- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
Ma volt egy is időm így lemikrométereztem az Audi két első féktárcsáját.
Ha jól tudom 25mm az új 23nál csere.
Nekem 23.5 a legkisebb érték szóval ezek szerint még "elmegy egy szezont".
Viszont az eltérések szembetűnőek. Vegyük azt is ide, hogy minimálisan az én mérésem sem laboratóriumi pontosságú.
A tárcsák jó állapotban vannak, vagy DTV-sek?Novum Forum Siculorum
-
gtx560unlock
csendes tag
Sziasztok!
Rövid kérdésem lenne Golf4 lehet a kuplungon állítani?Ha lehet pontosan merre mert olyan mintha nem emelne ki rendesen előre is köszi a válaszokat!
Kocsi : golf4 2002
-
simonjoe
senior tag
Szép estét, sziasztok!!
A CC-ben időnként felvillan a fékbetétek kopását jelző lámpa. Nem folyamatos, van hogy napokig nem, de van amikor 10-20km-enkeént. Illik már ilyenkor kicserélni, vagy várjam meg míg folyamatosan nem fog világítani???
THX!!
Joe
-
-
knuckle
aktív tag
Hajáló!
Az alany, egy Skoda Fábia 1,4 16V 74KW 2005-ös BBZ motorkódos vas.
Egy darab ideje cumizok vele, és a jóistennek sem tudok rájönni, hogy mi lehet a gond.
Jelenleg gyújtáskimaradással küzdök, ami hol előjön, hol nem. olyankor a 2-es henger leáll, beröfög, elmegy az erő...MIL lámpa villog, stb...a szokásos dolgok.
Leállítás után kb fél perc a MIL villogás abbamarad, folyamatosba átmegy, jelezvén, hogy stressz van komám.
Az erő visszajön, és minden teljesen jónak tűnik, majd ha kb 1-2 órát áll az autó, a MIL is eltünik.Első 2 alkalommal trafó gond volt, még a gyáriakból volt benne 2, azok adták meg magukat. Először az 1-es majd 2-es hengernél, még egy volt bő egy éve a 3-asnál. Cserélve lettek, minden okés volt.
Most mind a 4 vadonat új NGK trafó ami van benne.
Majd kb 2 hónapra rá, megint bedadogott, ugyanúgy a 2-es hengerre panaszkodott....na mondom penge, eddig tartott az NGK trafó....de felcserélve a trafókat csak a 2-esre panaszkodott....hmmm
Nem tudtam elképzelni mi a franc lehet....átnéztem mindent...csatlakozók, akku, töltés, kábelek...és ekkor figyeltem meg, hogy a 2-es henger kábelánek szigetelése cseppet kijukadt...remek
Gondoltam letestelt, és szétcsapta a trafót megint, de a trafó jó volt...gyertya jó volt. Úgyis következett az olajcsere ideje, akkor már vettem üzemanyagszűrőt, mert 60k felett járt, füst alatt cseréltem gyertyákat is /kb 35k volt benne/. Folytószelepet, MAP-ot, EGR-t tisztítottam /utóbbi kb teljesen tiszta volt/.
A lambda szondám fűtése már egy ideje szar volt, szóval beszereztem egy gyári bontottat, és fórumon levadásztam egy kábelkorbácsot is, az ECU-tól a gyertyákig. Nem akartam szigetelőszalaggal ott mókolni, mert elég hülye helyen volt a szigetelés leválás, akkor már inkább egy gyári bontottat levadásztam.Szóval az olajcserém elég takaros kis szervízzé avanzsálódott át.
Kábelkorbács, lamda szonda, gyertya, olaj, 2 szűrő, benzinszűrő csere következett. Vaggal szépen mindent illesztettem ahogy kell.
Jó is volt egy hétig kb...mondhatnám full hibátlan, csak egy fura dolog volt...mégpedig, hogy gépre téve a "missfire detection" folyamatosan Disable-n volt....nem tudtam miért, csak reméltem, hogy azért van így, mert nincs semmi para...de volt.
Most azt csinálja, hogy ha alapáraton hagyom, akkor 1-2 perc kb, és lerottyan...MIL villog...erő sehol...leállít-kulcs ki-1 perc-indít és megint van erő, MIL beáll folyamatosba és kész.
Megnéztem csöveket is, nem lyukas semmi, nem repedt, vagy csak nem láttam. Viszont a folytószelep mintha nem jó állásban lenne...van egy kis rés, mintha pár foggal el lenne fordulva. Kb egy fél gyufaszál vastagságnyi rész figyel ott...
