- Mobil flották
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Aktív témák
-
tildy
nagyúr
válasz
Protezis #4906 üzenetére
Igaz , igaz, csak ott maradt a kódban
mégegyszer köszönöm, hogy segítettetek, és az ötleteket is .
A lényeg: mostmár működőképes.
Protezis elmondanád ennek a működését? Még nem használtam ilyet:
$class = (($i & 1) ? ''class=\''paratlan\''' : ''class=\''paros\'''');
Az a ? olyan , mintha if lenne, es ha igaz, akkor az egyiket adja (paratlan ), ha nem igaz az előtte lévő akkor a másikat (paros) ?
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz
DArchAngel #4903 üzenetére
Css-el igazándiból még csak ismerkedem/tanulgatom (kezdő vagyok, na ), végülis mégis azt használtam, és egész pofás lett.
A smartyt nem ismerem.
Végüla kódba pluszban ez került bele:
<style type=\''text/css\''>
a.blue {
font-size: 12px;
font-weight: bold;
color: #FFFFFF;
background: #0099FF;
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
}
a.white {
font-size: 12px;
font-weight: bold;
color: #0099FF;
background: #FFFFFF;
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
}
</style>
.
.
.
kód
.
.
.
foreach ($megallok as $i => $value){
if ($background==TRUE) $class=''blue'' ; else $class=''white'';
echo ''<a class=\''''.$class.''\''href=\''csvparser.php?megallo=''.$i.''\'' ''.$color.''>''.$value.''</a><br/>'';
$background=!$background;
}
És így már azt csinálja , amit szerettem volnaTényleg , tudtok ajánlani jó doksit, vagy könyvet CSS-el kapcsolatban?
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
azta mennyi lehetséges megoldás. Király. Nekem először ez a true/falseos váltogatás jutott eszembe
Mondjuk amit kiíratok, az asszociatív tömb.(Tehát az indexei a megállók nevei, és a járatok )