- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vmarci21
tag
Akkor nem ugyanarra utaztunk:
MÁV-Start, ZSSK kéri minden utas nevét, ÖBB és RegioJet bekéri legalább egy utas nevét, DB és CD pedig csak regisztrációval enged vásárolni, amihez nemcsak hogy név meg életkor, de még email cím megadása is kell.[ Szerkesztve ]
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
vmarci21
tag
A MÁV-Start, a ZSSK, az ÖBB és a RegioJet biztosan olyan nevet kér, aki a vonaton utazik, és az alkalmazások írják is, hogy ezt a kalauz ellenőrizheti is.
DB és CD esetén nem világos, hogy muszáj-e a regisztrált személynek is a vonaton lennie, vagy nem, gyanítom valahol biztos le van írva, de nem nagyon reklámozza ezt az információt ez a 2 alkalmazás...Hogy miért kérik, erre a "másolt jegy esetén tudni lehessen, hogy kié az érvényes" elméleten kívül még egy jut eszembe: a vonatra eladott jegyek száma alapján való dinamikus árazással való visszaélés ellen is védhet: nem lehet olyat csinálni, hogy veszel egy jegyet 2 hónappal előre 30 euróért, majd a vonat indulása előtt 2 héttel Facebookon árulod 50 euróért, amit akkor már a hivatalos csatornákon már csak 60 euróért lehet megvenni...
De csak találgatok, biztosan nem tudom megmondani, hogy miért kérik be legalább egy utas nevét és életkorát. Lehet hogy egyes vasút-társaságok csak megszokásból, mert "a szomszédban is így csinálják".>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
asdf_
veterán
Igen, ezt nem értettem sosem. Ha Szolnokról elindul +25-tel egy inga, akkor ott, ahol én egy óra múlva felszálok rá, mit gondolnak? Megtanul repülni? Az indulás pillanatában mehet rá a +15 mert annál többet úgysem tud hozni (még annyit sem, köszönhetően a csodás állapotú pályának). Miért kell ezzel 50 percet várni, majd érkezés előtt 10 percen belül valamikor beírni a gépbe, hogy végre a tábla is mutassa azt, amit egy órája késik már a vonat. A fő kérdés persze az, hogy ez miért nem full automatikus.
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!