- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz grizlisandor #196453 üzenetére
Az se jó, hogy a 150LE változat ACT, nem mind az.
-
iceQ!
addikt
válasz T-master #196443 üzenetére
Köszi. Van működésben különbség a jobb és bal oldalon az állító motoroknál? Értem erre hogy pl egy jobbost be rakhatok balra? Külsőre nem látok rajta semmit, illetve nem tudom megkülönböztetni hogy melyik a jobb és bal oldali.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
T-master
tag
válasz iceQ! #196455 üzenetére
Ez jó kérdés, nem szoktam másikat beszerelni, csak a hozzávalót. Nem biztos, hogy a klímavezérlő kivezérli a nem oda való motort, de ebben nem vagyok biztos. A tengely kialakításában illetve a rögzítésben szokott lenni szemmel látható különbség. De ha küldesz cikkszámot, holnap megnézem, hogy melyik a jobbos és balos.
-
grizlisandor
addikt
válasz Kickass #196454 üzenetére
Ó te drága wikipedia.
Itt fel van sorolva, hogy a Golf VII milyen motorokkal jött ki, ha automata milyen automata váltó, hát nem egyszerű. -
KMT
addikt
válasz grizlisandor #196457 üzenetére
Kicsit túl sok a variáns... Így érthető, hogy többeteknek kell összerakni a választ nekem. Köszi!
Szóval akkor bármelyik MQB-s jó, de azért ACT-s ne legyen. Ezt mi alapján lehet kiszűrni? Mi utalhat rá egy online hirdetésben és az autó megtekintése során? Vagy csak az alvázszám alapú lekérdezés segít?
(Octavia 3-ban nincs is a 122-125 LE-s ha jól látom.)
[ Szerkesztve ]
-
enddav
aktív tag
válasz focvis #196450 üzenetére
Én vagyok a rossz példa. : D Jelenleg ott áll az ügy, hogy megegyeztem az eladóval 1 millióban, ami várhatóan fedezi a javítási költségeket. A motor már a gépműhelyben van, majd beszámolok az eredményről.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Kickass
őstag
válasz grizlisandor #196457 üzenetére
Ultimatespecs elég sok variánst nem sorol fel vagy csak rosszul, az lehet golfban a 150LE csak ACT verzioban volt/van, de altalanossagban meg nem igaz.
-
grizlisandor
addikt
Nagyobb bódé miatt 1.4 TSI motorból a 140 le került bele szerintem, ami EU5. Ezt váltotta a 150 le EU6 motor.
(#196461) enddav:
Reméljuk elég lesz rá és még marad a kellemetlenség enyhítésére is.(#196462) Kickass:
Minek kellett agyonbonyolítani ezt.
VAG topikban TSI motorokról értekezünk egy ON téma. -
Lacess
tag
válasz grizlisandor #196464 üzenetére
A német wikipedia átláthatóbb, és valós is, Golf 7 témában. LINK
Látható, hogy mit milyen váltóval és hajtással szereltek, valamint az is, hogy melyik változat készült pl. csak észak Amerika számára
Egyébként 140 lovasból is volt ACT.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
rbalint88
addikt
Az nem opcio, hogy hasznaltan csak GTI-t vagy GTE-t veszunk, mert egyreszt nincs belole eleg, masreszt a magasabb fogyasztas/biztositas/bekerulesi koltsegbol kijon ket valtofelujitas. A3 kb ki is esik, mert a gyakorlatilag nem letezo 190 lovas 2.0tfsi-n kivul mindegyik szarazkuplungos…
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #196467 üzenetére
Pont ezt akartam írni, annyi pénzért már van belőle e-tron is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #196467 üzenetére
8millioig van 3 faceliftes peldany, abbol egy mar meg van ereszkedve a futas miatt, a masodik leelt, csak jol van fotizva, a harmadik meg amerikai es attol fosok. Amugy minden stimmel e-tron lenne az alapvetes, csak a 8millios fajdalomkuszobbe nem fer bele. A 8,4M-s darabig elmereszkednek, de az se carplayes es azert messze nem felszerelt…
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz grizlisandor #196457 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz rbalint88 #196469 üzenetére
Átnézve a kínálatot..., hát jah, nem túl bizalomgerjesztő. 1-1,5éve valamire való darabot 6gurigáért lehetett látni. Elképesztő.
