Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KKaresz45

    senior tag

    válasz Sennalacy #185 üzenetére

    Bűzlik az egész, mert nem csak arról van szó, hogy a DX11 támogatás kimaradt, hanem arról, hogy szinte egy az egyben a konzol változat futott PC-n is (a megjelenéskor). PC-re legalább illett volna a menüt átírni (pl. "Press Start to begin"), meg részletes grafikai beállításokat lehetővé tenni. Ráadásul ez nem is lett volna nagy munka, legalábbis töredéke a DX11 támogatásnak. Abban valószínűleg igazad van, hogy valami köze volt az Nvidiának a dologhoz.

    Nem csak a DX11-es felhasználók miatt kellett volna a DX11 támogatás a játékba. Ez egy presztizsjáték is többek között. Többször elmondták a fórumokban, hogy ez a játék első sorban az engine-nek a promóciója, amit mostantól sokan fognak licenszelni. Jobban csengene a termék neve, ha lenne benne DX11 támogatás is. Marketing. Ugyanarról van szó, mint az AMD-Nvidia harcban a csúcskártyák esetében. 6990 vs 590. Ezeknek a kártyáknak nem az a lényege, hogy sokan vegyék őket, hanem a marketing, hogy "na, nekünk is van egy ilyenünk". Meg hogy mienk a leggyorsabb videokártya a világon, meg hasonló hülyeségek. Csak azért készülnek ezek a kártyák, hogy még egyszer elolvasd a cég nevét, amikor olvasod a róluk szóló cikkeket. De akkor is meg kell őket csinálni, mert ha valamelyik gyártó kimaradna ebből a harcból, akkor lemaradna a marketingben.

    Nem lehet sajnos mindent DX11-ben írni. Ez téves felfogás. A DX11 kompatibilis visszafelé, de ez csak akkor igaz,ha DX11-ed van (Win7), de csak DX9-es (Vagy 10-es) videokártyád. Akkor valóban visszaskálázódik. Tehát a kulcs a Win7 (vagy vista is jó, azt hiszem), viszont még mindig nagyon sok az XP felhasználó, ezért kell alapból DX9-es kódot írni. XP alatt semmiképpen nem megy a DX10-es vagy DX11-es kód, egyszerűen nem fut le.

Új hozzászólás Aktív témák