- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Tartalomgyártók és közösségi média posztok is bekerülnek a Google Discoverbe
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor 400 Pro - Gép a képben
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kézbe fogható paradoxon lett az iPhone Air
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Szeretnék (WebGL-ben) összeszórni egy ilyet. Nagyjából arról van szó, hogy van egy csillagrendszer, amiben ha gondolok egyet be tudom görbíteni a teret, és eljutni a-ból b-be egy alagúton keresztül instant (kb 1 sec alatt, hogy legyen ideje betölteni az ottani csillagtérképet). Úgy szeretném, hogy az alagút másik végén már látszana a hely, ahova menni akarok. Nincs tapasztalatom animációk terén, szeretnék tanácsot kérni, hogy egy ilyen effektet hogyan lehet lemodellezni?
Agyaltam rajta pár napot, nézegettem pár tutorialt webgl-ről meg three.js-ról, de nem jutottam semmire ezzel kapcsolatban. Egyébként nem kritikus feature, inkább csak gyakorolgatás, de azért érdekelne, hogy egy animációk terén jártasabb fejlesztő hogyan futna neki... Magát a logikát nem értem, ami szerint ezek a tunnel effektek működnek, pl ez ez első ránézésre (az én limitált tudásommal) valami 2d dolognak tűnik, aminek nincs a térben szerkezete, nem tudok átmenni rajta. Egy ilyenből hogyan lehet egy rendes 3d alagútat csinálni, amibe ha belemegyek, akkor nagyon nagy sebességgel mozgok a csillagtérképen? Eleve az nem fér a fejembe, hogy van az alagútban egy pozícióm, meg van a csillagtérképen is egy pozícióm, és mindkettő ugyanabban a 3d koordináta rendszerben. Egyszerre vagyok két helyen...
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest