- Azonnali mobilos kérdések órája
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Yettel topik
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Június 12-én Európába is érkezik a most bemutatott Honor 200 és Honor 200 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Tiptronic, felejtsd el az stronicot. Nem veletlen, hogy a legerosebb motorokat sosem adtak s-troniccal, mert egyszeruen nem birtak.
A bitdi altalaban azert tartosabb, mert abbol a motorbol nem sporoltak ki semmit. Lentebb, pl. A4/A5-ben nem bitdi a legstabilabb, mert ott nincs is[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Magus: Arra van tipped, hogy mi okozhat csak TPMS alrendszer hibat? ASR/ABS nem erintett, ESP szinten mukodik. Van, hogy mar rogton az elso inditas utan bedobja. Ha leveszem a gyujtast es ujra elinditom, akkor megszunik.
A masik problemam a tukrok. Mostanaban nagyon remegnek, foleg a jobb oldali? Tapasztaltal mar ilyet, lehet javitani vagy mechanika csere lesz belole?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Magus: Ezekben a modernebb CR dizelekben az izzitogyertyaknak csak az inditasnal van szerepuk, vagy uzemmeleg allapotban levo motornal is reszt vesznek a kompresszalt elegy begyulladasaban?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Reszecskeszuro jelentes:
Mar 350000km van benne. Amiota ujakra lettek cserelve a homerok a kipufogorendszerben azota tovabb birja, most majdnem meglett az 1100 km ket regeneralas kozott.
Oil ash residue nagyjabol evente olyan 20-25ezer km-enkent megy fel 0.01-et. Ha elmehet 0.25-ig, akkor meg hatra van kb 7 ev es 200000km.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Khaosz55 #207897 üzenetére
Igen, idovel attert a VW a terfogat alapu szamitasrol a tomeg alapura.
Tehát neked kb 1 tank alatt 1X regenerál úgy hogy 350K van a kocsiba ? Gondolom ez pálya végig.
A dehogy. Ahogy en vezetek ugy 2.5 tankolas kell az 1100 km-hez. De varosban valoban keveset jarok. Azaz annyira nem nagyon keveset, mert bemegyek, csak jellemzoen inkabb este vagy ejjel, napkozben nem szeretek, inkabb ceges vagy roller.Az enyemet nem hivtak vissza dizelborany miatt, igy nincs szerencsere modositva. Most lehet, hogy benne lesz a takata legzsak visszahivasban, mar elore felek, hogy mokolni akarjak a motort is.
#207903 imyourfriend: Igen, ez euro 5, ott van az app jobb also sarkaban is az evjarat/motorkod: 2011/CCWA.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz CharlieDrop #207908 üzenetére
alapjaraton megemeli a fordulatszamot.
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #207922 üzenetére
A tomites az eleg nyilvanvalonak tunik elvegre ott az olajfolt a motor mogott abban a vonalban, illetve a csoben a kox is szepen lerakodott.(Meg mintha olaj is lenne ott).
De a bal felso sarokban az a toresvonal szeruseg a blokkon csak valami optikai csalodas vagy a kep alacsony felbontasa miatt latszik annak?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #207982 üzenetére
Pontosan en is igy gondolom. Ami meg a hamuval hajlando lenne reagalni, az miert kimelne az egesteret.
A csipsz csak akkor ront a hamukepzodesen, ha tobb olaj jut be az egesterbe vagy gyorsabban kopik a motor.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Asbee #208211 üzenetére
Ha hosszu tavon tervezel az autoval, akkor erdemes cserleni. Akkor mar te hasznald az ujat sokaig, minthogy par tizezer km-et teszel bele az uj homerokbe aztan adod el
De meg jobb, hogy nyugodan lehet menni. Nekem kiment es nem tudtam szerelohoz menni azonnal, igy veszuzem lett 300 km-en belul. 240 loval 5-os padlogazon epphogy kijott 130 vizszintesben. -
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #208306 üzenetére
Attol fugg, a kettostomegu/turbo koponak szamit mamar?
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #208318 üzenetére
Ismeros, kb. en is ezt az utat jarom be az odival, bar nalam a kettostomegu mar cserelve lett 310k-nal. Most turbot akarom, de a szerelom szerint birjaazmeg. Monduk szerinte mindent akkor kell cserelni, ha mar tonkrement, ahogy eszrevettem Kar, hogy en ezt nem szeretem.
-
Reggie0
félisten
válasz hdanesz #208319 üzenetére
Nekem attol allt csalen, hogy egyszer tulhuztak a lampa rogzitocsavarjat(nem a szokasos szerelom). Szoval egy hetkoznapi szerviz soran is meg tudjak oldani, hogy ne legyen szep.
A motorhaztetom all csalen kicsit par eve, mert az a gumibak, amire fel kell ulnie a bal oldalon osszebbrogyott a jobb oldalihoz kepest. Nem egyforman oregednek, ki tudja.Ranezesre ugy nez ki, mintha nem a csomagterajtoval lenne gond, hanem a karosszeria bal hatso sarkat fuggolegesen lefele nyomtak volna meg. A bal lampanal a belso elen levo fekete muanyag betet sem illeszkedik jol, valamint nekem ugy tunik, hogy a hatso ablak bal also sarka a karosszeria elehez magassagban is kozelebb lenne, mint a jobb sarka, valamint az albak jobb es bal oldalan a hezag is nagyon asszimetrikusnak tunik.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #208357 üzenetére
Probaltad, hogy csak autopalyan hany km utan regeneral?
En most az elmult 2 hetet szinte vegig varosoztam az autoval. Az en vezetesi stilusommal sikerult 165km-re lerakni a regeneraciot. Nemreg irtam, hogy volt 1000km is. Szoval baromira le lehet csokkenteni.
Egy normal uzemes vag dpf-es screenshotot (uzemmeleg motornal) es egy regeneralas alattit nem tudsz feltolteni?
A bosch kipu homerok elettartama az en automban nevlegesen 250ezer km a gyarto szerint es az is kell a korom meresehez.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #208367 üzenetére
Regi regeneralos screenshotod nincsen? Nekem gyanus, hogy a regeneralas kozben nincsen 100%-ra zarva az EGR, de lehet, hogy normalis, mert a tied mar EUR6-os motor. Kene tudni, hogy mennyire nyitotta regen az EGR-t. Ha pl. homero hiba van, akkor lehet, hogy jobban ranyit, mert pl. melegebbet mer es emiatt nem regeneral rendesen.
A vag dpf is meg van bolondulva nalad, sok szituaciot regeneralasnak ismer fel, ami valojaban nem az es ezeknel sokkal nagyobb homersekletet ir ki a szokasosnal, pl. 233630-233641 km-es kepek. Lehet, hogy nagyon meghajtottad ekkor?[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz tibbike01 #208377 üzenetére
20-21 fok, auto mod es belso keringtetes. Ja, es budosodik, de csak ha nem megy a klima.
Szerintem van ertelme a kiszelloztetesnek, de csak akkor, ha kibirod az 5-10 percet. En nem.
Lent fujni viszont nincs annyi ertelme, a meleg levego felfele szall. En mindent felfele nyomok a tetore es a szelvedokre.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz tibbike01 #208379 üzenetére
A varosban budos kipufogo szag van(autopalyan is), videken meg altalaban tragyaszag.
UI: ezen felul nyaron jobb, ha a benti hidegebb levegot kell huteni es nem a kulso sokkal melegebbet kell lehuteni. Kondenzviz is kevesebb fog termelodni, mert kiszaritja a belso levegot, mig a kintiben mindig nagyobb a paratartalom.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz tibbike01 #208381 üzenetére
Ha tudsz jo pollenszurot kiprobalom, de eddig nem voltam elegedett eggyel sem. Ami bejon az a gazmaszk, de azt nem hordok autoban
A levego sosem lesz nagyon elhasznalt bent, ezek a mostani autok idonkent, ha akarod, ha nem, jelzes nelkul atkapcsolnak rovid idokre es engednek be kintrol levegot pont ezert. No meg szivarog be az osszes resen is, a kulso keringtetest sem tokeletes tomitessel zarja le.
Nem szoktam elfaradni/almosodni ilyesmitol.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #208485 üzenetére
Kivancsi vagyok mit sikerult. Amikor megvettem a kocsit neha dobott szuk keresztmetszet hibat padlonal, de elmult az en vezetesi stilusomtol
-
Reggie0
félisten
válasz Cartman023 #208531 üzenetére
DSG-ben is volt olajcsere?
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #208587 üzenetére
Jah nekem is volt par ilyen, aztan oldalcsere, parszor elojott meg, aztan elmult a semmitol.
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #208582 üzenetére
Inter-rel az a bajom, hogy jok a videoik, ugy tunig ertenek is hozza, de amikor felhivtam oket, akkor utangyartott utangyartott injektort akart ramsozni azzal a szoveggel, hogy ugyanazon a gyartosoron keszul, mint a gyari(bosch)... Nem vagyok egy pro szakerto, de nem hinnem, hogy a ridex a bosch lenne
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #208609 üzenetére
Gondolom piacszerzes. En is rajuk talaltam elsonek
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPad topik
- Politika
- Alkoholista nevelde
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- F1 24 - Íme a végső gépigény
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs