Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz tigomigocika #132500 üzenetére
figyi' nekem jobb oldala rázott mint az állat, és bal oldalt volt rángathatóan kimutathatóan rossz a belső csukló + az 5k így megtett kilométertől szépen kilazult a váltótartó bakom bal csavarja is, azt megmentette az alsó műanyag környezetvédelmitácám
szóval a lényeg: én úgy teszteltem, hogy fogod szépen egy 50-60as tempóba mész lefelé egy dombon, kirakod üresbe, utána behúzod egy kisebb sebességi fokozatba, hogy fogja a motorfék és szépen csúsztatási pontig -vagy csak szimplán- ráengeded a kuplungot és egy ponton lehet érezni, hallani hogy nyuki-nyuki na akkor az valszeg csukló, a kanyarodásos módszerrel pedig azért nem ropog, mert általában ott külsőt tesztelünk így, az enyém is csak nagyon-nagyon minimálisat ropogott, sőt inkább semennyit azért is zártuk ki a külsőt + még a belső, ha már nagyon gatyesz minden egyes nyomatékos fordulatszámtartományban -kigyorsítások általában- olyan szépen berázza az autót hogy csak na
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
bitpork
nagyúr
válasz tigomigocika #132500 üzenetére
Nem ok nélkül kérdeztem hogy futóművesnél volt-é mán. Vegyék le a gumikat és tegyék gépre is. De okozhatja kicsit elfékezett féktárcsa is.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest