- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #160750 üzenetére
Ha nem
kurzslóhozpékhez mész az meg tudja nézni mennyire telített a DPF. Ennek fényében érdemes a csere/nem csere/pucolás között dönteni.Klímagázt érdemes pár évente cseréltetni, a benne lévő olaj keni a kompresszort. Kérdés mikor volt cserélve utoljára.
Injektor szintén mérhető, hogy mennyit tud nyomni. Ennek eredményének fényében érdemes a továbbiakról beszélni.
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
Koszi mindkettotoknek.
DPF tisztitas vegyszeres vagy gozos?
Kettostomegu allapotat lehet valahogy merni, vagy csak a remegest figyelni utasterbol?
[ Szerkesztve ]
-
bostone
addikt
Sziasztok!
Fabia 2004-es, 1.2-es, 6V-s htp motor, szakszervízek által mért hengerenként mért nyomásértékek eltérhetnek szerintetek?
Egyedül a javítás költségeiben közelítenek egymáshoz, amely szerintük, a problémától függően az általuk számolt óradíjjal elérheti a 3-500000Ft-ot.
Egy helyi szaki motorcserét javasolt, ami 200000-ből kijöhet óvatos becsléssel. De leginkább azt, hogy szabaduljak meg tőle.
Az autó a kezdetektől a családunk tulajdonában van. Nem volt gyilkolva, nem volt lustítva. Még mindig új autó látszatát kelti, ha ránéznek az emberek, kultúrált a belső tér is, nincs lelakva. 176000km-t tettünk meg vele, sok pár kilométeres rövid távval sajnos.
Eddig tartott?
Vagy létezik az országban egy hely, ahol szakavatott szakemberek életet lehelnek a motorba kevésbé horror áron?
-
i-sti
senior tag
válasz bostone #160755 üzenetére
Qru mindent elmondott
Tegyed ki Hahura.Nagyon off:
Tekerd vissza 100 ezerre ha szép állapotú és pár heten belül elviszik.
Hagyhatod reális km de akkor jönnek, hogy "ááá ez sok, meg hogy ennél biztos már mindent is kell cserélni".
Nem fogják nézni, hogy rendben van-e.
Vevőknek kevés km kell.Kolléga vett egy 2005 Outlandert 2.0T mert csak 17x ezerben van.
Végén tulaj kibökte, hogy "hát egy 100 ezres tekerve van rajta".[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
macilaci78
nagyúr
válasz i-sti #160757 üzenetére
Azért a tekergetést javasolni nem off, hanem jogtalan tevékenységre buzdítás.
Végén tulaj kibökte, hogy "hát egy 100 ezres tekerve van rajta" - vásárlás után apósomnak is benyögték ezt, aztán sok-sok évvel később kiderült, hogy 185k km-t tagadtak le az autóból, amit 50k km-rel írt a nevére.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bostone #160755 üzenetére
Beégtek a szelepek. Gyakori hiba htp-nél. A katalizátor okozza, túl közel van a hengerfejhez, és amikor elkezd porladni a belseje, motorfék üzembe az a finon por visszajut a szelepek alá. Hengerfej felújítás és új katalizátor megoldja a következő 170k kilométerre. Ilyenkor vezérláncot is cserélnék.
-
diablo1984
veterán
válasz bul07 #160746 üzenetére
Ez a möller egy fos, mi féltengelyt akartunk vele lazítani renaultnál, a krovafej szétszakadt, a hajtószár elhajlott, a belső torx-os krovafejével hengerfej csavarokat akartunk meghúzni és elcsavarodott!
Igaz kb 9000ft-ért vettem, a belső torx-os rész miatt, de használhatatlan volt, utána vettem csak belső torx krovafej készletet lb 10 darabos volt 6000ft, na az kibírta, meg sem kottyant neki, amitől a másik már megtekeredett!
Viszont az aldiban szokott lenni workzone-os készlet, azt még nem bírtam kinyírni, 15-17e ft körül szokott lenni a szett, abból még semmi sem halt meg, pedig a nagy krovaszár is megkapta már a 2m-es vascsövet és kibírta, a féltengelyt is ezzel lazítottuk le, amikor a vásik szétszakadt![ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #160731 üzenetére
Kicsereltem a fekcsovet Bardiauto sajat marka,elvileg magyar termek.Adtak hozza hidraulika csavart meg rez tomitogyuruket.Osszeraktam a kapott cuccokkal es lass csodat csepegett az olaj.Visszatettem a regi csavart plusz a kapott rez tomitogyuruket es egyenlore hibatlan.A ket csavar teljesen maskeppen van kivitelezve.Este tesztelem milyen lett.Munkahengert neztem megint es nem erzem hogy szorulna.Remelem ennyi volt a hiba
-
c00per
tag
válasz diablo1984 #160760 üzenetére
Nekem is van egy moller vicc kategoria,de hirtelen kellett.Yato-val helyettesitettem a tonkrement gyuszuket.Workzone + lidl parkside azok jok es jo arban vannak vagy yato ami nekem bejott.
