Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bteebi

    veterán

    válasz csongi #43 üzenetére

    "Jelenleg az optimalizalatlansagbol adodoan kell erosebb hardver. Ez valoszinuleg tudatos, mert ettol mozog a szamitastechnikai szektor."

    Részint. Az optimalizálatlanság viszont tulajdonképp - sajnos - az idő optimalizálása (is) :DDD. Sajnos soha, sehol, semmire sincs (elegendő) idő, mert az idő pénz. Bár gyakorlatilag nem értek hozzá, de alacsony(abb) szintű eléréssel valószínűleg a mostani teljesítmény többszörösét is el lehetne érni mind ARM-es, mind x86-os vonalon, de sajnos a jelentős fragmentáció miatt mind a két területen ki van zárva. Ezért (is) lehet annyira sikeres az alma.

    Az meg egy másik kérdés, hogy a hardvergyártók (és rajtuk keresztül sajnos a szoftverfejlesztők) elemi érdeke az optimalizálatlanság, mert akkor mindent erőből, új hardverrel lehet-kell megoldani. Emiatt például az egyszeri HC gémer folyton kénytelen vásárolni, hogy a legújabb Krájzisz (powered by Intel and nVidia) is eldöcögjön maxon QHD-ben - még úgy is, hogy bicskanyitogató "optimalizálást" végeztek, ami minden bizonnyal sajnos nem egyedi eset:

    "there's compelling evidence that certain surfaces in Crysis 2--like concrete blocks--are rendered in extremely high detail, even when there's no visual improvement to doing so.

    Water is another issue. At present, there are multiple game areas where water is only visible in one small area or isn't visible at all. Despite this, the game is still rendering (and tessellating) an invisible ocean underneath the player's feet."

    Amúgy a cashe-t cache-nek kell írni.

  • darkarthur

    senior tag

    válasz csongi #43 üzenetére

    :K Sajnálatos módon!

    Folyton háborgunk, hogy hol lemarad a szoftver, pedig ez tudatos.

Új hozzászólás Aktív témák