- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Mobil flották
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
peet137
tag
Megérkezett a 11 fogas pinion a buggyhoz, remélem, hamarosan lesz időm összerakni. Kíváncsi vagyok nagyon.
Egy villámkérdés: használtok ti kenőanyagot a fogaskerekekhez? Van értelme? Gondolom, az első komolyabb gázfröccsnél kicsapja a ház falára és onnantól nem sokat csinál... -
peet137
tag
Így van, ne legyenek illúzióid, ezek nem C60-ból (hú, de öreg vagyok, én még ilyen néven ismerem a tanulmányaimból
most már teljesen mások a jelölések) vannak, hanem ahogy régen hívták: "biliacélból". Attól is lehet rideg utána valóban, ha az alapanyagod volt rossz, nem csak a technológiától. Plusz gondolom, nem többlépcsős hevítést - megeresztést - hevítést - gyors hűtést csinált a kolléga
-
peet137
tag
válasz
chris-v #6921 üzenetére
A ragasztó jó ötlet volt.
Biztos velem van a baj, de nem vágom, hogy tud elhajolni a tengely... Mondom, Off roadban kezdő vagyok, de te most a "féltengelyről" beszélsz? Annak nem lenne szabad elhajolni, ha megfelelő a hossza. Nekem anno a tamiya-t a nyomaték megcsavarta (tényleg volt benne egy spirál középen, nagyon durván nézett ki...) Elvileg a max berugózásnál sem feszülhetne a tengely. De ezt meg is fogom most du nézni az én buggymon.
-
peet137
tag
válasz
chris-v #6919 üzenetére
Hát igen, ezzel én is mindig szembesülök, mikor verdákat nézegetek, végül leragadtam az 1:10-nél...
Ott nem lehet melléfutni.
Nekem a himoto buggym olyan, hogy egy csomó alkatrésze közös az egyik monsterrel (valami német cucc, most így hirtelen nem jut eszembe a típusa), úgyhogy ezért végül azt is megtartottam, pedig elvileg ahelyett jött volna, de végül megbeszéltem a családdal, hogy majd hajtja a fiam 1-2 év múlva, ha addig nem használom el donornak -
peet137
tag
válasz
chris-v #6917 üzenetére
Ismerős érzés, én is ezt szoktam csinálni. Simán sokkal jobb lett a megoldás, mint előtte, de nem tökéletes és piszkálja az agyam...
Off-roadban még új vagyok, nem sok a tapasztalat, de a jabatus-hoz nincs CVD? Sokkal stabilabb megoldás, mint a kutyacsont. Plusz egyben a kerékbe menő tengely lógását is javítottad. Nekem a drift verdában volt megváltás, bár ott a kormánykitérés miatt kellett anno, mert annyira meghekkeltem, hogy fullra kitekerve egyszerűen kifordult a féltengely a helyéről. -
peet137
tag
válasz
chris-v #6915 üzenetére
Az alátét sokat segít, én is sokat szívtam ezzel anno. Vagy laza volt a kerék, vagy annyira meghúztam a kerékanyát, hogy szorult a kerék, mert a hatszögnél lévő műanyag váll, ami eltartja a csapágytól, beletömörödött a csapágyba és annak a hatszögnek vége is volt. Vagy simán csak eltört, ha már régi volt.
Én mondjuk csak onroad verdán használtam alu csapágyházakat, de még ott is elég volt néhány koccanás kerékkel és már törtek is le a fülek. A műanyagok nekem tartósabbak. Sztem amúgy offroad verdánál annyira nem gáz, ha van egy kis játék a futóműben, engem speciel csak azért idegesítene, mert azért álltam neki, hogy megszüntessem, erre tessék...
Otthon meg is nézem a buggym, meg a monster mennyire "stabil" futóműben.
Én a tapadós verdát szerelgettem addig, hogy gyakorlatilag nincs a futóműben sehol "lazaság". De oda kell is, mert elég komoly elektronika van benne és nagy sebességnél már szitált az orra. -
peet137
tag
válasz
chris-v #6913 üzenetére
Ja, így már világos. Műanyag hatszögeket használsz? A csapágy és a stift közé szoktak tenni hézagoló alátétet és akkor nem tud oldalra mozogni. Nekem az alu hatszögekhez adtak is ilyen kütyüket. Talán 0,2 mm-es, asszem.
Amúgy a videón látszik is, hogy a házban is van már kopás, mert a féltengelyt is mozgatja. Én azért óvaintenélek a fém háztól, nekem csak rossza tapasztalataim vannak velük. Igaz, nagyon régen használtam utoljára, de szinte mindig eltörtek, jóval ridegebb, mint a műanyag, nem nagyon szeretik a "dinamikus terhelést". -
peet137
tag
válasz
chris-v #6895 üzenetére
Ez mondjuk jogos, de amikor én legelőször ezt elkövettem, akkor még nem volt menő az ali
Szombathelyen pl 2 ilyen bolt is van, ha nincs nekik készleten, akkor megrendelik, másnap megvan, ha a nagykerjükben van épp olyan, ami nekem kell. Ha nincs, akkor max egy kis postaköltség megy rá és akkor 3-4 nap, nem 1
Legutóbb szíjkerekekkel csináltam ezt, sikerült olyan elcseszett fogszámot kitalálnom, amit csak rendelni tudtak. Kellett a CS-hez a driftgépbe. Meg nyilván a szíj is emiatt megváltozott, azt is rendelni kellett. Ja, meg a szabadonfutóba előre a csapágy is rendelős volt, azt is én kreáltam.
-
peet137
tag
-
peet137
tag
válasz
chris-v #6886 üzenetére
Igazából teljesen mindegy, melyiket veszed. Az a lényeg, hogy legyen benne porvédő. Ég és föld lesz a stabilitás, ebben biztos lehetsz. Nekem az első Tamiya TA-03 érkezett anno bronzperselyekkel, kb 2 hónap alatt kopott el annyira, hogy kb 1 mm-t mozgott a "féltengely" a kerékagyban. Kapott egy szett rendes csapágyat (én speciel pont ZZ-st vettem, mert az volt készleten) és még mindig az van benne, pedig megjárt pár kört és balesetet is. Ill az utolsó kb 1 évben már egy 4370kv-s BL szettel ment. Most a dobozában pihen rollerként, elég erősen átalakítva, gyakorlatilag TA03F-pro-ra egy elég megviselt A4 STW kasztnival. Ereklye
-
peet137
tag
A hétvégén összeraktam a Himoto buggyt és egy kicsit erős lett az áttétel... Sajna a 0,8-as modul limitálja a fogszámokkal való operálást. 48 fog a spur (az eredeti 64 volt, 0,6-os modullal...) és 15-ös pinion (orig valami 17-8 körüli volt) és szegény nem tud önerőből elindulni. Kicsit meglököm megindul, mint állat, meg durván is megy, de a motor nagyon melegszik, úgyhogy úgy fest vissza kell térnem a 0,6-os modulra, mert ennél kisebb pinion nem nagyon van 0,8-asból. De ha esetleg tudnátok 10 körüli 0,8-as fogast, ne tartsátok magatokban az infot
Az akksi és a szabályzó is bírná, de a moci még bordával is atommeleg kb 2 perc csapatás után. -
peet137
tag
válasz
HummeRC #6857 üzenetére
Köszi a kimerítő összefoglalót, csomó hasznos info van benne
Én is "használtam" anno 15x2-es kefés mocit, jó pár "kicsi" lipot kivégzett, de ment, mint az állatAkkor még kezdőként az volt a cél, hogy repesszen a gép. Egy jó kis tamiya TA03F pro (talán valakinek mond valamit a név, én imádtam, összkerék, orrmotor...) gépet vitt. A poén ráadásul az, hogy úgy pusztult el, mint egy igazi autó, megállt és kijött a füst a kerekek mellett előlről
Utána kezdtem a BL-eket...
-
peet137
tag
válasz
chris-v #6850 üzenetére
Na látod, ezt én sem tudom.
Én csak 1:10-es gépekkel operáltam eddig, azokban 540/550-es motor van. A 380/390 size a kisebbekbe való. Régebben jártunk ismerőssel, neki egy Traxxas E-Revo-ja van, 380-as BL-lel.
A kevesebb kört úgy kell érteni, hogy a gyári (általában 1:10 gépeknél ez 27T, nem tudom 1:16-nál mi a standard) "T" számnál kisebb értékkel kell motort keresni. Nekem pl a gyári szabályzó a monsteremben (1:10!!) kényelmesen elbír egy 15 körös motorral is, úgy hogy nem kellett az áttételbe nyúlni. Ha máshonnan nem tudod kideríteni, néha a motorra szoktak írni teljesítményt, vagy áramfelvételt, amit vagy elhiszel, vagy nem -
peet137
tag
válasz
chris-v #6848 üzenetére
A 390 a mérete, az van általában az 1:16-ban. Ebből keress erősebbet (kevesebb körszámmal), általában a szabályzó típusából kiderül, mekkora motort tud kezelni. Esetleg áttétellel kell majd valamit mókolni, de ezt így előre nem lehet tudni.
Vagy ha van rá "kedved" akkor nehet bele egy brushless set. De abból is a kicsi, ami 1:16-hoz való. A kép alapján akkor nem csak szabályzót, hanem távot is cserélned kell, nem biztos, hogy ez a jó út -
peet137
tag
válasz
Levi123 #6839 üzenetére
Nálam bezzeg fordítva volt, előbb voltak a verdák, utána gyerekek.
A lanyom már ügyesen terelgeti az autókat, a 4 éves fiam meg most kezd érdeklődni, unja már a párezres Tescos vackokat. Meg érdekli a cuccok belseje, később segít majd szerelni is, az tuti.
Csak azokat engedem nekik, amiket le lehet lassítani, ezért a bl buggy még tabu, ahhoz kell egy új táv, vagy összelövöm az egyik komolyabbal, vevőm van még tartalék.
-
-
peet137
tag
válasz
peet137 #6751 üzenetére
Úgy fest, sok lett neki a 120c-s akksi. Legyalultam a spur és a pinion kereket is. Bár ah néztem, 0.6-os modul volt, vagyis gyárilag ezt kefés szettel szereltek, csak kapott egy bl-t utólag. Néztem fém 0.8-as spurt és piniont is, de így az áttétel még durvább lesz. Meglatjuk. A gyári kefessel 14 - 64 fog, a bl-lel 19 - 48... A modulok miatt kisebb pinion nem is nagyon lehet, talán a 17es meg odaér a spur hoz. Remélem, bírni fogja a hajtás, nincs benne kuplung...
-
peet137
tag
Szembejött egy kihagyhatatlan ajánlat, egy himoto bl buggy, hát behuztam
3900 kV bl moci, egész masszív kasztni, de a szervoja nem valami gyors. 1:10-hez tudtok valami olcsó, de gyors szervot? A drift gépben nekem mgs van, az jó cucc, de most épp nem találtam jó áron. Ötlet?
-
peet137
tag
Kivittem egy körre a jamara ice tigert. Kefés szabi van benne, a gyári, de kapott egy 15 körös motort. Beledobtam a 120c-s cnhl akksit, durván megy vele. Bár szerintem a motornak ez volt az utolsó köre, elég égett szaga volt, meg megállás után füstölt is... De még megy
Jó ez az akksi, meg ezek szerint a szabi bír ennél erősebb motort is, mert csak langyos lett... Pedig a fiam is megkinalta csőgázon párszor.
-
peet137
tag
válasz
Gubu0101 #6671 üzenetére
Látom, téged is kezd megfertőzni a dolog, én is durván rápörögtem a szerelésre anno, az a legnagyobb móka az egészben
Őszintén szólva a tapadós verda már uncsi így, hogy nincs rajta semmi fejleszteni való. Az utolsó lépés a stabrudak voltak, azóta csak repeszteni kell vele. Ezért épült a drift autóm. Ha megtanulok vele rendesen kilincselni, remélem nem leszaz is unalmas. De már tervben a buggy, ahogy írtam is.
-
peet137
tag
Na ez a gyári BL már jobban fest, ráadásul az ára sem annyira veszélyes. Ezek is olyanok, hogy a kefés kapott egy BL-t és cső? Vagyis "tétovázós" induláskor? Erről nem találtam infot így hirtelen, de több ilyen wltoys gépről is olvastam ezt...
