Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz t72killer #126 üzenetére

    Ido elotti bezuzas biztos nem lesz, latva az elektromos autok arat es vasarlasi statisztikakat. Szerintem vissza is vesz majd az igereteibol az a par nyugati orszag aki mar beigerte elore 5-10-15 eves tavlatra, hogy naluk akkor mar csak elektromos auto lesz uzembe helyezve, eladva. (talan a kogazdag Norvegia, Svajc esetleg Belgium, Luxemburg meg tudja oldani)

    Most is csak komoly artamogatassal es masodlagos kedvezmenyekkel tudnak eladni e-autokat, lathatoan mikroszkopikus mertekben es az is lathato, hogy annak ellenere hogy allitolag nagy mertekben csokkent az akkumulatorok gyartasi koltsege, ez semennyire sem jelent meg az autok araban.

    Egyebkent bontasi, ujrafelhasznalasi szempontbol az e-auto joval problemasabbnak tunik, plane hogy az akkuk, cellak tekinteteben nem latszik komolyabb standardizacionak nyoma. Nincsenek szabvanyos cella, akkupack egysegek, amik segitenenek a koltsegcsokkentesben, karbantartasban, ujrafelhasznalasban. (persze reszben azert is, mert ha nem is nagy ugrasokkal, de evente fejlodik az akkutechnologia)

    En a hagyomanyos hajtasu autok aranak emelkedese miatt, folyamatos forgalomcsokkenessel szamolok, uj autokat tekintve, kozeptavon, sot hosszabb tavon is vagyis kevesebb auto kerul majd bontoba varhatoan, illetve egyre tobben lemondanak majd a masodik, sot elso szamu autorol is, az arerzekenyebb orszagokban.

  • hcl

    titán

    LOGOUT blog (1)

    válasz t72killer #126 üzenetére

    Nem, ha nem hagyják ki, akkor is lehet torzítani a dolgokat. Pl. pont a fent említettel, ami kihagyja az olajfinomítókat, stb.
    "mekkora is a lábnyoma a mostani autópark idő előtti bezúzásának?"
    Jaja, ezt is bele kéne venni, mert jelenleg az elektromos autók nélkül is pár éves autókat cserél le a világ jobban élő fele, azaz Nyugaz-EU és USA... Aminek csak egy része jön hozzánk, a többi megy a bontóba... De muszáj mindig újat venni, mert nem pörög eléggé a gazdaság :D

    "Ha meg ugyanakkora a környezeti lábnyom, akkor mi a frásznak szenvedni 3x annyiba kerülő és fele hatótávolságú autókkal."
    3x annyiba azért kerül, mert kisebb mennyiségben termelik, értelme meg minimum annyi, hogy csendesebbek és kipufogógázokkal kevésbé terheltek lennének a városok.

Új hozzászólás Aktív témák