Egyre jobban sajnálom, hogy Doki GTE-jét nem húztam be -ha jól emlékszem- 4,8ért. Pedig az egy nagyon frankó darab volt. Még befektetésnek sem lett volna utolsó.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #196470 üzenetére
Mindkettonknek tetszik az i3, csak nem akarjuk szivatni magunkat az idiota ajtoval, plusz bmw logos bmw-t csak vegso esetben veszunk, szar veluk a karmank. Egy Mini Countryamant meg meg akarunk nezni, csak az nem fert bele a tegnapba. Az minden szempontbol jo lenne, hagyomanyos automata, korbe radar, elvileg azokban alap volt a carplay, csak el kell jutni megnezni.
Qru: tudom, csak ha szaraz dsg-t NE, akkor csak gte es gti marad.
yodamester: pontatlanul fogalmaztam, golfnal a gte phev felara nem terul meg, gti-nel magasabb a fogyasztas es a bizti pluszban.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #196476 üzenetére
Gondolkoztunk ezen is, id.3 tetszene is*, de boven tulmutat azon osszegen, amit szanunk ra (allami tamogatast is figyelembe veve), plusz ki se autoznank a felarat soha pedig adja a villanyozas, tolteni is tudnank. eGolf is kalapban van ujra, ott csak az akkuhalaltol felek, a csere gtk, ha nincs gazdasagos javitasi opcio.
* volt kirakva a szalonban, a t-cross beltere egy hajszallal jobb minosegu, de a skoda enyaq-e is. Az mar talan eleri egy golfet 😅 -
Gyula84
veterán
üdv mit gondoltok egy 2.0 tfsi hybrid benzine ről? 190ló a4 2019 márciusi
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
rob210
nagyúr
Nos a T4 el kapcsolatban fejlemények vannak.
Mint kiderült a tulajnak fogalma sincs mit hajt.
Ez ugyanis egy T4 2.4 literes szívó diesel, 1997 es példány.
Nem, hogy OBD port nincs benne, de semmilyen diagnosztikai foglalat nincs benne.
Lényeg:A vezérlés csere, a termosztát csere, az egyik injektor úgy kopog, hogy a harkály család elszégyeli magát. Valamint van egy (segés szivatyú? ) elektromos vízpumpa ami nagyon durván ereszti a fagyállót.
A plató alatt, mert ez 5 személyes ponyvás platós kivitel el van rohadva az I gerenda, azaz a hossznyúlvány.
Én próbálnám lebeszélni róla, de bele van szerelmesedve a kocsiba.
Erősen nem megtérülő javítási költségek elé néz. Jah rossz hátul a fék is érsd úgy nincs fék hátul.Na most a vízszivárgást mindenképpen meg kell szüntetni, mert így eladni se tudja.
Azt a "segédvízpumpát" milyen néven keressem?
Illetve ebbe még G11 es fagyálló megy?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #196294 üzenetére
#hajónapló: SDI sofőr ajtónak lassan csak a váza van fent törött kábel nem látszott (volt CAN single wire operation hibakód, szóval még szakadásvizsgálat hátra van), kiszedtem a zárbetétes részt és -szerkezetet is. Nyitás irányból a kulcs nem fordult vissza, javító szettből rendbehozva+pici zsírt is kapott a hátulja, ebben sokat segített ez a videó, viszont a végén a reteszt ellenkező irányból kellett feltenni, videó módjára nagyon mozgott volna a helyén - abból és a nyelvből a gyári ment vissza. Felújító szett cikkszám 1U0837167E, aliról jött anno 3€ körül.
Zár elektronika ki lett bontva, fém lemezes (kopásálló ) mikrokapcsoló már korábbról be volt rendelve, most annak a forrasztására vár, de többit is szeretném újra forrasztatni… kilátások bizonytalanok, mert ebben már vastagon barna lakkozott a NYÁK, majd kiderül. Videók egyszer, kétszer. Cikkszám 3BD998785 (menetirány szerint bal) és 3BD998786 (jobb, ha valakinek az kellene), szintén aliexpress, kb $11 volt rendelés idején.Golf 4 zárbetét zárszerkezet mikrokapcsoló csere belső világítás nem kapcsol fel fel kapcsolt lámpa figyelmeztetés nem működik
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz rbalint88 #196474 üzenetére
Simán megtérül,én kb évi 350-400 ezret spórolok az üzemanyagon.Több mint 2 éve kergetem van tapasztalat 28 ezret mentem eddig vele.Nincs teljesítmény adó átírási költség igaz én nem nagyon használom ki de ingyenes parkolás már ahol lehet.Android autó nekem is hiányzik de inkább legyen full extrás a többit megoldom a telómon
Az akkuhoz még annyit,hogy mikor nekem cserélték a Porsche Pestnél mondták,hogy cellánként is cserélhető kb 80-100 ezres tétel.[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #196482 üzenetére
Minden VW/Audiba bele lehet tenni a CarPlayt, még a 4F A6-ba is
-
rbalint88
addikt
válasz yodamester10 #196481 üzenetére
Evi max 10 ezret menne vele, az 7 literes fogyival, 500-as uzemanyaggal 350k… es a hasznalat feleben menne a benzin, max 200ezret sporolna evente. Azert az en matekom szerint nem eri meg 2millaval dragabb autot venni
Plusz a gte/e-tron akkutol nem felek, azt meg kompletten cserelni se gtk (1milla korul van a gyari uj asszem), de az eGolf-nal nem tudom, ha van-e cellankenti csere.aero: tudsz esetleg konkret helyet ajanlani? Google baratom nem segitett ki konkretummal, hogy egy ilyen A3-ba hogye van a buli, havernak van B8 S5, abban 100-150k kozott volt 1-2 eve.
molnarpeter: melyikre lenne erdemes rarepulni? Carplay milyen szempontbol nem ugy? Utolagosan megoldani?
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz rbalint88 #196484 üzenetére
Gondolj az eladásra is és sokszor jól jön,hogy választhatok mivel menjek soha nincs hatótáv para A PHEV-ek márkától függetlenül majd még csak most kezdenek itthon virágozni,ha tehetem nekem is villany a cél de vannak elvárásaim addig marad ez.Félre ne érts nem akarlak rábeszélni de én a jövőt is szem előtt szerettem volna tartani ha esetleg megválnék tőle.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #196484 üzenetére
A 8.4-es A3 e-tronra gondoltam, ha amúgy bejött CarPlay aktiválás nem túl bonyolult történet. Vedd hozzá az értéktartást is, újszerű példány sokkal többet fog veszíteni, mint egy használt(abb) PHEV, jóformán megy fel az áruk. Volt most fent egy Ampera 3.4-ért. Mini nem 6-os dupla kuplungos?
Akku hiba: keveset látok ilyet, de ahol megtörténik, szinte kizárólag bontott pakkot kaptak, és ezután értékesíthető a régi 90%-a, ezzel visszanyerve a költségek nagyon nagy hányadát.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #196486 üzenetére
A 8,4-est nem neztuk meg, gyerekkel nem ugralunk csak ugy (napirend) meg annyit nem akarok autora kolteni, akarmilyen jo is, de ehhez meg kellene ugye a carplay is, ugy meg mar naggggyon tul van a kereten.
Az esti kutya-, gyerek- es fejszellozteto setan azt beszeltuk, hogy ha talalunk egy garis eGolfot, akkor lehet az lesz most az optimum, sok kerdesre ad jo valaszt, mivel messzire nem
kell vele menni. Aztan ha nem jon be, max eladjuk. A rovidtavos nyektetest biztos jobban fogja csipni, mint barmilyen belsoegesu, csak fel kell irni a naptarba, higy az akkugari lejarta elott adjuk el
De amit irsz, hogy bontott akkupakkal lehet koltseghatekonyan felujitani, az is biztato.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #196495 üzenetére
Itt is jellemzően úgy romlik el egy akkupakk, hogy van benne pár gyenge cella. Innentől kezdve napenergiát tárolni, stb a nagy része még megfelelő, és egyben értékes portéka pl láttam átalakított traktort is trió hajtással Bontott akku és munkadíj azért nyilván számottevő tétel, de nem csőd. Élettartam jó szokott lenni, amíg nem áll hónapokig/évekig. Nézd azt, meddig bírja egy Prius 2 csomag, ahhoz képest egy Li-ion csak jobb lehet
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #196499 üzenetére
No offense, eleg egy Hyundai (a ceges i30) Kalapban lenne, de nem annyiert, amennyibe most kerul. Ugy, hogy osszeernek az araik, az eGolf szamunkra tobbet ad, a belter es a beepitett rendszerek mukodese afele billenti a merleg nyelvet. Az Ioniqnak is vannak eros pontjai, pl az Infinity hifi es az ulesszelloztetes
eGolf akkujarol tobb rosszat olvasni - degradacio, garis csere-, de kalapban van, ha nem jon be max eladjuk
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Formula-1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Discord
- Milyen routert?
- Politika
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...