- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Google Pixel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Belba
őstag
Az udvariatlanul viselkedő futárt nem lehet megtalálni másképp, csak úgy, ha a webáruház megadja a futárcégnek a kiszállított csomagon szereplő nevet/címet...
Technikailag ez az egész úgy zajlik, hogy a webáruház csomagjait az egyik nap átveszi a futárszolgálat egyik alkalmazottja a webshop raktárában, majd másnap a futárok körzetek szerint elviszik, ami a csomagokból nekik jut.
A futárszolgálat illetékesei is csak a csomag címzése alapján tudják kikeresni, ki kézbesítette az ominózus küldeményt. (Nyilván felelősségre vonták a tagot, lehet kirúgták, ezért az dühében zaklatta a címzettet. A nevet, címet, telefonszámot már akkor megkapta, amikor átvette a küldeményt kézbesítésre!)
Szerintem a címzettnek itt már nem a webshopot vagy a futárszolgálatot kellene okolnia, hanem a rendőrségnél kellene feljelentenie az illetőt zaklatásért!
Azt sem tudom elképzelni, hogyan tudná a webáruház a Vevőnek elküldeni a megrendelését, ha nem közli a futárszolgálattal a csomag címzettjének nevét, címét? (Telefonszám a kapcsolatfelvétel miatt fontos.)
Nevetséges, hogy egy ilyen egyedi panasz miatt az internetes áruházakat próbálják befeketíteni... Évek óta milliószor vásároltam már a neten, többezer futár jött már hozzám, SOHA nem tapasztaltam, hogy bármelyik udvariatlan lenne, sőt... Talán, mert én is udvarias vagyok velük?...
Viszont 3 éve kezelek webáruházakat, ahol elég sok "furcsa" Vevővel találkoztam már...
Némelyek olyan hangot ütnek meg, hogy az én zsebemben is kinyílik sokszor a bicska!Azokról is beszélhetnénk, akik gátlástalanul "megrendelgetnek", mi lelkiismeretesen és gyorsan postázzuk a csomagjukat, ők meg nem veszik át... Mert meggondolták magukat, mert elutaztak (ha elutazik, akkor minek rendel?), mert elfelejtette átvenni, mert elfogyott a pénze (ha nincs pénze, miért vásárol?)...
Nekünk viszont muszáj kifizetnünk az oda-vissza postázás költségét a postának (ez általában 600Ft)...Na, inkább ebben foglalhatna állást az ombudsman : mit tehetnek a kiszolgáltatott webáruházak a felelőtlen Vevőkkel szemben, akik anyagi kárt okoznak a boltnak?
Vagy : akik megrendelnek egy cuccot, amire amúgy nincs pénzük, de mivel "jogukban áll", így 8 napon belül visszaküldik (persze kipróbálva, kibontva, amit már nem lehet utána eladni!)...
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF Gaming A620M-Plus + AMD Ryzen 5 8400F + 16GB 5600MHz Kingston Fury Beast + hűtő
- Eladó Erős Gamer PC - Akár Cyberpunk 2077-re Is Készen! (Ryzen 3 2200G RX 570 8GB 32GB RAM AIO
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest