Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Ck. #186 üzenetére

    Most hirtelen nem tudom hogy CVT-s e az IS de a CT-ben semmit nem érzek. Menet közben sokszor csak onnan tudom hogy leállt vagy elindult a benzin motor hogy lepillantok a műszerre. Az RX egy nagyon nagyon jó autó. AWD, legfejlettebb hibrid hajtás, mégis ott a 300 ló + villanyos AWD megindulás. A kényelem az a már már elektromos nyugalom és csend. Engem megvett kilóra. Formája is rám nőtt, a beltér minősége meg kifogástalan.

    Számomra még korai a váltás. Elfogadom hogy sok embernek illeszkedik a mindennapjaihoz a villanyos, de nekem még nem. Próbáltam, akartam, szenvedés lett a vége. Valami könyebb jobb akksi kéne meg komolyabb cellánkénti gyors töltés. De az hogy télen a 400-nak mondott Zoe beesett 150 km-re. Mármint amit kiírt, ha fűtesz, világítasz, zenélsz az beleharap. Ne adj isten autó pálya? Hát akkor 1,5 x a szorzó fogyasztásban. Így télen nem mertem elindulni egy 100km-es útra a töltőről lehúzva. Nyáron a napok 95%-ban jó volt. Télen kb 60%. Jóindulattal sokat előre tervezve hogy mikor mit merre hogyan. De még úgy is túl sokszor volt zabszem a seggünkbe hogy biztos oda érünk e. Illetve párszor menet közben rá kellett tölteni az meg horror. Sokáig tart, nem működik, foglalt, nem Type 2 ha nem valami más... Rázárt a kábelemre és csak fél óra telefonálás után adta vissza az oszlop. Volt minden amit akarsz.

Új hozzászólás Aktív témák