Most majd lemegyek, törlök minden tanult értéket, és illesztem. Kiváncsi vagyok, hogy milyen állásba teszi vissza.Erre volnék kíváncsi, hogy a gyári pillangószelep állásokat tudja-e valaki?
Illetve, hogy a fentebb vázolt hibára valakinek van valami ötlete?
Mert én már kezdek kifogyni belőlük, és lassan tökön szúrom magamatElőre is köszi!
[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
1stVikman
senior tag
válasz MunezXBK #159858 üzenetére
Gratula hozzá!
Sok balesetmentes Km-t!(#159863) knuckle
Amennyire én tudom 3 dolog okozhatja a kimaradást ennél a motornál (nekem is ilyen van 2003-ból ). Gyertya, trafó, injektor.
Mivel a gyertyák újak, trafó felcserélésével nem vándorol a hiba, így én injektorra tippelnék.Fojtószelep, ha tiszta (alul is), akkor alapbeállítást lehet neki adni. Ekkor megjáratja a két végállásba, és a potméterek helyzetét elmenti.
Bár 1.2-re van a leírás, de szinte ugyanez az 1.4 is: [link]
[ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
válasz 1stVikman #159869 üzenetére
folytószelep és egr tisztítás is volt. csak most olyan a folytószelep, mintha nem lenne jó állásban...van egy kis rés...
majd most az alapbeállítás előtt törlöm a tanult értékeket, és utána kapja az alapbeállítást.
ha úgy is ott lesz az a rés, akkor lehet a folytóval van gond..fogaskerék rotty vagy valami.amúgy gázpumpáláskor egy halk szisszenést lehet hallani...mintha valahol rés lenne a pajzson...úgy emlékszem eddig ilyen nem volt....
injektorra tippeltem már én is, de akkor miért megy máskor mint a mérgezett egér?
mostanában csak akkor röffen be, ha alapjáraton marad.
egyébként folyton pöckölgetem a gázt, hogy ne dadogjon be...sokan azt hiszik versenyezni akarok pedig csak nem akarok ott maradni
kapott 2000-ként spuri adalékot is, már a 4-dik pakkot ebben a ciklusban. a második adag után cseréltem az üzemanyagszűrőt.nos akkor még azt megpróbálom, és felcserélem az injektorokat, hátha átvándorol a hiba....akkor legalább már elindultam valamelyik irányba
[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
1stVikman
senior tag
válasz knuckle #159870 üzenetére
Sziszegésre szerintem eddig csak nem figyeltél, de nekem is csinálja, mióta megvettem.
A leírt hibánál - főleg, hogy van kábeled, és használni is tudod- mindig érdemes először cserélgetni a lehetséges hibaforrásokat, hogy vándorol-e a hiba.
Nekem anno a trafó volt a ludas, gyönyörűen meg lehetett állapítani teljes pontossággal, hogy mi okozza a kimaradást.
Bár neked nem újdonság, de itt a saját leírásom: Trafócsere -
knuckle
aktív tag
válasz 1stVikman #159871 üzenetére
jó leírás
igen ez már rutinból megy, és minden új ott.
az injektorra én is gyanakodtam, de még nem cseréltem fel őket.
most majd beállítom megint a folytószelepet, előtte törlöm a tanult értékeket, aztán kiderül.
hátha
ha nem akkor injektor cserélgetés lesz. ha elvándorol, legalább el lehet indulni valamerre"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
knuckle
aktív tag
válasz 1stVikman #159873 üzenetére
azért gondolok erre egy lehetőségnek, mert csak akkor jön elő, ha alapjáraton marad az autó.
ha megyek vele, semmi para...se kód semmi. viszont ha pl lámpánál megállok, és úgymarad, nem pumpálom, akkor zitty...és kész. szóval nem tom.
már néztem az üzemanyag nyomást is, mert hogy talán a szivattyú nem okos már...de nem volt gond.amit még kaptam tippnek, hogy két szenzort, mégpedig a holtponti jeladót, és a kopogásérzékelőt lessem meg.
ezek hibás működése tud még bezavarni a gyújtásba. viszont ezekre a fedélzeti nem dob hibakódot..."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Pixx96
aktív tag
válasz knuckle #159874 üzenetére
Mikor produkálja a hibát nézzél coolant hőfokot NE azt amit az óra mutat vagon keresztül nézzed amit a számítógép mutat. Nekem ugyan ez a hiba volt a golf4-en simán sz@r volt a termosztát mindig égéskimaradásom volt alapjáraton senki nem tudta miért mert a retkes óra mindig 90.-re beállt. Aztán én mikor tesztelgettem láttam gépen hogy 110fok a coolant és mikor vissza esett 100 alá az égéskimaradás is megszűnt vettem új termosztát és kész 4k volt.
Nem biztos hogy nálad ez van de megéri megnézni nem vesztel vele semmit.
-
-
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
2016-os Passat-ot nézegetek 1.8 TSI-vel és DSG-vel, kb 120 ezer km-t ment. A váltóról most ne beszéljünk, mert ha szopóroller lesz is, az automata mindenképp kell. A kérdés most inkább az, hogy az "újabb" 1.8 TSI-kkel kapcsolatban vannak-e már tapasztalatok?
Néztem 2.0 dízelt (150 és 190 LE), amiből sokkal több van, de általánosságban inkább a benzines felé hajlanék a városi használat, finomabb járás és esetleges későbbi jobb eladhatóság miatt.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Jó estét mindenkinek.
-
grizlisandor
addikt
Uraim láttok valami kizáró tényezőt ezen a Touranon(katt)? BKD motorkód, magyarországi, bizományiba árulják. Beletolnám az Alteát + KP.
Holnap megyek meglesem, ha szimpatikus élőben, hívom a szerelőmet és ránéz.[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz grizlisandor #159882 üzenetére
Első képen a lökössel mintha nem minden lenne rendben.
Szerintem nem áll tökéletesen és a színe is eltér.Novum Forum Siculorum
-
válasz grizlisandor #159882 üzenetére
Az első lököst és mögöttes tartalmát nagyon nézd meg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Lacess
tag
válasz grizlisandor #159882 üzenetére
Az előzőkön kívül ezek a fényszórók biztosan gyáriak? Nekem nem tűnnek annak...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Morris
veterán
válasz grizlisandor #159882 üzenetére
2.0 PD? Városba?
-
Killer01
őstag
válasz grizlisandor #159882 üzenetére
Nekem a jobb első ajtó sem tetszik a lökösön kívül, mintha lett volna az is buherálva (bár lehet csak a képen ilyen).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #159888 üzenetére
Most hogy rendberaktad a seatot, el kell adni, hogy kezdhesd előlről? A dízellel nagyobb szopás lesz, több zseton.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #159889 üzenetére
Normális közlekedésre alkalmas, mint ajánlottad. Az a baj, hogy elmúlt az első látásra szerelem és már csak egy közlekedő edényként tudok rá tekinteni. Nyomatékosabb motorral, meg valami jobb felszereltséggel az Altea mint típus jó lenne. Nem érzem azt, hogy x évig meg akarnám tartani. Meg mondták, hogy lassan lambdaszonda csere kellene, és én azt én már nem akarom megvárni. Az is hozzá tartozik, hogy ugye az eredeti keret felét használtuk fel és érzem, hogy egy szimpatikusabb autót is hajhatnék.
Lett volna egy 2005 fullos Sharan cserére, de a félig megkotlott DSG nem kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #159890 üzenetére
Én szóltam. A mélytorokkal hogy állsz? Gyakorold...kelleni fog.
Szerntem cserélj labdaszondát, gyűjts még 1-2 évig és vegyél valami 2-3 éves vasat. 10+ éves PD a szopnifogszfaktorral nem biztos, hogy értelmes döntés.
[ Szerkesztve ]
-
válasz grizlisandor #159890 üzenetére
Tehát félig megkotlott DSG nem, de te eladod katalizátor problémával az autót.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
adp
őstag
Tudom, kicsit off a téma itt de már a hifi csoportban utána jártam és kinéztem ezt a fejegységet, szóval kinéztem ezt: és gondoltam megkérdem, ezt be tudom tenni a gyári helyett ebbe: vw polo classic 1.4 2001? csatlakozó szempontjából oké?
-
veterán
válasz Mauzes #159894 üzenetére
2.0 TSI DSG Golf: 60 ezres szerviz, motorolaj cseréje nélkül, tavalyi áron, Érden 148 e. Ft. Motorolaj cseréje: 16 e. + az olaj ára (én viszem az olajat). Ebben a légszűrő még nincs benne, azt 10-15-re tippelem. Szóval egy 60 ezres szerviz szumma 210-220 e. Ft.
Aztán lehet, hogy a mostani 1.8-ban is a szárazkuplungos DSG van, úgy kb. 80-nal olcsóbb (most).