Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- [Re:] OnePlus 8T – fazonigazítás
- [Re:] LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- MIUI topik
- [Re:] Két új Poco érkezett - jönnek Magyarországra is!
- [Re:] Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- [Re:] Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- [Re:] Huawei P30 Pro - teletalálat
Hozzászólok Aktív témák
-
Kanczy
veterán
Atyaég, de pofátlanul gyönyörű, le a kalappal
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Rocket6
senior tag
Komoly verdák, nem vagyok egy nagy Audis inkább Merci, de le a kappal, bár a Taycan is nagyon tetszett már.
-
Tschubi
tag
Lehet a Teslának kiforrottabb az e-hajtása, de ez kívül-belül kenterbe veri. Így kell egy autónak kinéznie. Tudom, drága. De nekem, ahogyan sokaknak még, egy 5 millás autóra sincs pénzem, így teljesen mindegy mennyibe kerül.
-
atike
nagyúr
Tényleg nagyon komoly a kinézet. És a belső is rendben van.... Nagyjából elérhetetlen számomra (és az a gyanúm, hogy elég sokan vagyunk így ezzel...
).
-
Plug Life
tag
Elég rusnya lett szegény a kamu hűtőráccsal... El kéne már engedni azt, mint a Taycanon.
-
Nagyon szép.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line. iPad Pro LTE & iPad 2018 ,IPhone SE 2020,Android One R.I.P
-
batai15
nagyúr
Jó azért eléggé durva cuccok .
"A tűzoltó nem azért rohan be az égő házba, mert rettenthetetlen, hanem mert az elhivatottsága erősebb a félelménél". John C. Maxwell*******
-
gyurica úr
csendes tag
Külsőre és belsőre is igen jól sikerült, a hajtásláncban lévő lemaradást meg behozzák. Én is maradok remélhetőleg még sokáig a régi Audimnál. :-)
-
pilóta
veterán
A külső és a belső rendben van, a lényeg viszont, a hajtáslánc még mindig szánalom (ennyi pénzért...)
Aki él és nem boldog, az téved!
-
h4h01
senior tag
Tyuh..vagányul néz ki..Azon a cikkben lévő képen szinte ráolvad az útra..
-
<Adamsky>
veterán
Inkább az a nagy kérdés, hogy ha lenne, ezt vennéd-e?
Az a "baj", hogy ez a 36-50 misi már az a kategória, ahol nagyon sok, nagyon jó autót lehet venni. Gondoltam "összekattintgatok" magamnak pl. egy S6 Avant-ot, de olyan hosszú az extra lista, hogy feladtamA lényeg, hogy kb. 35 milliónál hagytam abba, de abban már volt minden is (ahogy mondani szokták).
Szóval ennyi pénzért én biztos maradnék a hagyományos meghajtásnál (benya, esetleg hybrid). Max. akkor vennék ilyen autót, ha már lenne másik 2-3 ("játszós", oldtimer, utazós). És csak úgy kíváncsiságból.Amennyiben Emui 9-es telefonod van, és nem megy a Google Pay contactless payment, írj rám kérlek.
-
Megint egy eladhatatlan autó.
01110011 01101000 01101111 01110010 01110100 01110101 01110010 01101100 00101110 01100001 01110100 00101111 01101111 01111001 01000101 01010000 00111001
-
Yeffy
veterán
nagyon dogos, szep auto, latszik a Taycan-os "tesosag", nagyon adja.
az R8 meg RS5/6/7 melle uj kedvenc lett formavilagilag.melle legalabb nem mentek el ocsmany hodpofaba, mint mondjuk a BMW teszi, amit "gyonyoruen" manifesztaltak a kedvenc modellparosomon, az M3/M4-en. broáf
Big girls ride harder. || Kondi powaa'! ヅ
-
Noukoum
addikt
Nem a tizenegykét milliós elektromos autó a drága hanem ez. Külsőre gyönyörű, a belseje is szép viszont túl nekem csicsás.
Viszont az látszik hogy a németek sem tudnak csodát tenni, a tesla sok szempontból még mindig jóval jobb választás.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
<Adamsky>
veterán
" ... ocsmany hodpofaba, mint mondjuk a BMW teszi ... "
+1
Szerencsére azért még (?) akad szép (és jó) bömös. Pl. az új M5 CS: pic1, pic2, pic3, pic4. Mondjuk ez nem azoknak való, akik az amperszagra gerjednek.Amennyiben Emui 9-es telefonod van, és nem megy a Google Pay contactless payment, írj rám kérlek.
-
Yeffy
veterán
válasz
<Adamsky> #16 üzenetére
igen, kb az "utolso mohikanok" szamomra az M5 meg a 8-as szeria. ezek meg az europai szemnek/izlesvilagnak keszultek. nem ugy, mint mondjuk a most futo 7-es/1-es/2-es/M3/4-es szeriak. utobbi kulonosen "duhit", mert ha ratennenk egy 8-as fele hutomaszkot, szamomra kvazi tokeletes szepsegu kupe lenne. a hodpofan kivuli reszei nagyon jol neznek ki.
de hat ez van, ha china matters...
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. || Kondi powaa'! ヅ
-
Squirrel
senior tag
Én arra lestek kíváncsi, hogy mikor fognak tudni profitot termelni a nagy német autógyártók a tisztán elektromos modelljeikből. Még a Teslanak is kicsi a profitjából az EV-k része, a profit nagyját a kvóta-eladásokból befolyt összeg teszi ki, pedig ők mindent házon belül állítanak elő (ugyanúgy, kint a SpaceX esetén)...
-
Schuler888
aktív tag
Gyonyoru es komoly gep, ahogy mar hosszu ido ota az audi A NÉMET AUTÓ. De, nalam a benzines elozo RS5 marad meg.. talan orokre a BEST.
[link][ Szerkesztve ]
-
toronyhaz
tag
Majd ha tudjuk a valódi fogyasztását esetleg akkor tegyél ilyen kijelentést.
A gyorsulást inkább hagyjuk. Már egy 6mp-es gyorsulás is megdöbbentő. Totál fölösleges a 2,5. De igen van aki ez alapján vesz Tesla-t. Menőzik vele párszor a kamu haveroknak és utána chill módban használja. Hagyjuk is. -
Yeffy
veterán
válasz
Schuler888 #21 üzenetére
ezek a Vossen gorgok annyira nem jonnek be, de a gep az egyik kedvenc a konszernbol.
Big girls ride harder. || Kondi powaa'! ヅ
-
Squirrel
senior tag
Ne kezdjük mar el itt is a vitàt. Nyàron se fogja tudni a tesla se a gyari 500km-es hatotavot. De varj 2-3 honapot es fogok feltölteni ide is egy fotot a kedvedert a valos nyari fogyasztasrol (ott a kondi fogja szivni az akksit, telen meg a hideg). Egyszeruen ennyit bir a mostani akku technika, 20kWh 100 km-re a teslanal. (Szomszed e-tronja meg 28kWh 100km-re most telen.) Nyilvan ha egyenletes tempoban 60-nal mesz, akkor ki lehet hozni 16kWh-t, amit hivatalosan megad a tesla, de az ugye nem egeszen eletszeru. Egyebkent meglepo modon varosi temponal nem ker kevesebb aramot, amit nem egeszen ertek. Gondolom a lampak miatt (folyamatos gyorsitasok) ugrik a fogyasztas, pedig chill modban van. Nem chill modban veszelyes a penztarcara a varosi autozas, minden 2. keresztezodesben kamera van.
[ Szerkesztve ]
-
-
Squirrel
senior tag
Megint kezded a vitat itt is. Soha nem ultel elektromos autoban, nulla szemelyes tapasztalatod van, semmi kezzelfoghato dolgot nem tudsz felmutatni az elmeleted igazolasara, miszerint ha a tesla 530 km-t ad meg hatotavnak, az bizony annyi, mindenki mas hulye, egyedi autot kapott, rosszul vezet, rossz aramot tolt bele. Azt viszont nem fogadod el, ha valaki mutat egy aktualis kepernyofotot a fogyasztasrol, hogy marpedig a valosagban rohadtul nem mennek ezek el annyit, amit irnak. De ha gondolod, tudok hasonlo fotot kerni meg masik 2-3 teslastol, aki szinten ugyanilyen fogyasztast produkalnak. De ha gondolod e-tron hasznalotol is mutathatok fotokat. Szoval az elmeleted szerint, itt akkor mindenki hulye es nem tud vezetni? vagy direkt olyan autokat kertunk, amik nem hozzak a hivatalos gyari fogyasztast? Azt is elhiszed tan, hogy a 2.5 tonnas hibrid q7-es 100km-en 2.8 litert fogyaszt???
-
Squirrel
senior tag
A masik forumban is kertem: ha tenyleg akkora tapasztalatod van ezekkel az autokkal, legyszives mutass egy kepet, hogy nalad mennyit fogyasztanak, mekkora a hatotavod es aruld el, hogy akkor en (es ismeroseim) ugyan mit csinalunk ennyire rosszul, hogy nekunk az autoink nem hozzak a gyar altala igert hatotavolsagokat. Es komolyan kiprobalom a tanacsod es ha bevalik, beszamolok rola.
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
addikt
Miért szerinted mennyire reális a 16kWh fogyasztás 60km/h sebességgel egy model 3-nál nem télen? Mert szerintem egyáltalán nem.
Ahhoz hogy neked és az ismerőseidnek a fogyasztását vizsgáljuk ismernünk kell a körülményeket. Úgyhogy nyugodtan írd le, és megmondom miért annyi amennyi.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Hozzászólok Aktív témák
ma Nehéz nem a konszerntárs Porsche Taycan formáit látni az Audi új elektromos csúcspárosába, és a technikai fejlettség kapcsán sem lehet okunk panaszra.
- Komoly Covid Kocsma
- [Re:] Eladó 12 cm-es ventik
- PlayStation 5
- OTP Bank topic
- [Re:] Utazás rakétával: Core i7-11700K a tesztpadon
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- [Re:] Lenovo ideapad 520 i5-8th gen
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: G&G Növényvédelmi és kereskedelmi Kft.
Város: Szeged
Cég: INNObyte Informatikai Zrt.
Város: Budapest