- Yettel topik
- Magisk
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Légies iPhone halvány színei
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carasc0
őstag
Sziasztok!
Én annyira nem aggódom hogy a jelenlegi kártyám esetlegesen nem fogja (legalább is hardver alapon biztos nem) megjeleníteni az új DX 11.1-be implementált új effekt függvények általi grafikus elemeket. Ennek oka hogy most őszintén.... DX10 és DX 10.1 között volt valami különbség? Ha volt is, nem sok. Az az 1 tizedes verzió emelkedés nem dominál nagy mértékben. DX12 már szembetűnő változásokat fog produkálni. Én azt vallom új verziószámú hardvertámogatott VGA csere ciklusba érdemes gondolkodni. De persze aki türelmes, jóllehet pl. DX11 után egy DX13-as kártyát vennie a jövőbe.
-
Carasc0
őstag
Rendben akkor nézzél meg egy DX9-es víz grafikát. PL. FEAR 1. Utána nézd meg a Crysis 2 víz grafikáját DX11-el.
Kb ilyen különbségek lehetnek DX9-es Crysis 2 meg a DX11-es Crysis 2 esetében is. Amúgy én is láttam a változásokról videót és szembetűnően szebb DX11-en a game. Jogos az FPS csökkenés.
-
Carasc0
őstag
Üdvözlet!
Vga alapú számítások elvégzése összetett komplex műveletspecifikáció. Tegyük fel egy olyan játékkal játszol amely kihasználja az általad rendelkezésre álló VGA kártyád mikroprogram szintű (avagy hardveresen támogatott) utasításkészletét, valamint a hozzájuk részlegesen vagy teljes mértékben tartozó könyvtári függvényeket.
Amennyiben ezt a játékot 1024x768-as felbontásban játszod, és minden szükséges grafikai beállítást aktiválsz, akkor az egyes beállítások aktivitásának gyakorlati alkalmazása nem feltétlenül DX függő. DX egy grafikus függvénykönyvtár hierarchia amelyben szereplő kód komplexusok akkor futnak le, mikor azok hívására szükség van. Azonban emellett további VGA paraméterek is befolyásolják az adott függvény végrehajtását. Ha lefut egy effekt függvény, azt grafikai modellé kell implementálni, ehhez a GPU-nak számolni kell. Tehát már a GPU órajel mértéke is számít. Magasabb felbontás, nagyobb számítási igény. Élsimítás? További számítási igény.
Minél több objektum számítása ---> több objektum generálása. Tárolni kell és lehetőleg gyorsan és tartósan. Erre szolgál a GDDR modul system. Van mértéke (GB) és sebessége (Memory clock GFSB)
És még nem ejtettem szót a nagyon megfizetendő fontos komponensre a memory sávszélességre (bitrate). Megjegyzem ez az oka amiért az ATI kártyák olcsóbbak mint az NVIDIA-k. Pont a bitrate miatt. Érdemes megfigyelni ezt a paramétert egy kártya differenciálás során.
Tehát ebből következik minél több beállítás, magasabb felbontás, mindenképp lassulás lesz a végeredmény. Mi ennek az oka? Egyszerű!
5 évvel ezelőtt már létezett 600mhz-es Core clock VGA. Nézz körül a piacon. DX11-es kártyák még mindig alig haladják meg a 800MHz clock-ot. Persze ennek további hardvertechnológiai okai is vannak. Vagyis a VGA komponensek nem egyenletesen fejlődnek.
És végül a szoftver oldal is további érdekességekre hívja fel a figyelmet. Játék motor és optimizáció.
-
Carasc0
őstag
Üdvözletem mindenkinek!
Legjobb tudomásom szerint a Windows 8 DX12-vel fog érkezni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Latitude E6420 - i5-2GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 14" HD I W10 I Gari!
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Xiaomi 11T Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest