Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zsolto

    őstag

    válasz blueMerle #10 üzenetére

    Nem akarok én elkezdeni lovagolni ezen, pláne nem itt, ahol ez nagyon off. Nekem sok-sok navi vas és -program kipróbálása után (innen a (tapasztalati) adatok) az a véleményem, amit lejjebb leírtam. Neked más. Te egy-egy konkrétummal cáfolod az én (pont a te ellenpéldáidnak is helyet hagyó) általános észrevételeimet, amivel nincs is baj, de attól még nem lesz igazad, sőt: erről beszéltem én is: minden fenntartásomra van külön-külön ellenpélda, de összességében mégsem győznek meg.

    A többször szóbahozott -- és amúgy valóban jó -- Sygicból viszont nem látom, hogy melyik full EU-s verzió kerül 19,90 euróba...

    Peace :R

  • Zsolto

    őstag

    válasz blueMerle #7 üzenetére

    Azért aki sokat navigál (vagy sokat telefonál!), annak nem megoldás a telefonos navi. Biztos te is tapasztaltad, hogy jó esetben minden rendben van egészen addig, amíg be nem fut egy hívás vagy telefonálnod nem kell. Akkor aztán lőttek a navigálásnak (a telók (vagyis a naviszoftverek) 90%-a ilyenkor elveszi a navigálós képernyőt és a hívásképernyőt mutatja), és ha ismeretlen helyen, sűrű városi forgalomban vagy éppen, akkor garantált a stressz, az eltévedés, a bénázás. Tudom, hogy legtöbbször van megoldás a naviszoftver előtérbe hozására, de az tapasztalataim szerint vagy működik, vagy nem, de mindenképpen lassú és esetleges folyamat.

    Szóval ha csak el kell ugrani egy olyan utcába, amit nem tudsz pontosan, hogy hol van, de az odautat azért nagyjából ismered, akkor egyszer-egyszer jó a telefonos navi, egyébként viszont érdemes céleszközt használni. Arról nem beszélve, hogy a telefonos navik többsége nem támogatja az útvonalmenedzselést (köztes pontok hozzáadása, útvonal elmentése, alternatív útvonalak, TMC, stb.), amire szintén szüksége van annak, aki sokat navigál. És lássuk be, az ingyenes (nem lopott, hanem pl a Google Maps, Ovi Maps) nem rosszak, de nem is teljes értékűek, a komolyabbak viszont drágák is -- nézd meg az Android Marketen, mibe kerül egy Navigon vagy egy Route66 licenc...

  • Zsolto

    őstag

    Hm, szimpatikus vas, és jó, hogy még kapni jogtiszta IGO8-at, ráadásul teljesen normális áron. Ezzel a felbontással pedig kimondottan nagyon szép a felülete, érdemes lenne mindenkinek megnéznie (soha többet nem venne senki 480x272-es navit :D ). Sajnos úgy láttam, hogy a CNS nagy felbontású LCD-inek elég kontraszttalan és fakó a képük, de navigálni így is sokkal szebbek, mint a szokásos kis felbontással.

    Bog, ilyenkor miért nem kértek el egy TMC-csomagot is a Gyorsbolttól? Szkinelt IGO 8-at már a Moszkva téri paprikaárus nénik is láttak, de fogadjunk, hogy IGO 8 + TMC-vel még az unokájuk se nagyon navigált. Én már igen, és bizony nem zökkenőmentes a dolog (állandóan be kell állítani a vevőt), arról nem beszélve, hogy Bp-en kívül még a vétellel is komoly gondok vannak. A Primo már jobb ebből a szempontból, megtalálja a vevőt és (ha van) a jelet magától is, de kíváncsi lennék, hogy egy célvassal párosított, hivatalos IGO8 hogy viselkedik ezen a téren így 2011 végén.

    A bemutatóitok sokkal tartalmasabbak lennének, ha kicsit rámennétek a mai trendekre; nem csak RDS-es TMC van ma már, hanem Live is, az egyéb forgalmiadat-feldolgozó rendszerekről nem is beszélve, és az igazán modern navik ezerféle egyéb szimpatikus (vezetéshez kapcsolódó) funkciót tudnak. Ezekről itt sose olvasni... :U

Új hozzászólás Aktív témák