Ezt tavaszra szerintem behúzom a fekete homokfutós kasztnival -
peet137
tag
válasz
dömedee #6625 üzenetére
Nekem is lassan 10 éve vannak verdák, akkor kaptam rá az ízére. egy olyan cuccom volt (valami HBX tamiya klón) amiben minden egyben volt, akkor a célnak megfelelt, de én végül azt nem bővítettem, mert nem érte meg, inkább cseréltem. Bár én jobban szeretek szerelgetni, mint játszani, ezért a sakura már uncsi, azon már nincs mit reszelni, kész van
De legalább a lányom csípi. A fiam meg szétszed mindent, ő biztos olyan lesz, mint én
A drift gép most épp készen van, ha megtanulom rendesen terelgetni, akkor majd jöhet a kormánykitérés hack, ha belefér a rollerbe, ha nem, akkor pedig roller csere, abban az elektronika nagyon jó választás volt. A monsterek egyelőre csak lazításra vannak, mert azokra nem kell vigyázni, majd ha törik, azok is lesznek javítva, esetleg kapnak BL-t, ha érdemesek rá... A Jamara jónak tűnik erre a célra, de lehet, hogy helyette inkább valami BL buggy lesz, meglátjuk, melyik éri meg jobban
Nagyon szemezgetek a Wltoys 10428-cal, de keféssel gyengus, BL-le meg nem annyira olcsó -
peet137
tag
Az E46 élőben nekem is nagyon bejön, de rc-ben annyira nem fogott meg... E30at már régóta akartam, de a festetlen Tamiya aranyaron megy, meg azon is csak elől van foncsor... Pedig azoknak rohadt jó anyaga van, az én skyline-om is kapott már a lányomtól keményen jardaszegelyt is falat is, de semmi baja...
-
peet137
tag
válasz
dömedee #6619 üzenetére
Őszintén szólva, szerintem az ilyen egybe megoldások közül egyik sem az igazi. A koncepciót értem, olcsó legyen a cucc, de így ha gubanc van, akkor 2 dolgot kell cserélni legalább, sőt, mivel a távok is egyszerű cuccok, általában azokat sem lehet máshoz párosítani, úgyhogy akkor az is csere. Az egyik monster nekem is olyan, hogy bekapcsolaskor nullaz, és a hátramenet kétszer gyorsabb, de ezt én megoldottam azzal, h megfordítottam a polaritást a motoron és nyomtam channel rev-et a tavon. Most frankó
A programozás meg általában úgy van, ahogy írtad, nyom a kell tartani a gombot és megtanitani neki újra a végállásokat. Ennyi. Wltoys cuccom meg nem volt, azt nem tom, ott is így müxik-e. -
peet137
tag
válasz
dömedee #6617 üzenetére
Ez esc függő. Van olyan, ami előre - hátra fék funkciós, meg van olyan, amin nincs is rüki, mert pl verseny esc, ill olyan is, amin ezeket programozni lehet. Főleg a bl szettek ilyenek. Általában a kefesek ha elengeded a gázt, akkor szabadon futnak, csak a motor keféje fékez, ha hátra húzod, akkor van a fék és ha újra 0ra engeded és megint hátra, akkor tolat. A bl szettel programozás kérdése, ott többnyire ugyanez van, ha a drag féket nem kapcsolod neki, mert akkor, ha elengeded, akkor fékez annyira, amennyire be van neki programozva.
Én eddig ilyenekkel találkoztam, de lehet van több funkció is, talán valaki felvilágosít. -
-
peet137
tag
válasz
aujjobba #6610 üzenetére
Nyilván neki lesz, én is ezt szoktam mondani itthon.
Sztem buggyt nézz, az full univerzális, megy aszfalton is, meg lehet vele csapatni fűben, földön is. Ha már volt autó, ah írtad, célszerű ugyanazt a méretet választani, az akksi miatt is, pl. Ill ha van kézügyesség, türelem, pár alkatrészt át lehet szabni rá.
-
peet137
tag
Ki milyen vádakkal tolja amúgy? Csak kíváncsiságból és esetleg ötletet meríteni kérdezem
Nálam az onroad egy sakura zero, 9t bl-lel, egy drift gép van Tamiya ta04, novak slydr drift esc-kel, 6.5t mocival, 1,5 cs-vel, elég sok saját móddal, meg van egy noname kefés monster a kölyköknek, és egy jamara ice tiger monster, egyelőre kefés szettel, de 20t-s mocival. Van egy 12t-s moci is, de azt még nem próbáltam, mert kellene egy gyorsabb szervo előbb
Meg vannak maradékok, polcon, pl Tamiya ta03f ez nagy kedvencem volt anno, orrmotor, összkerékhajtás, tl01.
