Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aginor

    veterán

    válasz szaszyka #5 üzenetére

    Ez ugyan igaz, de egy ilyennél a lehetőség sincs meg rá. Ha akarsz egy nagyobbat menni, akkor azt nagyon gondosan meg kell tervezni (minden pontnál értelmes alternatívával) és még úgy is sok a kiesett idő ( a töltés miatt). Jelenleg ezek városi szaladgálósnak, és/vagy második autónak jók, többre nem, és mint tudjuk, Mo-n a Corsa már családi autó, így a mi valóságunkban nincs miről beszélni.

  • Emericus Max

    tag

    válasz szaszyka #128 üzenetére

    Ja, ebben egyetértünk, de ez hiú ábránd, mert ehhez kb. nukleáris apokalipszis kéne.
    És akkor meg már nem aktuális a környezetvédelem ügye ugyebár :)
    Meg a 'csótányok' túlélnék azt is :DDD

    Ha már szállnak a hattyúk, akkor már b....juk :(

  • Noukoum

    veterán

    válasz szaszyka #5 üzenetére

    Annyi butaságot írt le, sajnos nagyon hatékony az agymosás. Ugyanazok a körök mennek, a plebs hülyének nézi az embert aztán hopp az európai újautópiac folyamatosan átáll tisztán elektromosra. Nyilván senki nem ért hozzá csak akinek hasonló a véleménye mint nekik.

    Drága az áram, mert az 1000 forintos benzin az olcsó.
    Drága az e-autó mert az új füstös aztán mennyivel olcsóbb, aztán mindegyikért sorban állnak.
    Kicsi a hatótáv mert aztán nagyon fontos arra a napi 40 km-re amire az átlag használja.
    1 perc a tankolás, mert az aztán baromira fontos mikor az asszonyra meg a gyerekekre kell várni nem a töltőre.
    Átlag magyarnak persze semmire sem jók és megfizethetetlenek, aztán használtan is ölnek minden darabért. Nem csak újonnan.
    Általában csak második autónak megfelelő, aztán jön a realitás. Amúgy miért baj az ha legalább az egyikkel nem füstöl? :F
    Hosszabb távon gondosan meg kell tervezni az utat, ami mekkora nagy probléma hiszen a magyar az minden héten Európában nyaral. Mert nyilván az átlagmagyar csak úgy leugrik Sevillaba 2 perc gondolkozás után a dízellel.
    Olcsóbbak nem mostanában lesznek, bezzeg a dízel na azt ingyen adják.
    Az az üzemanyagcella a jövő ami szintén árammal működik, sokkal drágább mint az akkus autók és mm-ereket lehet rajta fejleszteni.
    Hátha olcsóbb lesz :D mert ez így működik én kérek elnézést.
    Rohadtul nem tud bármelyik, mert a miraiban a fél autót elfoglalják az üzemanyagcellák így tud 500 km-t egy 5 méteres sedan 300 literes csomagtartóval, ja és milyen meglepő 2 tonna az is.
    Megtankolni legalább negyed óra, de amúgy ebben igazad van hasonló mint a benzinkútnál.
    Valóban nem kell bele több száz kg akkupakk, jó lenne ha a villanyosba sem kéne mert akkor tudnák gyártani. Mert hogy évek óta hiánycikk.
    Valóban elektromos, csak sokkal rosszabb hatékonyságú, sokkal drágább, bonyolultabb rendszer. Nem véletlen nem adnak el belőle mennyiséget.

Új hozzászólás Aktív témák