Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ck.

    addikt

    válasz FeRRaR1 #189 üzenetére

    Nekünk méretben az NX is bőven elég lenne, az RX mellette már indokolatlanul nagy számunkra. 2017 körüli premiert néztünk, de a közel £30 ezer árcédula egy kicsit meredek. Meglátjuk mi lesz. Igazából az év 350 napjában tökéletes volna a full elektromos, egyedül a maradék 2 hét az, ami az éves Anglia-Magyarország útnál gondolkodásra ad okot. Nem szeretnék emiatt autót bérelni, főleg nem belső égésűt. Ha már egyszer villanyautóm lenne, ki nem hagynám a lehetőséget, hogy keresztbe trolizzam fél Európát. :DDD
    Igazából a legnagyobb probléma a töltőhálózatok nem egységes rendszere. A többség magánkézben, van 100 féle szolgáltató és a mai napig sűrűn előfordul, hogy nem lehet kártyával az oszlopon fizetni, csakis aktív előfizetéssel rendelkező, egyenleggel feltöltött RFID-vel. Ezt a stressz faktort nem szívesen vállalnám viszont be egy szokásos Anglia-Franciaország-Belgium-Hollandia-Németország- Ausztria-Magyarország útvonalon. Nem akarok/fogok/tudok 100 millió RFID kártyát igényelni és előfizetni, valamint annyira aprólékosan és akár hatalmas kitérőkkel megtervezni az utat, hogy 1-2 megbízható, bevált szolgáltató oszlopánál töltsek. Számomra ez a legnagyobb visszatartó erő. Ha mindenhol lehetne bankkártyával fizetni az oszlopon, akkor különösebben nem aggasztana a dolog. De így, hogy sokan az előfizetéssel akarnak magukhoz láncolni és bankkártyás használatot szándékosan nem támogatni, így egy kicsit necces és egyben dühítő is. Arról nem is beszélve, ha valami gixer van és nem ismerem az átkelő országok nyelveit, vagy épp nem üzemel a töltő, akkor végképp meg vagyok lőve, könnyen rémálommá tud válni egy ilyen út sajnos, ha a következő töltő túl messze van, vagy épp rázár a kábelre, mint nálad. Velem is volt ilyen, hogy nem tudtam tölteni, mert az előttem levő autó már 45 perce próbálta kihúzni a kábelt, sikertelenül. Pedig nagyon szeretném, ha megoldható lenne, Tesla nélkül. Legfőképp £20 ezer alatti használt piacon.

  • Ck.

    addikt

    válasz FeRRaR1 #184 üzenetére

    Ez egy C350e, végül ez lett a Lexus IS 300h és a BMW 330e helyett. A Lexusban nem értem el a kormány aljától a pedálokat. Maga az autó nagyon jó és bitang erős, az álló rajtja is bámulatos, 3 óra alatt fel lehet tölteni, autópályán ‘Charge’ módban pedig 20 perc alatt. A hybrid rendszer is észrevétlenül teszi a dolgát, egyedül azt nem szeretem, hogy a villanymotor is össze van kötve a váltóval és érződik hogy vált az első indulásnál, tisztán elektromos üzem ellenére. De igazából egyszerűen csak rájöttem, hogy sokkal jobb úgy vezetni, ha egyáltalán nem indul be semmilyen motor. 3 évesen korom óta troli-mániában élek. :B

  • Ck.

    addikt

    válasz FeRRaR1 #163 üzenetére

    Én fordítva látom. Plugin-hybrid Meecedesben ülök és minden alkalommal megváltás, amikor lenyúlhatom aZasszony Leafjét.
    Eredetileg mi is Lexust néztünk, de az IS 300h törpéknek lett sajnos tervezve, pedig nagyon tetszett. Az NX-RX és ES-széria árban túl nagy falat, a GS pedig már kifutott modell és ez érződik az UK main dealerek készletén is. Nektek melyik modell vált be?

Új hozzászólás Aktív témák