Meg a tavasszal tervezek vmi buggyt, erre jöhetnek ötletek -
-
peet137
tag
válasz
dömedee #6577 üzenetére
A komolyabb esc-eken ezt "drag brake"-nek hívják és programozható, de nálad úgy fest, mintha át lett vonla állítva 0-ra. Nem ismerem ezt az ESC-et, de nekem pár kefés szabim volt már és ott a "parajelenségek" ellen mindig jó volt egy táv újraprogramozás. Ez minden szabin máshogy van, de a lényeg, hogy a ravasz mindhárom állását újratanítod az esc-kel. Feltéve, hogy nem automata a cucc, mint néhány monster szabályzón.
-
peet137
tag
válasz
Sub-ZeRo #6550 üzenetére
De mit szeretnél festeni? Kasztnit, vagy csak valami elemet, ami fedett? Mert ha nem transzparens elemet festesz, akkor amit írtál, az perfekt, szerintem. Én kicsit meg is szoktam melegíteni hajszárítóval, vagy hőlégfúvóval az elemeket, jobban tapad rá a festék. De én csak polikarbonát cuccokat szoktam festeni, belülről!
-
peet137
tag
Használ, vagy használt itt vki korábban Tamiya Ta04-et? Észrevettem, h a spur tengelye mozog 1-2 mm-t oldaliranyban, emiatt szépen féloldalasra eszi a spurt... Szétszedtem, van benne egy csapágy hely (szerintem) ahol nincs csapágy, de a kézikönyv szerint sem.
Az autón egyedi a hajtást átadó szijkerék duó, de a szélessége tized mm pontos... Ráadásul olyan elcseszett méret a tengely és a "ház" h olyan csapágy a világon nincs. A narancssárga karika belső oldalát kell nézni a spur oldalán, kívülről van csapágy, bent meg csak a helye.
-
peet137
tag
Srácok, kérnék egy kis segítséget. Elraktam a verdákat télire, kivettem az akksikat is. Van egy akksim, amit nem merítettem le, mert kezd púpos lenni és nem akartam bajt. Volt benne kb 0.1 volt diffi a cellák közt. Most ez már 0.2 (4.18 és 3.97, 2s2p akksi). Hogy ne legyen gubanc, ezt azért lemeritenem, mielőtt ki dobom, de szabad ezt mondjuk először 1A-rel storage módban "tölteni" így, vagy inkább rakjak neki össze egy szabi + motor kombot szabadtéren, amit nem sajnálok, ha baj lenne...?
-
peet137
tag
válasz
JoolsNOS #6544 üzenetére
Emlékeim szerint én olyan 12 körül vettem, kB 2015ben. De kalibralva sosem volt, és az első garnitúra turnigy lipoim kb tavaly kezdtek "végelgyengülni". Vagyis annyira szar nem lehet a töltő... Mindig balanszolva töltöttem őket, de néha elég sokat pihentek fullra töltve is, ami köztudottan nem túl nyerő ötlet.
Én elégedett vagyok a töltő el, nah, erre akartam kilyukadni. -
peet137
tag
Mentem egy karikát a CNHL akksival. 5600mah,120c. Először egy 9t-s bl onroad verdaval, jó kis erő van benne, 60A-s a szabályzó, sztem elég jól ki tudja szolgálni. Utána átraktam egy kefés monsterbe, azzal is mentem kicsit, szó szerint megtáltosodott tőle. Nem autoztam ki teljesen, mert nem volt rá idő, de elég jónak tűnik. 3.95 és 3.96 a cellák most. Semmi melegedés, semmi gyanús reakció.
-
peet137
tag
Mennyire lehet megbízni az Imax B6 töltő cellafeszültség értékeiben? Van erre valakinek tapasztalata? Feltöltöttem egy akksit múlt héten, de sajna nem volt jó az idő, hogy kiautózzam belőle. A töltő 4,19 és 4,20-ig töltötte fel. Tegnap ránéztem, mert a hétvégén mindenképp ki akarom autózni, nem akarom kivégezni az akksit azzal, hogy feltöltve sokáig tárolgatom. Egy csipogóval nézve az egyik cella 4,17 a másik 4,21 volt. Kicsit feltettem a töltőre (storage mód, 1A, de csak 0,6-tal merítette) és kibalanszoltam kb 4,15 és 4,16-ig. Itt már a csipogó is ugyanezeket muatatta... Talán holnap tudok kicsit autózni is, akkor majd megnézem, mennyire merülnek együtt a cellák. Zsír új akksi amúgy.
