- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- AI társ és butább S Pen a friss Galaxy S25 morzsái között
- Redmi Watch 5 Lite - filléres fitnesz felügyelő
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #194216 üzenetére
Oke, de a DPF fogyoeszkoz. A kocsi elettartama nem lesz tole rovidebb, ahogy a fekbetetet sem szamoljuk bele a kocsi elettartamaba. Meg a DPF tomitodeset azert legalabb nyomon lehet kovetni, nem ugy, mint a henger kopasat peldaul. Ha hirtelen sokat regeneralgat, akkor le kell szedni a chipet.
Ha azt mondjuk, hogy a DPF bir kb 250e km-et, akkor kb 1Ft/km a koltsege.
Ha a fekbetetet 60ezer km-enkent kell cserelni, akkor az is kb. 1Ft/km.[ Szerkesztve ]