- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Reggie0
félisten
válasz
molnarpeter #165213 üzenetére
Ami nincs azt ki lehet huzni a listarol
-
Reggie0
félisten
válasz
Richard #165056 üzenetére
Nekem forditva van, regeneralas vege fele egyenetlenebb a jaras es erzodik a rezges, de csak allo helyzetben.
Amugy ha tippelnem kene akkor kettostomegu, de en nem ertek hozza.
(#165054) focvis: Ezzel a motorral valt be? Sajnos nincsenek rola parameterek igy nem tudjuk elhelyezni a paletan.
Szerintem az LM fan tabor mar csak a placebo hatas miatt van meg. Anno amikor az LM megjelent pont a Molibden tartalom volt benne a lenyeg(innen jon a "Moly"), mivel jelentosen noveli a szaraz sikossagat is a femnek, azaz ha sokat allt a kocsi, vagy elfolyik az olaj, akkor joval jobban teljesit, mint molibden nelkul. Ezt mar szinte teljesen kisporoljak belole, csak annyi maradt benne, hogy pont ne lehessen perelni.
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
bitpork #165009 üzenetére
Csak gyik volt a vevo. Azt hiszi, hogy 30ezrenkent markaszerviz es minden problema megoldva, ott figyelnek mindenre. Meg weltautotol vasarol es majd minden jo lesz. Ennel a zoknim is okosabb, az intelligens mosopor meg ketszer is.. Meg 40-nel szervo nelkul balesetveszelyes neki a vezetes... No comment.
-
Reggie0
félisten
válasz
ßrainiac #164953 üzenetére
Nekem manualis valtoval(A4 B8 3.0V6TDI) az a normal uzem, hogy tartja az 1000-ret egy ideig kinyomott kuplungnal, amig egy adott sebesseg ala nem lassult az auto. Nem tudom pontosan mennyi 10-20km/h kozott engedi le 600-as fordulatszamra. Illetve amikor a kuplungot kezdem felengedni, akkor is felpockoli kicsit a fordulatszamot anelkul, hogy a gazhoz ertem volna. Lehet, hogy ez meg teljesen normalis dolog a te valtodnal is pl. azert, hogy legyen nyomatektartalek egy hirtelen gazadasnal.
-
Reggie0
félisten
válasz
Mágus2 #164886 üzenetére
Meressel. Regloszkop sem csinal semmi kulonoset, beallitod a fenyszoro magassagaba es a lencseje levetiti egy merofeluletre a bejovo fenyt, amit ccd-vel felvesz, toleranciasavok pedig mar a felvett kepen levo pixelekhez rendeli.
Ezt vizszintes feluleten allva es egy fuggoleges feluletre vetitve meroszallaggal es egy szamologeppel ugyan ugy meg lehet csinalni. Egyszeru geometriai optika, a feny es fenyszoro meg nem gondolkodik azon, hogy mire vetit.(#164887) bitpork: Persze, mert az autok fenyszoroi nem egyforma magassagban es tavolsagra vannak egymastol. Meg az sem mindegy, hogy az adott modellen milyen felni es gumi van.
-
Reggie0
félisten
válasz
molnarpeter #164874 üzenetére
Najo, de vannak akik a szerelesi utmutatok szerint dolgoznak
(#164875) i-sti: Baj van a motorral.
-
Reggie0
félisten
válasz
bulikavagyok #164839 üzenetére
Ne aggodj, sok francia alpok utan nekem is ilyen a motor az allando viz es sozas miatt. Onnan lehet tudni, hogy a hutomaszktol tavolodva es a szelarnyekban levo reszeken ritkul, tehat egyertelmuen kintrol jon. Ha mosasnal hasznalt vegyszer okozna, akkor mindenhol ugyan akkora merteku lenne.
-
Reggie0
félisten
válasz
GasBang #164829 üzenetére
Ezt a motort nem tudom, de az egesz autoval meg vagyok elegedve. Gondolom a szokasosakra kell figyelni, minthogy ezek reszecskeszurosek, injektorok, vezerles, nagynyomasu szivattyu kopkodi-e a femreszeleket, egr, kormos-e a kipufogo, van-e fust.
Nekem 3.0-as van, az en olmos labaimmal vegyesben 8.6, palyan 9-10(neha 11). Szabalyosan kozlekedve orszaguton 6l, palyan 6.5l. Ejszaka a 90-nel az M0 korbe megvolt 4.9 is. A 2 literes ez alatt lesz biztosan.
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
Mágus2 #164581 üzenetére
En kint exxon premium dizelt, valamint shell premium dizelt tankoltam, ill utobbira nemreg atalltam itthon is, es kevesbe kerepel a motor. Mar csak az a kerdes, hogy mennyivel rosszabb az omv premiumjahoz kepest. En arra tippelnek, hogy az eges nem annyira dinamikus, mint az omv-hez kepest, aminek akar koze is lehet a koromkepzodeshez is.
(#164587) Doki16: Erre rajatszik az is, hogy itthon kenyelmes nekunk, mert minden sarkon van benzinkut, es nem jellemzo a tobb oras utlezaras a fagyban, igy lenyegeben a biztonsagi tartalek minden oka megszunt.
(#164588) Mágus2: En meg manualisnal is kuplungozok egyet a fek+kezifek utan h ne feszuljon a hajtaslanc.
-
Reggie0
félisten
válasz
diablo1984 #164576 üzenetére
Korompamacsot nem is lattam. De megtalaltam a hozzaszolast, azt meg a tdi-rol irta a Magus, nem a cr-rol. Csak nehez a malac jarganyait beazonositani a neve alapjan
, Gazsi volt az, 2.5tdi.
Siman lehet h mar serult/oreg a dpf, 310k felett van benne.
-
Reggie0
félisten
válasz
bitpork #164572 üzenetére
Varosban nekem se, mondjuk ott nem padlozas van a gyorsitasok utan, max neha neha
Csak Magus mondta, hogy valtas+padlogaz eseten normalis a fustpamacs amig a nyomasok nem stabilizalodtak, remeltem, hogy a fokozott fustpamacs elofordulas okozta.
Lehet beletorlok valami szerszammal egy referenciacsikot, ami a tiszta allapot lesz, es elkezdem nezni, hogy valtozik.
-
Reggie0
félisten
Szakik: Ugy 1000-1500km mindennapos szerpentinezes(ersd: kettes/harmas padlo, fek, kanyar, ismetel) utan kormosabb a kipufogocso belul. Ez normalis ilyenkor es a gyakori valtas/padlozas miatt elfogadhato, vagy valaminek az eloszele lesz? 3.0tdi ccwa
-
Reggie0
félisten
Bosoko ablaktorlo lapatokat lehet kapni valami normalis boltban, vagy csak rendelos helyeken? Sajna elcseszett meretben, 60 es 50 cm.
-
Reggie0
félisten
Magus vagy malac: A4 B8 8K2 szedannal hogyan lehet a rendszamvilagitas foglalatat(tehat nem izzocsere) kompletten kiszerelni? Gondolom a karpitot kene kezdetnek leszedni, de nem jottem ra, hogy hogyan. Elvileg el kene csusztatni a patentot kipattintasa utan, de valamit kihagyhattam. Egy csusztatos muanyagfulet mar letortem...Na most talaltam meg, siman kipattintos a foglalat, csak nem mertem eroltetni.
-
Reggie0
félisten
válasz
diablo1984 #163604 üzenetére
Szerintem a skoda can buszos, az opel meg nem. Lehet az elm327-esed nem jo minosegu masolat es problemaja van a CAN-el.
-
Reggie0
félisten
Kofelverodes javitasahoz tud vki jo helyet ajanlani bp-en?
-
Reggie0
félisten
Na megcsinaltam a VAG DPF-t. Szoval a szuro allapota:
Amikor teli volt a soot mass 23.99g measured es 26.24g calculated. Autopalyan voltam amikor elkezdett regeneralni, de nem tudta teljesen vegigvinni csak 20%-ig ment le, mert balesett miatt 0-ra allt a forgalom, valoszinuleg erzekelte es nem fejezte be teljesen. Szoval a vegere soot mass 2.54g measured es 5.98g calculated.
Oil ash 0.11l. Utolso regeneralas ota 758km-et ment(1033 perc).A szuroben 308ezer km van. Szerintem eleg jol birja.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #163154 üzenetére
Ha csak VCDS-ben latod es nem a kozepkonzolon a settingsben, akkor nem jol latod. A VCDS fel fogja hozni, mert a konfiguracios bajtokban ugyan ugy ott vannak a kodok az adott nyelvekhez, csak eppen a szoftver nem tudja.
Ha varazsolsz ra green menu-t, akkor a kozepkonzolrol is meg tudod nezni egy rakat alegyseg verziojat, nyelvet, stb., de itt is agyon lehet vagni a rendszert, szoval csak ovatosan.
Ugy tudom ez az olaj jo hozza, anno en is neztem. Nekem mindig Motul 507 specificet rak bele a szerelo, o arra eskuszik. Meg azt nem hamisitjak annyit, mint a castrolt/totalt/mobil1-t.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #163136 üzenetére
Kulonbozo nyelvi lefedettsegu firmwarek vannak. Ha nem megy magatol a magyar, pedig ott van a listaban, akkor valami el lett kokanyolva rajta, biztos telepitos lesz.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #163134 üzenetére
507-es es 5W30. Nekem CCWA van A4-ben, de kb ugyan az(meg az evjarat is).
Ra lehet varazsolni, vannak erre szakik. Akar magad is meg tudod csinalni, de nem javaslom, mert teglasitani sem nehez. Milyen MMI-d van? 3G? Hackelt frissitessel sajnos akadhatnak problemak is, nekem pl. navigacional neha oroszul irja ki az orszagnevet, ha eppen olyan varost valasztok ki, amitol megkattan.
Mintha lenne language pack is, de ennek utana kell nezni, tipusfuggo.
-
Reggie0
félisten
A4 B8 8K2-nel melyik gyarto gyartja a gyari kerekcsapagyat?
-
Reggie0
félisten
válasz
kaboska #163069 üzenetére
Belsejet eleg nehez, mert altalaban ezek ragasztva vannak. Ha nappali fenyben megnezed, akkor lehet latni, hogy kivulrol vagy belulrol van-e a szennyezodes/elvaltozas. Altalaban kivulrol a jellemzo, ezt polirozassal meg lehet oldani, de javasolt egy UV szuros vedofolia is, az ved a karcolasok/kofelverodesek ellen is.
-
Reggie0
félisten
Na, dtxenontol jovo lampa atment az osram trust ellenorzesen.
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
csababarca #162932 üzenetére
En ugy ertem, ezen nincs mit kimelni, az a heti 2x4 alkalom siman belefer ennyi utazas mellett.
-
Reggie0
félisten
válasz
csababarca #162927 üzenetére
Teljesen rendben van. De azzal sem jarnal jobban, ha 5km-es kerulouton mennel 3km-re.
-
Reggie0
félisten
válasz
macilaci78 #162912 üzenetére
Attol, hogy hosszabban megy, mi lesz jobb? Nem a kis tavval van a baj, hanem az nem mindegy, hogy x ezer kilometeben mennyi a kis tav. Ha 5km-et megy 3 helyett, akkor x ezer km helyett 1,66*x km lesz a kocsiban, de ugyan annyi hideginditas es hidegen beletett kilometer.
-
Reggie0
félisten
Juteszembe. Mar tavaly telen hallottam eloszor, de most ismet azt csinalja az auto, hogy hosszabb es intenzivebb lassitas vagy gyorsitas utan olyan uresen futo esztergagep hangot ad es meg is marad, amig le nem rakom az autot. Nem mondanam, hogy csapagyhang, nem raz, nem daral. Elso kerekcsapagyak cserelve lettek, attol nem oldodott meg. Van ra tipp, hogy mi lehet? Feltengely? Difi? Valto?
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
norrberth #162678 üzenetére
Nem csak az autogyartas, mindenhol ez megy. Dolgoztam egy multinal, ahol kartyas/rackes halozati eszkozoket fejlesztettunk. Egy kartya tobb szazezer Ft volt, de nem voltak hajlandoak ket erintkezos nyomogombot jovahagyni az egy erintkezos zaro gomb helyett, mert az dragabb. Olyan 1-2 Ft arkulonbsegrol beszelhetunk legfeljebb.
-
Reggie0
félisten
A VAG DPF-et be lehet szerezni vmi alternativ forrasbol? A fejleszto honlapjat nem talaltam, igazabol barmi jo, csak google play-t nem akarok hasznalni.
-
Reggie0
félisten
Ausztriaban csak egyszer kapjak el kiirtott DPF-el, utana kiderul, hogy olcsobb lett volna ket kocsit venni.
-
Reggie0
félisten
A4 B8K2: Klimanal mik a szokasos meghibasodasok? Leparkoltam vasarolni, egy ora mulva indultam es mar nem mukodott, szoval nem hinnem, hogy a gaz tunt volna el.
-
Reggie0
félisten
válasz
CharlieDrop #162050 üzenetére
Ugy tudom, nekem meg nem kellett szerencsere.
(#162049) focvis: En imbuszra emblekszem. Ha torxot mondott volna arra felkaptam volna a fejem, mert abbol nincs keszletem
-
Reggie0
félisten
válasz
molnarpeter #162008 üzenetére
De megy, viszont a bad usb-tol nem ved.
(#162017) bitpork: Ha szamit a radio, en vagy 15 eve nem hallgattam kocsiban (se).
-
Reggie0
félisten
válasz
bul07 #161967 üzenetére
Nem az erzekenyseg miatt kell megadni, hanem az akku vedelmenek erdekeben. Ha hirtelen megvaltoznak az akku mert parameterei es ellentmondasosak lesznek a vezerles altal taroltakkal, akkor hibaallapotba fog menni, hogy ne legyen baj. Ez lehet attol is, hogy kicsereled az akkut es attol is, hogy elettartama vegere ert az akku.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst -3 év gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest