Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Epicnek ezzel semmi baja. Ők támogatják a GameWorksöt. Az Unreal Engine 4 főverzió mellett van egy HBAO+, egy Flex, egy VXGI és egy WaveWorks branch. Tehát az alap motor mellett még négy szeparált verziót választhatnak a licencelők. Ugyanakkor nekik ezzel problémájuk lesz, mert ezek a dolgok nem a főverzió részei. Az Epic nem vállal rájuk támogatást. Az egyes eljárások egy csomó beépített dologgal nem működnek, vagyis a fejlesztő számára is ott a kérdés, hogy megéri-e ezzel vesződnie, vagy inkább maradjon a garantáltan működő főverzió.
De mint mondtam az Epic számára lényegtelen, hogy a licencelő melyik verziót választja. Ők a főverziót támogatják. A lezárás igazából az NV-nek káros, mert rengeteg fejlesztő nem szeret optimalizálhatatlan kódvariánsokkal dolgozni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert ebben csak a kockába zárt gömbök származnak az NV-től, ami megint nem animált. A hírben benne van az a két videó, amely valóban VXGI és valós programból van felvéve.
Szerk.: Nem azzal van baj, hogy a voxel cone tracing mellett nem lehet animáció. Ezt már a Sony megoldása is bizonyította, hogy lehet. A VXGI implementációval vannak olyan gondok, ami miatt ez nem lehetséges. Más implementációval működik a voxel cone tracing. Valószínűleg a VXGI is működne, ha az Epic megkapná a forráskódot, és mélyen beleintegrálhatná a motorba, ahogy a Sony is tette a saját implementációjánál, de erre ma nincs lehetőség, mert a VXGI egy zárt middleware.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem pont ugyanaz a kapcsolat. A Frostbite-ba az EA saját maga kutatja a technológiákat. Elsődlegesen azért, hogy játékokban használják. Az AMD és az Imagination ezt a kutatást segíti.
Az Unreal Engine esetében az Epic Games szintén saját maga kutat, de az összes gyártóval együttműködve. Az NV-nek csak megengedik, hogy implementáljon GameWorks technikákat, de mivel ezek zárt middleware-ek, így sosem lehetnek a motor főverziójának részei. Az Epic mondta korábban, hogy ez mindig így marad, mivel profilozhatatlan implementációkról van szó.
Egyébként ezek az effektek teljesen szabványosak. A gond a zártságuk és az optimalizálhatatlanságuk. Ez olyan limitációkat szül, mint most a VXGI-nál, hogy nem mozoghat a játékban semmi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Léghűtés topik
- Milyen processzort vegyek?
- Bittorrent topik
- AliExpress tapasztalatok
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 6700XT 12GB Videokártya!
- Msi Mech 2x Radeon RX 6600 XT GAMING X 8G
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GAINWARD RTX 4070 Ghost OC 12GB - ÚJ! 3 év garancia
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- KIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest