- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz simonjoe #195254 üzenetére
Rengeteg mindet csinálok még ezeken kívül.
Van pár szakmám, Épület bútor asztalos, villanyszerelő, burkoló.
Megy az üvegezés is, redőny felrakás, javítások.
Műanyag ajtók ablakok javítása.
És még sorolhatnám reggeligPl autó takarító cégnél is voltam 2 évig,
meló után késő estig takarítás autókereskedő cégnek.Érteni kell mindenhez, mert ha te javítod meg, és te rakod bele a munkát. Akkor annak 10x jobban fogsz örülni.
Mintha csak kifizeted.Ugyanez a helyzet a főzéssel is, valami ha jól sikerül, veregeted a vállad ezt én csináltam.
-
Doki16
addikt
válasz Szada85 #195258 üzenetére
Én csak poénból használtam néha, demózás céljából. Teljesen jól teszi a dolgát és azoknak tényleg nagy segítség akik, félnek parkolni, vagy még az autónál is lassabban teszik.
Mondjuk a Passat kombinál már most többet használtam mint a Golfnál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
válasz macilaci78 #195243 üzenetére
XD
Bocsi de az ilyen hozzálláson mindig elmosolyodok.
A házadon sincs ablak, mert ott könnyebben betörnek?
stb stb stb.
Ne értsd félre, no problem, nyilván te dolgod, nem vagyunk egy formák. Csak én ilyenkor mindig felhúzom a szemöldököm
8 Autónk volt napfény/panoráma tetős. Soha nem ázott be és baj is egyetlen egyszer volt csak a régi Sharan , napfénytetejével. 80K ból komplett szerkezet csere és sose volt utána baj vele.Focvis : +1 , tetőablak nélkül nem vennék autót
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #195260 üzenetére
A házadon sincs ablak, mert ott könnyebben betörnek? - Jó a példa. Két hete költöztem, első emelet, erkélyes lakás egy olyan házban, ahol a földszinti lakások kertkapcsolatosak, tehát alacsonyan van. És bizony a műanyag erkélyajtón ott voltak a betörési kísérlet nyomai.
Az előző tulaj ezért riasztót szereltetett fel és fóliáztatta is az ablakait. Én ezen felül zárható kilincseket tetettem fel, mert zárt állapotban a műanyag olvasztásával is hiába férnek hozzá a vasalathoz, nem tudják mozdítani. És végül a biztosítás is igazítva lett.Használt autónál nyilván kötöttebb a választék, de a nyitható tetőablak szerkezete igenis elvesz a fejtérből, az én termetemnél pedig ez számít. Fix panorámatetős autóban emlékeim szerint nem zavart, Pegout 307 SW, bár 15 éve ültem benne egyszer.
Itt is ha rákeresel beázással kapcsolatos kérdésekre, a tetőablak puszta létére mindig rákérdeznek a segítő hozzászólók. Kenni kell, a lefolyót tisztítani, stb. Semmi bajom azzal, ha egy szerkezetet karban kell tartani.
#195261: Nagyon sokan még a mai napig nem ismerik a szüf rendszert, vagy lusták használni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz Szada85 #195258 üzenetére
Én hónapok óta tegnap akartam használni először, persze ilyenkor sose akar oda beparkolni ahova én szeretnék. Vagy későn nyomtam meg a gombot, vagy az eső miatt, vagy nem mentem eléggé előre a visszatolatáshoz. Mindegy, beparkoltam manuálisan.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
bazsykaa7
újonc
Sziasztok nekem lenne egy egy Seat Córdoba vario 1.4 SE. 1999 nem tud valaki gyújtás állítàsba segíteni?
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Az mitől lehet, hogy az utas oldali (jobb első) abalaknál az automatikus fel-lehúzás nem működik? Ez a "tartsd lenyomva 5 mp-ig fen is lent is" dolog nem jöt be, nekem nem tanulta meg a végpontokat. Esetleg VCDS-ben van erre valami megoldás?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Kiskokó
veterán
válasz macilaci78 #195262 üzenetére
Értelek persze.
Az előzőnél se maga az állításod igazságával volt "bajom", hanem a megközelítéssel.
Mert igaz amiket mondasz, csak ilyen elven ha mindenhez így állnék hozzá akkor nagyon gyopár lenne az "életem". Én így vagyok vele
Persze van amikor az ember észszerűen dönt hosszútávra csak na.Másik példa a Crypto bányászat.
Van olyan aki azért nem bányászik mert "tönkre megy a VGA"
Mert mintha egy VGA nem mehetne amúgy is tönkre magától, meg a bányászás közben van a legoptimálisabb üzeme amúgy is. De nem, ő nem bányászik mert félti a VGA-t.
(Persze a pénz amit hozna az jó lenne)
Meg akkor ne vegyünk okos telefont mert mivan ha leejtem és drága volt. Meg ilyenek...
Viccesen hangzik de mindig van "valamit valamiért" ha jól belegondolsz . Ezt kell mérlegelni. Neked nem "éri" meg a napfénytető pro / kontra elven. Én meg bele se gondolok ilyenbe.
Na de ennyi, csak beszélgetünk Mindenki azt csinál, ahogy jónak látja nyilván.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Szada85
aktív tag
válasz Doki16 #195259 üzenetére
Én is "poénból" próbáltam ki 1-2-szer a céges parkolóházban csak, de pl. (számomra) már az is sok idö volt, míg a meröleges helyek mellett gurulva eltalálod azt a pozíciót, ami "jó" a rendszernek, hogy hozzálásson a müvelethez, annyi idö alatt én beparkolok magamtól már.
Én alapvetöen elfogadom a vezetéstámogató rendszereket, sokuk hasznát is elismerem, ez a beparkolós cucc nálam kevésbé "jön át", igaz én a jogsinál még rendesen tanultam/gyakoroltam a tolatás, mindenféle parkolás, saroktolatás müvészetét, lehet ma már ez sem alapgyakorlat.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #195269 üzenetére
"Neked nem "éri" meg a napfénytető pro / kontra elven. Én meg bele se gondolok ilyenbe." - Nem a napfénytetővel van gondom, hanem a hellyel. Ha nem férek el egy autó volánja mögött, akkor az az autó "nem éri meg" nekem.
Ülten Lotus Eclipse-ben is, azt se nekem találták ki. Ettől persze még objektíven nem von le semmit a szitu a kocsi megítéléséből ugyanúgy, ahogy a napfénytető sem. Nem az a méret vagyok, amire nagy volumenű eladásokat lehet tervezni.Inkább úgy tekints erre, hogy nem veszek olyan cipőt, ami szorít, mert majd megszokom...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Kiskokó
veterán
válasz macilaci78 #195271 üzenetére
Persze, a pro/ kontra elven ezt értem pontosan.
Ha neked Kontra, hogy nem férsz el miatta, az azért elég erős indok, hogy kitarts mellette nyilván.Én inkább a beázás részére gondoltam az elején.
Ne vegyél cipőt!! Vegyél papucsot hehe[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
macilaci78
nagyúr
válasz Szada85 #195270 üzenetére
Mindegy, hogy alapgyakorlat-e, ha sokan később nem foglalkoznak vele, akkor megkopik az a tudás.
A parkolósegéddel szemben nem azt nehezményezem, hogy a sofőr szemszögéből lassú, hanem a horgalom többi résztvevője szemszögéből az. Nem szoktunk hozzá, nem használják tömegével. Gondoljunk csak bele a példa kedvéért: a József körúton csorogsz lépésben az amúgy ütemesen haladó forgalomban és szondáztatod a kocsival a parkoló kocsisort alkalmas helyre vadászva. Közben mögötted idegesen dudálnak, kerülgetnek agresszíven. Végre megvan a hely, a kocsi jelez, fékezel, megállsz, de mögötted már a seggedbe is állt valaki, hogy a csomagtartód alig bírod kinyitni, nemhogy tolatva parkolj.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
őstag
válasz macilaci78 #195274 üzenetére
nekem is ázik az üvegablak a Kodiaq-ban, pedig a múltkori szerviz számlán rajta volt a drén cső tisztítása.... eltelt egész 3 hónap azóta.
de imádom egyébként, csak tényleg az kellene, hogy ha már kiszámlázzák, akkor meg is csinálják rendesen“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
bul07
nagyúr
válasz f4lcon #195275 üzenetére
3hónap alatt simán bele mászik egy poloska és dugulást okoz(vagy harlekin katica), vagy egyéb szennyeződés
De ha van toldás a cső szétcsúszhat a kaszniban
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Kiskokó
veterán
Hát nem tudom, mi akkor szerencsések vagyunk vagy valami de soha nem ázott még be tetőablakos kocsink, pedig nagyrészt soha nem takarítottuk
Néha néha én kentem az A6-on de nagyon ritkán. (pedig igényes vagyok a kocsira meg úgy mindenre de valahogy ezzel kevésbé foglalkoztam)Tesómnak a BMWnél van olyan, hogy nagy eső után vagy otthoni kocsimosás után, picit poshadt állott víz szagot érezni a kocsiban, de ázni sose ázott be.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz macilaci78 #195262 üzenetére
“nyitható tetőablak szerkezete igenis elvesz a fejtérből”
Ezt nem értem. Melyik részre gondolsz?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz HUTCHDB #195282 üzenetére
Igen ezt mondom, Panorámánál szinte nincs is ilyen probléma. Én is azt figyeltem de nem vagyok biztos benne, hogy csak hátul van lejjebb a tető, ahova bemegy ugye, utána egy mélyedés a hátul ülőknek, ott azért már magas embernek szűkös. De elől talán nincs is lejjebb a szint, meg ugye félig üveg alatt vagy kb.
Mármint az A7ben nálam.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
grizlisandor
addikt
válasz macilaci78 #195271 üzenetére
J Astra kombi van a cégnél, napfénytetős meg sima tetős. 2 méteremmel, a sima tetősben elvagyok, a napfénytetőst helyben a városban vagyok csak hajlandó vezetni, mivel nem tudok normális derékkal ülni, hanem torz jobbra húzódott testtartással kell ülnöm, az alacsonyabb tetőkárpit miatt.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Kiskokó #195283 üzenetére
Nekem Tiguan, kb 30 cm van a fejem fölött…
Raadasul ez nem sima panoráma tető, hanem toló tető (is) és szinte az egész tető üveg, körbe kb. 10 cm csak a “keret”.
Itt egyébként az eltolódó rész felülről (kívülről) “rámegy” a fix részre, így semmi térelvétel nincs.
De ez így volt már az előző autómnál is. (Ford Galaxy 2017)[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Most volt komplett kuplung cserém kettőstömegűvel a passat cc-men.
A szerelőm tanácsára felújított került bele.
A bökkenő az, hogy most csere után padlózásnál ugyanúgy rángat a kocsi mint előtte…
Lehet, hogy más hiba okozza ezt, vagy ekkora f*s ez a felújított kettőstömegű?Kérünk cserét helyette természetesen, de lehet inkább teljesen új kéne?
-
cross56
senior tag
válasz simonjoe #195289 üzenetére
140 volt a felújított, van pénzem újra is….(ami nem 150 egyébként hanem 300)
Azért került bele ez, mert az utángyártottak minősége sokak szerint nem túl jó, és a szerelőm is inkább ezt ajánlotta. Nem anyagi korlátok miatt történt így.
De ezek szerint a felújított sem jó. -
simonjoe
senior tag
válasz cross56 #195290 üzenetére
Ok, nem megbántani akartalak!
De ami majdnem az az nem az. Gyári beszállítói készlet pl. LUK nem hiszem, h xar lenne. Miért ilyen drága a tiedben a szett, start-stopp-os DSG-s?? Az enyémhez nem egészen 150eHUF lenne. Az én szerelőm nem híve a felújított dolgoknak, és ebben teljesen egyezik a véleményünk, így nincs vita miből mi kerül bele.Joe
-
Kiskokó
veterán
válasz macilaci78 #195292 üzenetére
Te hibád, úthibánál húzd be a nyakad
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
őstag
válasz macilaci78 #195292 üzenetére
a Kodiaq-ban a tetőablakos és a nem tetőablakos verzió belső magassága között szerintem nincs 1 centi különbség.
nem tudom mit próbáltál, de az biztos, hogy az alapján nem lehet általánosítani“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Reggie0
félisten
válasz cross56 #195290 üzenetére
Meg ha az utangyartott nem is lenne jo es fele akkora az elettartama, akkor is tudod, hogy abbol ujat kapsz, mig egy bontott lehet barmilyen allapotban is. Ha az elobbi 300ezer km helyett csak 150ezret bir, akkor sem valoszinu, hogy nalad eri el az elettartama veget, cserebe van ra gari es kevesebb a bizonytalansag az allapotaban.
[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz macilaci78 #195292 üzenetére
A tetőt itt nem tudod elérni a fejeddel, mivel szinte nincs keret. Ahogy írtam, kb 10 cm a szélétől már az üveg van.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz Reggie0 #195295 üzenetére
Sose értettem ezt. Pont a kuplung/kettőstömegű amiből a büdös életbe nem vennék felújítottat. Egy Sachs/LuK van akkora név már, hogy megbízzak benne…
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
grizlisandor
addikt
válasz Ed3r_X_ #195297 üzenetére
Junkbuilds-es fiúk felújíttatást és erősítést itt csináltatták(Jármű Mechanika kft/Stefan Zorst Racing).
Az autó 450 NM és 355LE, persze nem tudom, hogy ez a mindennapos használatot miként bírja. Gondolom felújítás minősége is műhelyenként változó lehet. -
veterán
válasz focvis #194930 üzenetére
Molnarpeter egy korábbi sugallatát nem feledve, jó 2 hete újraillesztettem az akkumulátort VCDS-sel.
Korábban valaki észlény 94 Ah kapacitást adott meg a 69 Ah-s akkuhoz. Rendre órákat kellett tölteni, hogy 4 pálcás (= tele) legyen a Lidl töltő szerint.
Ma 20 perc alatt elérte a 4 pálcát. Az elmúlt héten csak városban használtam.
Remélem, az történt, hogy az újraillesztéssel sikerült rávenni az autót, hogy rendesen töltse az akkut. Nem pedig az, hogy mindjárt OFF az akkumulátor. (A régi Volvómban a hasonló méretű akkut mielőtt kicseréltem, ugyanezzel a töltővel 24 óra alatt sem sikerült feltölteni.)