Új hozzászólás Aktív témák

  • kutyek

    senior tag

    válasz Nekton #44 üzenetére

    Erre +1
    Az autózás esetében a kárcsökkentés fő szempontja éppen nem az üvegházhatás mérséklése, hanem a lokális egészség-károsító következmények csökkentése. Hiába jobb a dízelüzem CO2 lábnyoma, ha a városokban belefulladunk a füstbe. Totál félrevezető egyelőre az e-mobilitás kapcsán a klíma hatásokat előtérbe helyezni. Más kérdés, hogy ezen a téren a (szívó)benzin / gázüzemmel is jelentős előrelépést lehetne tenni a dízellel szemben. Persze ehhez a buszokat és közösségi szolgáltatási egységeket (pl. szemétszállítás) kellene először gázosítani.
    Az elektromos áramot pedig (ez a szomorú igazság) a legzöldebb módon rövid távon (100 év) nukleáris erőművekkel kellene megtermelni a villanyautók részére (is)...

Új hozzászólás Aktív témák