- Macrodroid
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nekton
aktív tag
Egyébként itt nem a zőccség a legfontosabb szempont. Az ember természeténél fogva igényli az autonóm közlekedést. Az elektromos közlekedés nem termel a városokban, sűrűn lakott helyeken káros kibocsájtást. Ez a nagy előnye. Később, ha a belsőégésű és az elektromos egymás alternatívájává válik, akkor ez nagy előnye lesz az elektromosnak függetlenül a zöldségétől. Márpedig nem lesz mindenkinek külön városi autója, hanem ha az az egy, amit használ, eektromos lesz, az már nagy előny a lakosság számára. Később aztán lehet hozni korlátozó öntézkedéseket a belsőégésűekkel szemben, mint ahogy ma sem lehet már gőzüzemű gépkocsival közúton közlekedni.
Én nagyvárosban élek és üdvözlöm az elektromos robogók terjedését a kajafutárok között mind zaj, mind füst szempontból. Ez bizony egy nagyon fontos szempont itt.A zöldség az ingyenes vasúti és városi tömegközlekedés lenne jelentős fejlesztések mellett.