- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Nem tud dönteni az iFold a titán és az alumínium között
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Magisk
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
válasz
#06658560 #80 üzenetére
"Ha nem fog menni a jobb akku, akkor majd megfekszik a fejlődés, slussz, passz. "
Igen, ez a lényeg ezt mondtam én is mindvégig.
De ha már ennyit írtál, írok én is.
Hogy mennyit költenek ezirányú fejlesztésre azt nem tudom. De a pénz már k**va sokmindent megoldott. Lásd Apolló program. Amikor nem számított a pénz ~ 10 éven belül feljutottak a Holdra, holott amikor elkezdték még épp a Szu előzte meg őket, mivel akkor még az űrbe se tudtak kijutni. Aztán persze a 70-es 80-as években nem győzték harmadolni meg negyedelni a költségvetést, mert már nem volt kit megelőzni. Majd 90 után majdhogynem vegetálásig csökkentették mert akkor meg már nem volt kivel versenyezni. Ja és mindezt úgy, hogy az első levegőnél is nehezebb gép alig 50 évvel (a Holdrasszállásnál) korábban szállt fel.
Szóval a pénz nagy úr, de igazad van, mert kényszer nélkül nemsokat ér.Ahogy az elektromos autóknál sem. Egyébként a probléma hasonló. Az a terület is pont azért nem terjed el, mert 1 töltéssel még a legígéretesebb is max 100-200km-t tud megtenni. Ez meg kb harmada egy átlagos benzines autóénak.
És amíg nincs rá kereslet, addig gondolom nem is fektetnek bele elég pénzt. Ördögi kör
Persze ha holnap után itt állna egy tökéletes elektromos autó, amit konnektorból lehetne tölteni, kibírna mondjuk 1000km-t egy töltéssel és mindez megfizethető áron, akkor biztos özönlenének a befektetők és csakúgy nyomnák bele a pénzt.
De ez egyenlőre még csak álom. Még körülbelüli időpontot se tudnak mondani, mikorra lesz kész egy ilyen autó. A tömegtermelés + átállás (kutak) pedig még messzebb van. Ezt pedig a befektetők nagyon nem szeretik. Nem mind1 neki, hogy 10 év múlva, vagy 50 év múlva hoz profitot a befektetésük.
Persze tudom, rengeteg egyetem, meg alapítvány dolgozik ezen, de amíg van benzin addig nincs kényszer. És a hagyományos autók fejlesztésére még mindig jóval többet költenek a világon.Ja igen és mégvalami, hogy kicsit on is legyek. Az oled egy tök jó dolog. De fogyasztása mindig lesz. Hiszen fényt kell sugározni, ahhoz meg energia kell valahonnan. Még 100%-os hatásfok mellett is. Pedig attól még elég messze állnak. A lényeg, hogy energia mindig kelleni fog, így ezek fogyasztásának csökkentése ugyan hasznos és fontos dolog, de a problémát nem fogja megoldani, csak "időt lehet vele húzni".
Új hozzászólás Aktív témák
- Dying Light Beast
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Sweet.tv - internetes TV
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy ruhás topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- HP notebook topic
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- Honor 90 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Acer Nitro 5 AN515 I7 9 gen 32 gb 1650
- Update 10.08. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest