Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soak

    veterán

    válasz cucka #12989 üzenetére

    A mana érték egy játékban sokszor frissül, ergo rengeteg olvasási művelet lesz.

    Jah, épp ezért lehetne megoldani egyszerűen, hogy ha belovassuk akkor már a jó értéket jelentítsük meg (egy egyszerű matematikai müvelet és kész), nem lesz semmivel nagyobb terhelés, mert csak akkor írunk ha változás történik.

    Továbbá biztosítani kell, hogy ez esetben óránként (vagy akármikor) csak és kizárólag egyszer fusson le, ezt nem teljesen triviális jól megcsinálni.

    :F épp ezért irtam, hogy el kell tárolni egy utolsó frissitést plusz egy mana/h-t és nem is kell frissiteni feltétlenül.

    A cron pedig simán futhat akár 30 másodpercenként is.

    Alapból nem, de nyilván megoldható.

    Továbbá a cron az maga egy daemon, ami pont arra van, hogy megoldja ezt a problémát, minek erre fejleszteni egy másik daemont?

    Fejleszteni nem kell, mert már megtették mások, ezért nem nehezebb semmivel mint egy cron job-ot beállítani. Ha már feltételezem a LAMP környezetet akkor miért ne? Sokkal jobban illeszthető a környezetbe és egyszerűbben is konfigolható. ( a futás gyakoriságától kezdve a kiépitett logolásig) .

    Persze vannak hátrányai is, meg előnyei is.

    DeltaPower : Nem 30sec, hanem 30perc, igaz. Nem a sebesség miatt irtam feltétlenül, csak ha belegondolok, hogy a kérdező valószínűleg mit akar elégni akkor nem vagyok benne biztos, hogy 30percenként érdemes frissiteni. Mi van ha egy felbuffolt embernek 1 perc alatt megtellik? Tudom, hogy kicsit tovább gondoltam mint az alap kérdés, de ha már ugyis megnézzük mennyi a manna az adatbázisban éppenséggel frissitett adatot is vissza adhatunk, akcio után meg a jo adatot beirjuk.

Új hozzászólás Aktív témák