Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Magisk
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Mágus2 #208265 üzenetére
Autós topikban írtam pár posztot a saját "kalandomról", a Cupra (EA888gen3, CJXA, 160ezer km) ~1,5 hónapig volt egy német SEAT márkaszervizben, a végén feltették a kezüket és visszaadták az autót, hogy nem tudják "megjavítani".
A tünetek hasonlóak voltak, P0172-es hibakód, illetve mellé melegen (90+ fokos olajnál), ha megállok az autóval, és alapjáraton (770-790 között) jár, akkor a hengerekben gyújtáskimaradást mutat az élö-adat, ilyenkor érezni is, hogy ahogy kimarad az ütem olyankor jobban vibrál az autó. A legtöbbet a 2-es hengerben mutatja, de a többiben is néhányat. Check engine csak a fenti kód miatt van, hibatárolóban semmi tárolt hiba az égéskimaradásra.
Cupra módban 1100-as alapjáratnál egyetlen kimaradás sincs, minden fasza.Gyertyák, trafók újak, kapott 4 direktbefecsit újat, nem segített, elmondásuk szerint átnézték a szívósort, szelepeket, nincs említésreméltó kokszosodás, visszaadták az autót elöször, a hiba fennállt. Visszavittem, a szervizvezetö kijött beleült, szerinte "ez ilyen, minden 4 hengeres vibrál", addig sikerült erölködni, amíg élöadatra dugva a gyári diaggal is látták a gyújtáskimaradásokat.
Autó ottmaradt, mértek kompressziót, 11-12,5 bar között van mind a 4 henger, endoszkópoztak az égéstérben, nem látnak semmit, mértek benzinnyomást az is rendben volt, ellenörizték a kábeleket, nem találtak sérült kábelt, kapott új lambdát az autó, kapott új PCV-szelepet, a P0172-es hiba megszünt, az égéskimaradás megmaradt.
Mentek pár napig az autóval, úgy adták vissza, hogy "látják élö-adaton a kimaradást, de egyébként jó az autó, jó eröben van, ekkora futáshoz képest patika. Random következö gyanúsított az ECU lenne, ebböl gyárit 3200€+szerelésért tudnának hozni, elsönek használjam tovább, amíg nem lesz új jelenség/tárolt hiba, akkor vigyem vissza, és megnézik újra".
Itt tart most a kaland, elvittem egy "maszek" szervizhez, próbakör után kb. ök is a "gyertya, trafó, injektor" triumvirátust javasolták, mivel azok cserélve vannak, más ötletük nem volt, "járjak vele így, amíg nem lesz új/más/nagyobb tünet".
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest