Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cheesy

    őstag

    Szerintem itt nem feltétlenül kell csak a hajra/szőrre gondolni.
    "Hair tool" felelős pl. az alacsony rendű növényzet (pl. fű, sás, függő indák, stb.) modellezéséhez is. Többnyire azok is csak egy tetszőleges - hosszanti - felbontású 2D-s shaderek.
    Nekem az a tech előadás ugrik be ahol a legutóbb a Cryengine valósidejű fűszimulációját mutatták be, ahol széllel "borzolták" a frissiben editorral odapakolt füvet. Ott is volt collision is, tehát nem kócolódtak össze, vagy keresztezték a fűszálak egymást.
    Szerintem itt is ennek a technikának a továbbfejlesztéséről van szó, csak itt a hajra van kihegyezve (vagy legalábbis reklámozva), mert az egyszeri kripta-rabló úgyis egy faros macát és annak lógó hosszú haját fogja bámulni.

Új hozzászólás Aktív témák