Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pala
veterán
válasz
zaugheek
#189
üzenetére
csak hogy magamat idézzem:
"Ahol mégsem, ott sem az eszeden járnak túl, hanem tűzerőben és/vagy célzásban drasztikus fölényben vannak."
Pontosan ugyanez történik a GTA-ban is.
A Crysist meg remélem te magad is viccnek szántad.
Ott úgy "vered" át a (nem létező) AI-t, ahogy kedved tartja. Csoportos rambózás közepéből kiszaladok egy nem túl távoli szikla mögé, és nekiállnak tanakodni, hogy vajon merre lehetek.
Átugrom az ellenfelet, lehasalva a mögötte lévő bokorban, erre nekiáll keresgélni homlokegyenest ellenkező irányban. Cloakban egy hordót magam elé tartva simán odagyaloglok eléjük és csak néznek, hogy mi van.
Áthajtok rajtuk simán terepjáróval, mégcsak félreugrani sincs eszük, és még sorolhatnám. És tökmindegy milyen nehézséhi fokozatra teszed, mert a különbség csak abban nyilvánul meg, hogy nagyobbat sebeznek és jobban céloznak. De az összes többi "forradalmi" AI is ezen a szinten van. Hagyjuk már.... 
Persze ettől még élvezetesek ezek a játékok, de AI mint olyan, nem létezik. Illetve amit annak csúfolnak, az kimerül annyiban, hogy fedezékbe bújnak, visszadobják a gránátot néha, esetleg bekerítenek, vagy riadóztatják egymást. Igencsak gyerekcipőben jár ez még. Majd amikor ott tartunk, hogy komplett bekerítő hadműveletet terveznek ellened, lesben állva csapdát állítanak, emberi hatékonysággal használják a környezeti elemeket, megtévesztenek, stb, na akkor majd visszatérhetünk a mesterséges intelligenciára.
Addig bullshit. -
Pala
veterán
válasz
zaugheek
#187
üzenetére
Viszont zavaróan jól céloznak, mégha nekiállok összevissza ugrálni meg manőverezni az orruk előtt, akkor is könnyedén eltalálnak.
Bár igazából jól van ez így. Én még olyan játékot soha nem láttam, amiben akárcsak egy kicsit is elfogadható AI lett volna. Sok-sok évnek / évtizednek kell még eltelnie ahhoz, hogy a mesterséges intelligencia legyőzése valóban kihívást jelentsen az emberi játékos számára. Többnyire rambó-módban mindig le lehet gyűrni az AI-t. Ahol mégsem, ott sem az eszeden járnak túl, hanem tűzerőben és/vagy célzásban drasztikus fölényben vannak. 
-
Pala
veterán
Szerintem ha egy játék igazán jó, akkor az eredeti grafika nemhogy nem zavaró, de kifejezetten kívánatos is!
Magamra nézve ez pl. a Descent-széria / Deus Ex / Undying trióra nézve mindenképpen igaz. Azok úgy szépek, ahogy vannak. És szépek, tényleg, még csak egy HQ textúra-pakknak sem érzem hiányát. 
Ebben a Black Mesában meg az a jó, hogy sikerült úgy megszépíteni, hogy az eredeti atmoszféra lényegében megmaradt, és ez szerintem annak köszönhető, hogy a pályák megvilágítása, a fények/árnyékok/színek kb. ugyanolyan hatást keltenek, ebbe - nagyon helyesen - nem nyúltak bele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- VR topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egész pofás lett a Lian Li új mikrotornya, és az ára sem vészes
- Autós topik
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vicces képek
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Ott úgy "vered" át a (nem létező) AI-t, ahogy kedved tartja. Csoportos rambózás közepéből kiszaladok egy nem túl távoli szikla mögé, és nekiállnak tanakodni, hogy vajon merre lehetek.
Átugrom az ellenfelet, lehasalva a mögötte lévő bokorban, erre nekiáll keresgélni homlokegyenest ellenkező irányban. Cloakban egy hordót magam elé tartva simán odagyaloglok eléjük és csak néznek, hogy mi van.
Áthajtok rajtuk simán terepjáróval, mégcsak félreugrani sincs eszük, és még sorolhatnám. És tökmindegy milyen nehézséhi fokozatra teszed, mert a különbség csak abban nyilvánul meg, hogy nagyobbat sebeznek és jobban céloznak. De az összes többi "forradalmi" AI is ezen a szinten van. Hagyjuk már....
Magamra nézve ez pl. a Descent-széria / Deus Ex / Undying trióra nézve mindenképpen igaz. Azok úgy szépek, ahogy vannak. És szépek, tényleg, még csak egy HQ textúra-pakknak sem érzem hiányát.



