Hirdetés
- Ismét az alsó polcot bővíti a Tecno
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim-Y
veterán
Sziasztok!
Szeretnék rendelni egy Raspberry Pi-t, vagy ha van más/jobb alternatíva a piacon akkor azt, erre kérnék ötletet a nálam jobban informált fórumtársaktól.
Amire kéne: jelenleg elsőéves MsC proginfós hallgató vagyok, és azt terveztem el, hogy MsC-s szakdogának egy intelligens otthon rendszer féleséget építenék ki, és dokumentálnék le. Ez a távlati cél az eszközzel. De már most rendelnék egyet, hogy megismerjem, mire oda kerülök, hogy szakdoga... Kezdetben SVN szerót építenék köré, vagy egy kis multimédia centert, vagy akármit, amin keresztül meg tudom ismerni. Jelenleg ilyen téren nulla az előismeretem, programozni ellenben tudok.
Tehát a fő kérdés, hogy a fenti célokhoz milyen eszközökre van szükségem, és hogy ezeket hol tudom beszerezni? Bárki aki segít annak köszönöm a fáradozásait

Új hozzászólás Aktív témák
- Ismét az alsó polcot bővíti a Tecno
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hardcore café
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vicces képek
- Friss alaplapszériát avat az ASRock
- Raspberry Pi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Autós topik
- További aktív témák...