernelmodul szintű is lehet. -
Én is, sajnos.
Merthogy van itthon olyan telefon, (még a régi dőkből, amikor foglalkoztam velük), aminél vannak fantom érintések. És várhatóan valamilyen belső mechanikai feszültségtől. Ott próbáltam hajszárítóval felmelegíteni és fokozatosan lehűteni (üvegek esetén alkalmazzák ezt a feszültségmentesítési módszert), de hát ne mjött össze, hw hiba.
Viszont volt olyan telefon is, aminél egy újabb sw esetén a bakfék kínaiak 1 sort változtattak meg a kernelben, és fagyós lett a telefon. Kijavítva azt az egyetlen sort, megjavult...
Szóval a legnagyobb baj, hogy bármi lehet. -
Viszont úgy tűnik, hogy ha egyszer fagyás után megcsinálom, utána legalább 30 percig jó. Eddig tartott a mai munkába menet.
Indulás után 3 percel már nem ment az érintés...
Kijelző újraindulás után a 30 perces út alatt néha odapöttyintettem neki, és működött.
Kíííváncsi vagyok hosszabb távon mit produkál. -
-
Még nem tudtam megnézni, de állítólag ki kell kapcsolni az auto frissítést, és jó lesz.
Forrás
Kiváncsi leszek.
Valamit varázsolt a kereskedő is a szalonban.
Fék 5x, utána vészvillogó 5x, és még utána a a bal oldali OK gombot is nyomogatta, azt már nem tudtam lefigyelni.
Lehet, hogy ezt is ki kellene próbálni majd. -
Az én maxikámon már másodszor fagy meg a kijelző.
Először a kereskedésben, aztán ma hazafelé úton.
Tankolás után újraindulva működött tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- Beszámítás! Apple Mac mini 2020 M1 8GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 730W
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 TomaHawk R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 XC 12GB Rampage SHIVA 600W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged