- Kijelző került a kamerasávra a Xiaomi 17 Pro és 17 Pro Max hátulján
- Hiánypótló funkciót vezet be a Nothing
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
makkmarce #148 üzenetére
És gondolod, hogy szakmailag megengedhetné magának, hogy baromságokat hazudjon bele az emberek arcába. Aha.
Mond olyan dolgokat egy alrendszer részeinek az egyik összetevőjéről amikkel én sem értek egyet, de _amit_ mond, és ahogy mondja abban igaza van.
Lehet itt most vitatkozni arról, hogy nem 150kg/kwh, hanem 135, a dízel meg 8 litert eszik... mindenkinek maga fele hajlik a keze, ezt írtam is.
De a lényegi részt ha leszűrted, akkor kivehető, hogy igaza van.
Amúgy most kérdeztem meg eonos vill-mérnök haveromat, és 5-6%os transzformálási veszteségről ír/db, miután fel van mágnesezve egy nagy trafó.
Tehát itt bukunk két transzformálással 1kw-ból 100wattot, a maradék 900ból meg mondjuk 800 megmarad az akksiban, 720-730 meg lekerül a kerékre. Nem lőttem nagyon mellé a 30%-al.
Rákérdeztem napelemre is, 10 évre teljesítménygaranciát adnak, és 20 éves távon nem süllyedhet (asszem') 60% alá a hatásfok. De a probléma még akkor is a napszakok, és évszakok változása, a köztes karbantartás, szétszedés, miegymás.
Foszilist kellene bezárni, és erőltetni az atomot amíg nincs fúziós. Az lesz a szent grál, ha teljesen arról futna európa-amerika-kína 20 év múlva (nem fog), és a megtermelt iszonyat mennyiségű árammal el tudnánk kezdeni kivonni a bepöfögött co2-t és metánt, akkor talán megmenekülnénk a teljes kihalástól. Úgy is ku.vára fog fájni 2050-2060 környékén az időjárás és az ökoszisztéma összeomlása, de legalább nem egy kamion bassza pofán az emberiséget, hanem egy személyautó.
De erre kb annyi az esély, mint arra, hogy vagyon-limitet vezetnek be globálisan.
Ismét "DE" erről addig nincs semmi értelme vitatkozni, amíg a globális co2 kibocsájtás 15%áért felelős a teljes közlekedés, egy teherhajó ami kínából hozza a napelemet/nájlonpólót/aliexpresszt annyi so2-t basz ki a légkörbe mint 20millió személyautó, és az agyatlan túlfogyasztásra épülő vadkapitalizmus okozza a teljes co2 kibocsájtás 40%-át.
Vagy 50-et. Lehet, hogy ezekből sokkal egyszerűbb lenne érezhető mértéket lefaragni, nem?
Reszelhetjük itt a fingot, farigcsálhatunk az európai autók kibocsájtásából 2-3-5%okat (a globális kibocsájtás mittudomén... 0.001%áról beszélünk kb) de igazából ennek mi értelme, amikor minden szart kínából hoz be az EU?
Teherhajón, repülőn, meg dízelmozdonyon...
És ennek az árumennyiségnek a 30%-a 1 héten belül megy a kukába mert szar, a maradék fele meg egy-két hónap múlva. -
t72killer
titán
válasz
makkmarce #148 üzenetére
"Diesel consumption per 100km 5.9 Liter" - meg is van az ordító baromság, amit keresel.
Kb egy hónapja ugrottunk haza Mo.-ra egy 1.6tdi octaviával ami uez a motor: 4.1liter/100km-es fogyasztást hoztam össze 3000km-es szumma távon. 8éve megvan a kocsi, többször is néztem a fogyasztást, sportosabban vezetős időszakaimban se ment SOHA 5liter fölé a fogyi.
Ennyit erről, hogy ki hogyan csúsztat, kb ennyire bízhatunk a többi "forrásukban" is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 pro 128Gb,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- HIBÁTLAN iPhone XS Max 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2898, 100% Akkumulátor
- Lista frissítve (1000+ db laptop - 2025.10.07) - RTX-es GAMER laptopok + dokkolók + licencek
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- iKing.Hu - Motorola Razr 40 Ultra Glacier Blue 8 GB RAM / 256 GB tárhely Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest