- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Netfone
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Megjelenési dátumot kapott a PO'ed: Definitive Edition
gp Az új kiadás kevesebb mint egy hét múlva már elérhető lesz.
-
Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
ph 55 hüvelykes transzparens képernyőket kap a Great Train eXpress (GTX) új szupergyors vonala.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tothgera30 #208298 üzenetére
Passat B5.5 tulajdonságait vedd figyelembe.
Rozsdára kell figyelni leginkább. Szerelő van hozzá minden bokorban, így könnyebb találni értelmeset is. Alkatrészek meg szerintem a fehérneműs komódokban is vannak hozzá, tehát viszonylag olcsó fenntartani. PD elemek, kéttömegű tud még húzósabb lenni, de alapvetően örökélet+1 nap. Láttam már rengeteg ilyen 131 lovasat is 600-800k km-rel, és nem kellett a motorhoz nyúlni. Turbót sem eszi túl gyorsan, és “olcsón” van felújított. Hátul multilink futómű van, de szerencsére tartós, bírja a kátyúrider országot.
A kasztni elemek pótlása nehezebb a Passat-hoz képest, de nem vészes az sem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #208301 üzenetére
Kolléga 131 lovas PD Passat 5.5-ösét 380k km-nél adta el, több sebből vérzett. Az automata váltóban eltér a linkelt Superbtől, így azt nem is vesézem tovább. Viszont a motorral is volt gond, amit többszöri nekifutással sem sikerült orvosolni több szerelőnek sem, végülis feladták. Most hogy az olaj jutott be a víztérbe, vagy víz az olajba, nem tudom, de szétszedték, tömítéseket, szimeringeket cseréltek és jó nem lett. A sofőrajtót nem lehetett zárni, az automata ablaktörlő nem kapcsolt be, csak szakadó esőben, pedig a szélvédő gyári volt. Imádta azt az autót, azóta is visszasírja, de egy kapcsolatban ha az egyik fél nem teljesíti a vállaltakat, akkor nincs mit tenni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #208302 üzenetére
Sógorom 550k-val, apósom 600k-val adta el, de csak azért, mert újabb autóba akartak ülni. Különösebb probléma nem volt velük. Mindketten BMW 20D-t vettek (E91, X3), de most megtudták, hogy milyen érzés havonta javítani valamit.
Van még a családban egy 5.5 ezzel a 131 lovas motorral, amit 2011-ben vettek 280k km-tel. Tudomásom szerint még turbót és kéttömegűt sem kellett cserélnie, de ma este megkérdezem. A szerelőjétől vette, azóta is hozzá viszi szervizre. Az biztos, hogy a motorja bontatlan.De ez szerencse kérdése is. Pl. nekem semmi bajom se volt a 2.0CRTDI CFFB-vel (110-153k km-ig használtam). 15k km-enként cseréltem olajat, rövidtávokat is ment, de heti legalább egy hosszú befigyelt. Olajcserétől olajcseréig meg se mozdult a szint a nívón. Amikor megvettem, akkor kért vizet a rendszer. Éppenhogy minimum alatt volt, kicsit töltöttem rá, de utána 2.5 évig azzal sem volt probléma (rá fél évre volt vezérléscsere mindenestül).
Másoknál meg általában csipeget olajat és vizet is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #208304 üzenetére
Ez benne a legszebb, mindkettő M47. Az E91-es automata, de azzal nincs baj. A motorral már volt minden is. Most gond nélkül üzemel, de még mindig olyan hangja van, mint egy Liebherr dömpernek padlógázon.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #208303 üzenetére
Egyáltalán nem mondtam, hogy mind szar, és te gondolom, te sem azt mondod, hogy egy 280k km-rel vett használt akármi még ennyit problémamentesen elmegy pusztán a kötelező szervizekkel, kopó-fogyó dolgok cseréjével.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #208306 üzenetére
280k km-rel vette 12 évvel ezelőtt, és tudomásom szerint csak kopó-fogyó volt. De egy nagyon korrekt szerelőtől vette és azóta is Ő tartja karban. Tehát akár lehet egy 1.9PD 560-ig is problémamentes. Ebben a motorban benne van a képesség, csak nem feltétlen tudják kihozni belőle. Ez nagyon sok motorról sajnos nem mondható el.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
senior tag
Sziasztok. Valaki meg tudná nézni, hogy mennyi váltóolaj kell a 2018-as 2.0 D Octaviába? Illetve melyik fajtát javasoljátok? Mi kell a pontos azonosításhoz, alvázszám? Köszönöm
-
Mágus2
Közösségépítő
Nagyfafuban délután hány órától vannak dugók? Ilyen 15:30-40 mennyire gáz? Megyünk este koncertre és lassan beérünk.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #208306 üzenetére
Attol fugg, a kettostomegu/turbo koponak szamit mamar?
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #208304 üzenetére
M47 is örül egy lánc és csapágyszettnek, mondjuk egy ilyen Vörös Jenős kezelés után egy darabig nem lesz gond, kivéve a korból adódó problémák.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #208315 üzenetére
Szerintem igen. Semmi sem tart örökké, ezeknek is van egy várható élettartama. Nem tudom, meddig terveznének a Superbbel, 280k km van benne...
Mi kb 350k km-rel vettük át a Passatot 5 éve, most kerül bele a 400k km. Apósom kb 45-55k km-enként vitte kuplungozni, de ő garázsba be és garázsból ki is emelkedőn ment felfelé kb 0 vízszintes szakasznál. Nálam még nincs jele semminek. Kb vezérléscserével kezdtünk és fel lett gumizva. Ezek 1 éven belül esedékesek megint.
Volt egy generátorcsere, egy ECU-csere ismeretlen eredetű vészmód miatt, a bemattult fényszóró csere Depora, majd a hitvány Depo helyére inkább felújíttattam a gyárit, most fasza, ajtózárak javítása, hátsó lökös csere bontottra. Pár hete tetettem bele tempomatot, most hétvégén lesz az első vidéki út.
A turbó eredeti, a blokk bontatlan. Egy PD-elem lett cserélve, de nem lett tökéletes. Szerintem feleségemmel már eldöntöttük, hogy motorgenerál lesz ebből a vezérléscserekor. PD elemek, hidrotőke is cserélve lesz. Olajat annyit nem eszik 10k kmcserperiódus alatt, hogy tölteni kelljen, igazából a nívó közepéig sem megy le, vizet semennyit. EGR-nél van egy minimális olaj, de mivel nem fogy és cserekor az állaga is megfelelő, így kár bontani. A sebváltó felső részén van egy tömítés/szimering, ahol van egy pici olaj, de a kocsi alatt csak egyszer láttam azon a tájékon foltot, 1,5 éve.
Nem rohad, nem törött (oké, a hátsó lökös nem az eredeti, de a nyúlványok sértetlenek, parkolási sérülés van a jobb hátsó ajtón és 3 sárvédőívet lefújattam, mert apósomnál szűk volt a garázsajtó).Kis értékű autó ez ma már, de korához képest jó állapotban van, tekert órás, de tudni, mennyi a valós futás (a motorvezérlőben nem írták át...) 10-15 évvel fiatalabb autóban is simán lehet ennyi méter, persze bellítva hihető mennyiségre, a kötelező ugyanúgy kell arra is és nem olcsóbb, meglepi pedig ugyanúgy lehet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Sziasztok,
A második generációs faceliftes (2013 év végi) szedán Superb trükkös, duplán nyíló csomagtérajtaja hajlamos a vetemedésre? Vagy ez más ügynökség keze munkája?
A bal oldal elég csálé, a lámpák vonalát nézve...míg jobb oldalt minden okénak tűnik. A pótkerék öblében nem látni nyomát csattanásnak. Ilyen kinyitva.
Az eleje is gyanús nekem a lámpáknál furcsák az illesztések.
Pedig motorikusan, meg úgy általánosságban marha jó volt. Szép a motor hangja, a váltó pontos, a klíma hideg...minden király. Csak ezek a 'külső' dolgok bizonytalanítottak el.
A kereskedő természetesen annyit mondott: náluk nem volt sérült/javítva a kocsi.Körbemérni már nem volt idő mert zártak. Holnap visszamegyek azért...kíváncsi leszek mit mutat majd.
-
válasz vzsryl #208321 üzenetére
Köszi! Ami fura, hogy az első műszakin (12km-es korában) készült képeken is úgy tűnik, hogy csálén állt.
Illetve alul semmi nyoma nincs ütközésnek és a csomagtér környékén sem láttam túl vészes dolgokat. Persze ettől még az ajtó kaphatott. Sajnálom, mert már a sokadik ilyen autót látom...ami amúgy jó lenne, de valami bibi mégis van vele hasonló ügyben.
-
bul07
nagyúr
válasz hdanesz #208322 üzenetére
Simán lehet hogy kereskedésben volt valami és ők rakták vissza ferdén
Mondok példát
Pár éve volt egy nagy jégeső Debrecenbe elverte a kereskedők teljesen új kocsijait is
Horpadás javítás után simán eladták újként a kocsikat és sok tulaj nem is tudja hogy zsír új kocsija jégkáros volt
És nem egy két kocsi, hanem sok, egyes információk szerint több mint 100 teljesen új autó is sérült, VW, Skoda, Seat, Audi, ehhez a konszernhez tartozó autókból is 30-40-50db is érintet lehetett[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #208318 üzenetére
Ismeros, kb. en is ezt az utat jarom be az odival, bar nalam a kettostomegu mar cserelve lett 310k-nal. Most turbot akarom, de a szerelom szerint birjaazmeg. Monduk szerinte mindent akkor kell cserelni, ha mar tonkrement, ahogy eszrevettem Kar, hogy en ezt nem szeretem.
-
Reggie0
félisten
válasz hdanesz #208319 üzenetére
Nekem attol allt csalen, hogy egyszer tulhuztak a lampa rogzitocsavarjat(nem a szokasos szerelom). Szoval egy hetkoznapi szerviz soran is meg tudjak oldani, hogy ne legyen szep.
A motorhaztetom all csalen kicsit par eve, mert az a gumibak, amire fel kell ulnie a bal oldalon osszebbrogyott a jobb oldalihoz kepest. Nem egyforman oregednek, ki tudja.Ranezesre ugy nez ki, mintha nem a csomagterajtoval lenne gond, hanem a karosszeria bal hatso sarkat fuggolegesen lefele nyomtak volna meg. A bal lampanal a belso elen levo fekete muanyag betet sem illeszkedik jol, valamint nekem ugy tunik, hogy a hatso ablak bal also sarka a karosszeria elehez magassagban is kozelebb lenne, mint a jobb sarka, valamint az albak jobb es bal oldalan a hezag is nagyon asszimetrikusnak tunik.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
Lehet nem leszek nepszeru a velemenyemmel, en teljesen el tudom fogadni azt, ha nem mehetek at rajta autoval. Annyira kicsi az ateresztokepessege, hogy amikor heti tobb alkalommal arra jarhattam volna is sokszor elvitt a navi az Erzsebet hidra vagy vissza a Margitra. (Nyugati pu-Budaors tavon, covid elott)
Mas nagy- vagy akar fovarosban is vannak autoforgalom elol elzart hidak, aztan megis tulelik… Szvsz turizmus szempontjabol jobb is, ha mondjuk a busz gyorsabban atjut rajta, mint ha gyalog mennel -
-
senior tag
-
Lacess
tag
válasz fojtviki #208340 üzenetére
2018 22. heti.
Amennyiben egy töltő van jelenleg rácsatlakoztatva, úgy a negatív csipeszt nem az akkumulátor negatív pólusára, hanem a tűzfalon lévő testpontra kellene tenni. Ott mellette 5centire, az a felcsavarozott fémlemez lesz az.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
senior tag
Lejárt az 1.0 literes 3 hengeres Scala-m ideje nálam 2,5 év 111000 km után... a flottás cég valamiért most előbb cserél mint 3 év...
És mivel kitalálták, hogy a Scala túl nagy autó a "jobbágyoknak" ezért csütörtökön egy szintén 1.0-s VW Taigoba ülök át....
Van itt más valaki akinek ilyen van? keresőben kb 3 hozzászólás van róla...A Scala nálam hibátlanul tette a dolgát 30 ezres szervizekkel, 6 l-s fogyasztással, remélem a Tiago is ilyen lesz...
Ha meg van, dobok be képeket.................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
2012-es Polo, 1.2 benzin. Klíma nem hűt, csak fura hangot ad ki ha bekapcsoljuk. Itt egy videó: [link]
Elillant a gáz? Vagy a kompresszor halt meg?[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
imyourfriend
őstag
Oktávot elvittem egy Osztrák körre, igaz már elvagyok késve az idei bemelegítéssel elugrottam hegyet mászni Hochschneeberg oda-vissza, kifele menet 4.7-et fogyasztott úgy hogy pályán 130-al máshol meg betartva, visszafelé 4.3-at.. kezdek tanácstalan lenni mi a fészkes fene lehet ezzel a DPF-el. Egy ötletem támadt hirtelen, Skodánál nem 62g a limit, ha nálam 59g környékén van akkor hamarosan érkezik.
Amennyiben a turbó nem működik megfelelően és abból jön az olaj annak milyen jele van teljesítményben van eltérés, fogyasztás, egyéb?
-
grizlisandor
addikt
válasz imyourfriend #208347 üzenetére
Lehet a gyengélkedő EGR szeleped telekúrja korommal a DPF-et?
-
imyourfriend
őstag
válasz grizlisandor #208348 üzenetére
Van egy mutató ami Low EGR pressure closing (%) és az menetközben ugrál fel alá.. sűrűn nyit zár, az érték amit ír az -0.006 vcds-el olvasva álló és üzembehelyezett motornál is. A fél bódét le kell szedni ahhoz, hogy hozzáférjen az ember az EGR-hez amúgy könnyen indul az autó. Egy dolog amire odafigyeltem amikor regenerál akkor a post injection 1-2-3 valami eszméletlen értékeket mutat eddig ilyet nem láttam.. most már kíváncsi vagyok, még mielőtt megidézed az új EGR-t.
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Gitáros topic
- Azonnali mobilos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fallout 4
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen