Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lenry

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz DrTroglodyte #65 üzenetére

    semmivel nem több, mint most.

    ma úgy néz ki egy hi-poly kararakter modellezése, hogy:
    -lemodellezik magas polygonszámmal, nagy felbontású textúrákkal
    -újratopologizálják a modellt alacsonyabb poligonszámba
    -nagy felbontású textúrákból normal/bump/satöbbi mapokat égetnek
    -a visszabutított, alacsony polyszámú modellre rámennek a visszabutított textúrák és a mapok
    a végeredmény nagyban hasonlít az eredeti hi-poly modellre, csak nem kell atomerőmű a megjelenítéséhez.

    az általad vázolt scenario ugyanez, csak rögtön az első pont után mehetne a játékba, nem kell butítgatni.
    persze fognak, mert a Jóistennek nincs olyan gépe, ami meghajtson egy ilyen játékot mondjuk 15 karakterrel, környezettel - nem véletlen mutogatták egyedül meg vízben a hi-poly karaktereket - , de mondjuk magasabb maradhat a butított polygonszám, és nagyobb felbontásúak a textúrák

Új hozzászólás Aktív témák