Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Weißturul #61 üzenetére

    Lásd #70, kiegészítve, hogy mire ford a T-modellhez került, addigra már meghalt az elektromos autó koncepciója, az akkuk problémája okán. Ergo nem Henry nyírta ki a másik opciót, megdöglött az saját jogán. Az olajlobbi is ökörség, higy az olajkitermelőknek édes midnegy, hogy autóban pöfékelik el amit megvesznek tőlük, vagy nylonszatyrot, pet palackot, poharat, csomagolóanyagot, túrakabátot, kutyagumit, sípolós csirkét, guminőt készítenek belőle, esetleg festéket, hígítót, festéket, vagy polyamidot, polipropilént, stb., amiket meg remekül felhasználnak autó, vonat, repülő, tv, telefon, hűtő, stb. alkatrésznek. Pláne, hogy a vegyipar nagyobb partner, mint az autóipar, stabilabb megrendelő is.

    #62 Dany007: egyrészt megitn rossz helyről vennéd el a pénzt, mert a kijelző gyártók sem akku fejlesztők, s reszelnek ők is rengeteget a maguk termékén, illetve igyekeznek, lásd oled, valamint a fejlődés nem kőbe vésett valami, aminek a fizikának meg kell hajolnia, hanem pont fordítva van. Ha nem fog menni a jobb akku, akkor majd megfekszik a fejlődés, slussz, passz. Megnyugodhatsz, borítják vaognszám a pénzt akku fejlesztésbe, csak hát ennyi tellik belőle. amennyiben ugyanis lenne értelmes alternatíva, akkor az autóipar már rég lecsapott volna rá, s ontanák magukb az olcsó elektromos autókat, végtelen hatótávval, fél perc töltési idővel, 230V-os hálózati egy fázisú táplálásról. Meg a notik fél kiló körül lennének, három hét üzemidővel.
    Az, hogy laborban mi van, egy dolog, azt tömegtermelés-kompatibilissé kell tenni még, ami nagyon nem egyszerű mutatvány.

Új hozzászólás Aktív témák