-
diablo1984
veterán
-
-
i-sti
senior tag
válasz macilaci78 #160758 üzenetére
Igazad van, nem is akarok vitatkozni.
Ha apósod tudta volna, hogy amit kiszemelte nem 50.ben hanem 235ezerben van.
Megvette volna? És ha igen ugyan olyan árban?Novum Forum Siculorum
-
siti
őstag
válasz bul07 #160744 üzenetére
tescoban vettem möller villás kulcskészletet, robogó javításhoz. azt hogy hol vettem, meg az ára is elárulja, hogy mire alkalmas. gyertya cserére már jonneswayt használok, mert azzal már dolgozni is lehet.
mi a baj a möllerrel? lötyög az anyán, nagyobb eséllyel fogja elnyalni. Vékony a szerszám nyele, ha jobban rá kell húzni, akkor szinte vágja az ember kezét, ujjait.
Olcsó volt és elég amire kell, de másodjára nem ilyet vennék.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #160771 üzenetére
Tavaly nyáron cseréltem le az 1.9 PDTDI-t 1.6 CRTDI-re. Nekem nagyon lomhának tűnt, de ugye a köbcentik hiánya, más motorkarakterisztika, stb. Az autó szerintem városi lehetett, megkergettem párszor pályán, majd tavaly ősszel elkezdte dobálni a vészmódot.Egr problémát írt, de később megjavult, idáig problémamentesen ment. Tavasszal kapott Pro tec adalékot, amivel mentem M3-on Bp.-Nyíregyházát oda-vissza és a befecskendezők is javultak. Most ősszel megint tettem bele, de most pályán nem mentem az adalékkal sokat. Megint javultak a befecskendezők, de most végképp megadta magát az Egr. A beindítással nincs és nem is volt baj, csak azért kérdeztem, hogy pl. befolyásolhatta e az Egr szelep a motor teljesítményét amikor nem volt hibakód? Kedden megy pékhez az autó, csak nem tudom, hogy most eldugult a szelep, vagy széthullott.....
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
Az irányjelzőm az utóbbi időben jobbra nem akar működni, vagy a jobb helyett a bal villog. Ez egyértelműen kormánykapcsoló hiba, vagy lehet más is?
Audi A4 B8 2008 2.0 CR TDI CAGA
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok.
Feldobtam a téli kereket hétvégén, hidegen beállítottam a nyomást 2,3 barra.
Ennyit ír 2 személyre csomagokkal.
Ha viszek 5 embert, kevés csomaggal, utána fújjak?
Elég nagy az eltérés a nyomásértékek között, 5 emberre már előre 2,5 hátra 3,0 van írva.
100km-es útról van szó.[ Szerkesztve ]
-
-
1stVikman
senior tag
válasz macilaci78 #160780 üzenetére
Gondoltam arra is, hogy köztes értéket állítok be, pl. 2,4 elől, 2,5 hátul, aztán tényleg nem foglalkoznék vele.
Csak gondoltam előtte megkérdezlek benneteket, ki hogyan szokta. -
Killer01
őstag
válasz lord_devil #160778 üzenetére
Nálam anno ugyanez volt 5-ös Golfon, ott a komplett kapcsolót kellett cserélni.
-
bul07
nagyúr
válasz 1stVikman #160782 üzenetére
Gumis fórumba írták hogy
Ettől eltérő külső hőfok estén +/-6 fokonként -/+0,1 bar diffivel szokás számolni.
[link]Tehát ha te most 10-12 fokon belőtted gyári 2.3-ra akkor -2foknál az csak 2.1
Én úgy gondolom hogy jobb egy kicsit keményebben mint puhában, mint fogyasztás tekintetébe mint gumi kopás szempontjából
Nekem 2.4 a gyári érték, én most hétvégén fogom feltetetni és 2.5 fogom fújatni, majd mikkor hidegebb lesz akkor rámérek és ha kell akkor még fújok bele
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
MunezXBK
nagyúr
Az létezik, hogy elkezdett hangosodni a kipum, most, hogy pályán kapja az ívet?
3000 felett már hallom durrogni.
-
Motion_Blur
félisten
Bemosakodtunk a télre: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
simonjoe
őstag
-
c00per
tag
Udv!
Ujabb hiba van a gepnel mar kezdem megszokni.Mai nap mentem nyugodtan es amikor fekezni akartam pedalt nem tudtam benyomni illetve kuszolo hang jott a kerekek felol.Ami valtozott,hogy tegnap kapott uj abs jeladokat,mert a regiek meghaltak elol.vcds-el torolve lett a hiba es most sincs benne hiba.Valaki tudna tanacsot adni?Lassan ott tartok,hogy megy a maglyara az egesz
-
czappa
aktív tag
Sziasztok,
Nem tudjátok, hogy ezen a képen
https://kepkuldes.com/image/HiwON
középen az óra alatt (20:43) mi az az 1es szám és mellette az óra ikon?
Már egy ideje előjött, nem tudom mi ez.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest