- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- uleFone Power
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- OnePlus One - Kína már itt One
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- 69, 100, 200, 5000, 6000
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
#26097408 #89 üzenetére
Ezt HAndrás szerintem már ismeri. Nagyon nem mai videó. Hanula Úr nagy koponya, de a kétkedők ("villanyhívők") szerint ő csak a belsőégésű motorokhoz ért.
Egy biztos. Én is azon a véleményen vagyok mint ő. Vagyis a villany - perpillanat - nem ultimate megoldás. A villanyautó a városi / elővárosi közlekedésen tudna javítani. A buszokat, a kisárúszállítókat, taxikat, robogókat, stb. kellene elektromos hajtásúra cserélni. Az ilyen nagy autókba (mint amiről a cikk is szól) nem való villany ... még. -
janeszgol
félisten
válasz
#26097408 #52 üzenetére
A használt akkukat viszik további felhasználásra, köztük arra is, amit írtál. A Datacenterekben lévő akkukat is lecserélik, még a 10%-os amortizáció előtt, és azokat is viszik további felhasználásra.
(Oda jellemzően az akkupakk azért kell, hogy a két külön betáp közti átkapcsolás idejére is legyen áram.) -
Nekton
aktív tag
válasz
#26097408 #59 üzenetére
Nem. Sajnos a probléma összetettebb. A nap és a szél kiszámíthatatlanul és nagyon kis energiasűrűséggel rendelkezik egy hagyományos, nagy erőműhöz képest. A víz- és árapály erőművek (ilyet nem mindenhova lehet) felépítése nagy terhet ró a környezetre és annak teljes átformálásával jár.
Atom, olaj, gáz és szén. Ezekre lehet építeni.
-
válasz
#26097408 #52 üzenetére
Ez ott bukik meg, hogy az emberek 90+%-a nappal mozog a kocsival, tehát az max a melóhely emeletes parkolóházának napelemeire lesz kötve, amiken elég sok kocsival kell osztoznia.
A házi extra akksi meg ugye nem kicsi +ktg és veszteség.UK+napelem - az idei évet leszámítva - eléggé paradoxonnak hangzik.
#54: 67 éves apósom 2db 15perces pihenővel kijön hozzánk Baden-Württembergbe, akinek 150km után inába száll a bátorság, maradjon a biciklinél. Arra meg kérnék vmi nem-sötétzöld oldalról származó levezetést, hogy a villanyautó környezeti lábnyoma kisebb.
"sokkal biztonságosabb a nehéz akkupakk miatt a villanyautó. " - ezt hogyan?
-
Noukoum
veterán
válasz
#26097408 #13 üzenetére
Citigo, e-up kvóta autó tiszta veszteség mindkettő nézz utána a dolgoknak. Dacia autója szép lesz ha lesz, majd akkor beszélünk. Láttál már te egy kínai autót? Javaslom megnézni miben különbözik az európai autókról. Megint beleesel abba a hibába hogy csak az anyagárat nézed. Értsd meg a világ nem így működik. Te fizeted az autó teljes fejlesztési költségét (e-autónál ez teljesen új autó megtervezése, mely jóval nehezebb egy hagyományos autónál), te fizeted bizonyos töltők telepítését, te fizeted azt hogy a gyártás zöldebb legyen, te fizeted az új szoftvert, az alkalmazást stb stb. Ehhez persze hozzájön hogy keveset gyártanak ami szintén nem csökkenti a gyártási költségeket. Ülj be egy hondába vagy egy miniben és megtudod miért kerül többe mint olcsóbb e-autó hiába "nem nagy" az aksi.
Sokkal bonyolultabb annál mint hogy te megnézed a vételárat és azt mond hogy lehúzás. Főleg úgy hogy egy autó soha nem annyiba kerül amennyiért megveszed, hogy mibe került majd megtudod ha elkerül tőled. -
válasz
#26097408 #13 üzenetére
"nagyon lent"??? Majd ha annyiba fáj egy 80kWh-s akksi, mint 200liter gázolaj...
A kínai nem szétesik, hanem felrobban. Meg ugye kérdés, hogy a kínai hatótávot is úgy írják-e, mint a csillió lument a kínai elemlámpán...
Egyébként ez az árazás/hatótáv kombó már nincs annyira másik galaxisban a földi halandók normál családi dízeljéhez képest, nagyjából 2x-es az árszorzó, plusz fele a hatótáv. Azaz már elég lesz 3-4x jobbnak lenni a mai szintnél.
Ahogy nézem, az üzemanyag éppen olcsóbb a gázolajnál, de nem elhanyagolható tétel:
"Pod Point rapid chargers cost 23p/kWh at Lidl and 24p/kWh at Tesco", azaz az 510km hatótávhoz szükséges 80kWh 18font, ezt én kb 30font értékű gázolajból hozom. -
Noukoum
veterán
Tisztában vagyok az árakkal, egyáltalán nem vészes bár kinek mi. Az akkumulátor még mindig nagyon drága, és nagyon keveset gyártanak belőle.
A helyzet az hogy amikor megveszel egy autót akkor nem csak anyagot, hanem technológiát is veszel. Ha ezért minél kevesebbet akarsz fizetni akkor válaszd a legolcsóbb benzines autót.Bármilyen hihetetlen, de egy hagyományos autón még most nagyobb haszon van mint egy elekotromoson.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Modern külső, letisztult belső, teljesen új infotainment rendszer és igen látványos első rács jellemzi az akár 510 kilométer megtételére is képes Enyaq iV-t.
- AMD Ryzen 7 7800X3D / Radeon RX 7900XTX 24GB / 64GB DDR5 RAM / 1TB SSD konfig eladó normális áron
- Csere-Beszámítás! Iphone 14 Pro Max 256GB Független mobiltelefon. OLVASS!
- X1 Carbon 10th 27% 14" 2.2K IPS i5-1240P 16GB 512GB magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- IPHONE SE3 2022 64GB TÖKÉLETES ÁLLAPOT , NAGYON JÓ AKKU,GARANCIA, ÜZLETBŐL
- Asus rog strix scar17 (2023) RTX4080 gamer laptop + laptop hűtő
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak korrekt áron
- DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest