Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • moli.hu

    őstag

    válasz bugyburugy #123 üzenetére

    a másik teló céges, és ha azt jelzi nekik a telefon, hogy nem kapcsolható, akkor azt hiszik rossz a szám amin hívnak

    ?!?!??!!
    azt tudod, hogy ez az uzenet megy nekik akkor is, ha 1) tulterhelt a radiotorony, 2) ha nincs lefedettseg, 3) esetlegesen ha tul gyorsan utazol, es nem kapsz egy uj tornyon slotot hirtelen, 4) ha lemerult a telefonod (!!!), esatobbi.
    a munkatarsaid egyenesen ostobak, valts munkahelyet.

  • modeart

    tag

    válasz bugyburugy #123 üzenetére

    Nem vitatkozásképp :R , de két gondolat:
    1. Azért van különbség a "hívott szám nem kapcsolható" (vagy üzenetrögzítő) - illetve a "hívott szám nem létezik" üzenet között. Értelmes ember tudja hogy míg az előbbinél vagy térerő nincs vagy esetleg lemerült a teló, tehát később hívom, addig az utóbbinál nem is érdemes próbálkozni, mert nincs ilyen hívószám. Az én hívóim különséget tudnak tenni a kettő között. :) Hozzáteszem: sokat utazom, néha eldugott, határmenti helyeken és simán előfordulhat hogy nincs térerő. (Ez egyfajta hülye-szűrő is, ha nem tud különbséget tenni, akkor én nem is szívesen beszélek vele telefonon. :D )

    2. Nekem mindig van itt egy ellentmondás a "fontos" üzleti hívás"nál, nevezetesen hogy ugye fontos a hívás, de annyira azért nem, hogy álljuk a költségét épp akkor amikor mással (rokonnal) beszélünk. :U
    Ne haragudj, de statisztikailag mennyi az esélye nap mint nap, amikor épp akkor beszélsz a rokonnal, amikor befut egy fontos hívás? Ha "igazán üzleti" és pénzt ér, akkor én nem sajnálnám azt a pár perc visszahívás díját ezekben a ritka esetekben. Nekem ha valóban fontos hívás befut, akkor gondolkodás nélkül hívom vissza. Párszáz forint lehet havonta amit a valóban fontos hívások visszahívására költök.
    Arról nem is beszélve, hogy egy üzleti előfizetésnél a percdíjak elhanyagolhatók (vodafone red pl. semmibe se kerül). Milyen üzlet az, amely sajnálja visszahívni az ügyfelét? (hangsúlyozom, csak abban a statisztikai esetben amikor épp beszélsz valakivel).És mi a helyzet akkor, amikor az egyik ügyféllel beszélsz és a másik éppen hív? Akkor mit teszel?
    De ha ez valóban VALÓS probléma és túl sok lenne a költsége a visszahívásnak, akkor ez csak annyit jelent, hogy túl sok magánbeszélgetést folytatsz "munkaidőben".

    Valahogy én ezeket mindig kifogásoknak és nem valós problémáknak érzem.

    Az a baj, hogy szerintem az emberek többsége annyira függ a mobiljától, hogy valósággal szorong, ha nem elérhető, azt hiszi lemarad valamiről. :F

Új hozzászólás Aktív témák