Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kalamona1

    tag

    válasz atti_2010 #4 üzenetére

    Minden gyártónál előfordulnak széria hibás termékek. Emberek csinálják ezeketis és minden ember hivbázik. Az itt a kédés hogy hogy kezeli az egyes hibbákat. az Apple nem a legroszabb ebben de nem is ép a legjobb. Főleg ha ár érték arányt nézük a termékeinél. És itt lehet azzal példálózni hogy kifizeted az oprendszert is meg hasonlók. De még akkor is enyhén szólva túlárazottak. (kivéve a tabletek) Még ez is elfogadható lenne ha akkor a garancia meghoszabítására menne a pénz meg magára az esetleges javításokra. Volt olyan cég ami azt csinálta hogy kiderült hogy hibbás a terméke küldött futárszolgálattal egy új terméket a regisztrált felhasználónak. A csomagban volt egy plusz válasz csomag előre kifizetve és abba kellet berakni a széria hibás terméket. Nah ez volna a minimum a appel-től, ennyi pénzért.

Új hozzászólás Aktív témák