-
peet137
tag
válasz
Levi123 #6513 üzenetére
Traxxas csatlakozónak hívják, csak ők használják ezt a típust. Itt van egy pl: [link] Csak rá kell forrasztani. Azt azért nézd meg, h apa vagy anya kell, mert ebben nem vagyok biztos,nem használok traxxas cuccokat. Ja és arra figyelj, h gyors legyél, az akksik nem szeretik, ha sokáig melegíted őket a kábelen keresztül.
-
peet137
tag
Megjött az akksi, 5600 mah, 120C, cnhl racing. Feltöltöm és kipróbálom. Majd írok tapasztalatokat, kefés szettel és bl-el is.
-
peet137
tag
A halloween akció miatt van a 2 akksi csomag is 43 dolcsi... Azért kérdeztem én is itt, ki tud vmit ezekről, mert én sem ismerem ezt a márkát. De az enyémek már kezdenek nagyon odalenni, van egy, ami simán csak gyenge, meg van egy elég púpos, az már melegszik is használat közben annak érik a csere.
-
peet137
tag
válasz
zolikaDB #6496 üzenetére
Gondolom, nem szerelhető a motor, ami benne van... Ha mégis, akkor nézd meg a bronzperselyt (nem hiszem, h csapagyazott lenne az alap motor), vagy az alloresz lehet még eltörve, nekem olyan is volt már. Esetleg a szénkefe lehetett elfordulva kicsit. Ha így a motor is forog a gáz huzasra, akkor csak valami mechanikus szorulása volt
-
peet137
tag
-
peet137
tag
-
peet137
tag
Milyen olcsóbb lipo akksit érdemes venni mostanság? Jofogas tele van 120c-s, számomra ismeretlen nevű akksikkal, érdemes onnan ilyeneket megvenni? Cnhl, stb. 2s akksikrol van szó. 12-15e/db áron mérik őket kb... 5000 mah-tol felfelé lenne jó.
-
peet137
tag
válasz
Sub-ZeRo #6465 üzenetére
Előre is köszi! Ráér a dolog, nekem se sok időm van ezzel a hobbival foglalkozni, nálam is több hetes, hónapos mutatvány egy ilyen átalakítás, amit tervezek. A drift gépem sztem kB 1 év alatt állt össze, mire frankó lett, de a jó munkához idő kell
de végül már nem is nagyon hasonlít az eredetire.
-
peet137
tag
válasz
ANDROID??? #6458 üzenetére
Ha alu, akkor nem fogod tudni kiegyenesiteni, mert egyből eltörik. Ha acél, akkor van esélyed, de akkor is nagyon óvatosan kell. A furatnál van elgörbülve? Mert akkor rizikós a dolog. Amúgy satu, fogó... Csak ne a menetet fogd be. A csapágy még nem "lóg"?
-
peet137
tag
válasz
HummeRC #6455 üzenetére
Én ezt a típust nem ismerem, de tamiya gépeim több is volt, abban minden ilyen elem acél, króm felületkezeléssel, ez viszont a kép alapján alunak tűnik, tényleg az? Nekem anno a BL szett a kutyacsontokat "csavarta meg", szó szerint egy spirál lett a tengely közepén, de ezek az elemek még sosem görbültek...
-
peet137
tag
Van egy Jamara Ice Tiger monsterem, amiben egyelőre a gyári kefés motor van a saját szabijával. Van itthon egy 20T-s kefés motorom, amit szeretnék a monsterbe beletenni. Fogalmam sincs a szabi limitjéről, mert sokféle adat van róla, elvileg 45A-es (bár én ezt sokallom, de tegyük fel). Hogy tudom kideríteni, hogy a 20 körös motor jó lesz-e nekem, ill milyen áttételt kellene ehhez kiokoskodnom? Mennyire szabad melegednie a szabinak/motornak? Lipo akksival üzemelne.
Van tapasztalat ezzel a géppel? -
peet137
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Filmvilág
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobil flották
- Autós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Akciós Windows 10 / 11 Pro OEM Licenc Kulcs 100% eredeti, jogtiszta!
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 8700K 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged