Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Hat, sok sikert nekik, de az elozmenyek utan ezt egy kicsit bator huzasnak tartom.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz makkmarce #16 üzenetére

    Azert, hogy ne kelljen gyorsabbat vennie a usernek. :P :DDD
    Meg mert nem 2-3, hanem esetenkent akar 30%-rol, de eleg gyakran minimum 10-20%-rol beszelgetunk, ami mar sokszor nem mindegy. Alatta mondjuk tenyleg nincs ertelme. Meg azert, mert van olyan, hogy valakinek regebbi gepe van, es mondjuk pont azon a kicsin mulik, hogy egy program elvezhetoen/hasznalhatoan fut-e, vagy nem.
    Es barmennyire is sokkolo lehet ez az informacio, amikor valakinek lassabb gepe van, annak ellenere, hogy erdekli az informatika annyira, hogy tudja mi az a tuning es meg meg is tudja csinalni, az altalaban nem azert van, mert lusta volt megnyomni a gombot a 2 millaba kerulo konfignal, hogy holnapra vigyek, hanem mert nincs ra penze. :Y

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz makkmarce #23 üzenetére

    Pedig sok olyan helyzet van, ahol az az extra 10% nagyon jól jön. Legutóbb pl mérnök diák ismerős esetén volt erre egy tökéletes példa. Jó gépre nem volt pénze, csak egy régi szarra. Szénné húztuk szegény gépet, így már 20 helyett olyan 25fps-t kifacsar magából szerkesztés/tervezés közben.
    Szar így is? Oh, nagyon, nem is értem hogy bírta. Jobb, mint volt? Igen, sokkal. Így már majdnem használható.