Hirdetés
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyula84
veterán
válasz tresh #133742 üzenetére
A kapcsoló amit mondtál hogy hol van az jó volt, így lehúztam megnéztem jók-e a biztosítékok. Ezt a leírást megtaláltam, de így vezethetek? kormány modulhoz tudok csatlakozni csak nem tudom nézni a kormány szöget, így az esp nem működik azt tudom
[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Speeedfire
félisten
válasz Pubszon #133744 üzenetére
Az obd2 megy a golf4-el.
Mert a BT-os telóval nem ment, régi a kocsi hozzá, újabb kocsikkal jó.
Ezt nem hinném, nálam ment G3 és seat alatt is. De Mágus2 majd megmondja a tutit.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Pubszon
veterán
válasz Speeedfire #133743 üzenetére
És ez jó vajon 98-as Golf 4-hez? Mert a BT-os telóval nem ment, régi a kocsi hozzá, újabb kocsikkal jó.
ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
-
Pubszon
veterán
A eBay-en kapható olcsó BT-os OBD olvasó jó laptoppal hibát kiolvasni?
Konkrétan ez.ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
sirszevenap
addikt
Egyébként ha valaki használ Apple CarPlay-t, tapasztalatokat szívesen fogadok. Nekem nagyon bejön, aztán gondolkozom benne!
Bankkártyával? Hát persze!
-
Gyula84
veterán
hali
lehúzkodtam a biztiket a kocsiban majd vissza és mikor gyújtást adtam rá megjelent az esp visszajelző. Vcds ezt dobta hibának 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 így még mehetek a kocsival?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
bitpork
nagyúr
válasz i-sti #133736 üzenetére
Nekem is volt az allroadban. Bár az 2g High volt. Még az audi Szegeden sem tudott vele mit kezdeni Valami olyan volt h országkód nem stimmel. De akármire állították megmaradt. Viszont minden működött még a beépített telefon is.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
i-sti
senior tag
válasz bitpork #133735 üzenetére
Neten találtam egy pdf-et a szerint csináltam.
Más: VCDS kiolvass egy hibát, amit ha törölsz akkor az első MMI indításnál vissza jön. De ennyi. Nem multiplikálódik, nem látszik a GUI-on, semmi. Csak VCDS szól, hogy a firmware nem oké.
Erre gondolsz, hogy ezt is megkellene csinálni.Novum Forum Siculorum
-
bitpork
nagyúr
válasz CharlieDrop #133732 üzenetére
Hát-hát. Jómagam kevesebbet pörgök háton. Kő? Akkó irány Valóban hasonlóan gondolkodunk, minimális különbséggel. Csak én nem akarom racionális magyarázat mögé tenni Vállalom h milyen bolond vagyok ezen a téren.
A külföldi vásárlást meg preferálom az itthonival szemben. Ott magánszemélytől megvéve nagyobb eséllyel kapja az ember azt amit lát és tapasztal.(#133731) I-sty Örülj neki azt még tudod frissíteni. A 3g és + már igen csak idegesítő tud lenni
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
CharlieDrop
veterán
válasz bitpork #133730 üzenetére
Persze arra hivatkozok
De nem 0 költségvetésű, kis pénzű, soha el nem romló autót akarok, de nem is úgy megyek bele, hogy mindenből a legdrágábbat és leszarom öntöm bele a pénzt
Sokakat már az a szó, hogy Multitronik is elriaszt, mert elromlik és akkor meg kell csinálni.
Felfogom ésszel, hogy ha valami elromlik, akkor az csere
Volt TC-n egy ilyen nepperűzős cikk, hogy elkezdte az autója szívatni, mert előjöttek a hibák és féktárcsát meg betétet kellene cserélnie és így akkor inkább venne másik autót
na ez is egy szint, nálam nem az
Kár ezen vitázni, tulképpen
Kb. ugyanazt mondjuk csak másképpen
És jelenleg nem biztos, hogy külföldről vennék autót
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
bitpork
nagyúr
válasz CharlieDrop #133728 üzenetére
Látod? Most magad is a pénztárcádra hivatkozol. Aki valóban mindent megad a kocsinak, nem is gondol bele. Mi, itt kicsiny és jelentéktelen hazánkban ezt nem tehetjük meg. Ennyi. Semmi szégyellni való nincs ebben, de kár tagadni.
Én - sokakkal ellentétben - elmondhatom h szerelemből veszek ótót. És amilyen hülyeségekre kényszerít a sok érzelem, fizetek is mint a katonatiszt amíg erőmből telikKülönben én átléptem a 7 számjegyes határt vele. Igaz ebben volt olyan tétel is ami csak nekem kellett, pl gyári újabb navi meg ilyenek.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
i-sti
senior tag
-
CharlieDrop
veterán
válasz bitpork #133724 üzenetére
2,5 év, mondjuk nem a fél autó, csak a szükségesek. Ahogy írtam, ha ezt olcsósítani akarta volna valaki, akkor megáll 100-ból
És persze, ha valaki meg úgy áll hozzá, akkor ezeket a dolgokat a duplájáért cseréli.Allradot nem kell bemutatni, de nem vagyok saját pénztárcám ellensége.
(#133725) I-sty
erre csak egy sztori. Az előbb említett BMW-t Csontinál vettem, mindeni fogta a fejét, hogy úr isten, honnan vetted, mennyit kell rákölteni.
Való igaz, hogy olcsóbb volt azoknál, amikre azt mondták, na ezt vedd meg, de amit én cseréltem ki rajta, azt tudtam hogy új, vagy felújított és nem bemondásra volt olyan. 3 nap alatt adtam el, mert az első aki megnézte meg is vette annyival volt jobb állapotban azoknál, amit addig nézett...
Szóval lehet így is és úgy is autót venni[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #133722 üzenetére
8000 euróból B8? automatát?
Nekünk a kézi váltós, 1x zónás klíma, még hátul sincs légbefúvó, nem combtámaszosak az ülések, nincs roló az ablakokon, sima 16" felnik, kb 2x ennyi volt.
Még a pótkereket is kispórolták ennyi pénzért.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
bitpork
nagyúr
válasz CharlieDrop #133722 üzenetére
Hallod, nem akarod megtudni h az első allroadomra mennyit költöttem tankolás nélkül, mert előtör belőled az a bizonyos genetikai összesítés és sírva elbujdokolsz
Mennyi idő alatt költötted rá a 600-t és mi volt benne?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tresh
veterán
válasz CharlieDrop #133722 üzenetére
Itt jellemzően autóbuzik vannak, tehát akinek nem inge nem veszi magára.. az átlagnak tankolni is fáj nem hogy költeni az autóra..
-
CharlieDrop
veterán
válasz bitpork #133721 üzenetére
Elhatárolódok ettől. az előző BMW-re 600 ezret toltam rá, és még lehetett volna, de az irreális szerintem, ha meg valaki így gondolkodik, hogy "reális ár", akkor leszarta volna és max 100-ból megállt volna.
(#133720) I-sty
Akkor azt mondod, hogy 2,5-3-ból ne is akarjak ilyet venni?(#133723) tresh
Oké, rendben[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
bitpork
nagyúr
válasz tresh #133717 üzenetére
Én is pont így vagyok. Tanulgatok csipegetek, saját szaron játszom
(#133718) Piwi: "ez alapján akkor én is skót vagyok? " Barátom! Te magyarnak születtél, genetikai állományod valahol a skót-zsidó-székely-tóth szintjén mozog alapból Én még diagra sem használom itthon a vcds-t hiába van meg, kivárom a szerelőt. Ennyi. Enni nincs péz, de a tankban és szerelőre mindig telik
(#133719) CharlieDrop : lehet keresni a magyarázatokat, de a tény az tény: először a legtöbb magyar -még nálam is előfordul néha- otthon és az okos (vagy ahogyan az idegeimen játszva a magyar kocka hívja "reális ár"-ú) megoldást keres. Ez spúrság. Náciban bajod van? Begurulsz a szgszervizbe és kapsz 2 szenon izzót beszerelve 300€-t. Ennyi.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #133719 üzenetére
Mi Nurnberg/Nuremberg-ből "vettük".
Az illető ezzel foglalkozik. Kint volt, saját pénzéből leelőlegezte a verdát.
Haza jött, oda adtunk neki több mint 4,5 millió jmf-et, euróban. Semmi papír vagy valami.Megvette, haza hozta, átvettünk, egy gyors próba kör -> minden rendben az autóval.
Adta az adás vételit, 300 eurót lealkudott azt vissza is adta nekünk.Majd mondta, hogy 500 euró az ő díja. Üzemanyag, kaja, matricák stb.
Novum Forum Siculorum
-
CharlieDrop
veterán
válasz bitpork #133715 üzenetére
A fenét, én mindig megadom az autóimnak amit kell, nem vagyok spúr.
De, egy ilyenhez bizalom kell, nem kicsi. Ha most TFH kiadok 11 ezer eurót egy A4-re, plusz regadó, plusz a közvetítő díja, lehet megveszek itthon valamit, mondjuk 9,5-ért és a maradékot ráköltöm...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Piwi
veterán
válasz bitpork #133715 üzenetére
én csak azért szeretném tudni a vcds használatát hogy ne kelljen állandóan kuncsorogni meg várni,hanem ha épp kell valami akkor saját magam is meg tudjam oldani,a pénzhez sok köze nincs
ez alapján akkor én is skót vagyok?Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
tresh
veterán
válasz bitpork #133715 üzenetére
Szerinted miért akarja mindenki tudni mi hogyan működik és akar magának vcds-t?
Szerintem 5 év aktív használat után talán már lesz sejtése mi hogyan működik. De hiába tudja kezelni ha a fizikai részét nem érti. Pl egy ABS kocka hiba kód törléssel még nem fog meggyógyulni , bár itthon a pékeknél minden lehetséges Nekem pl van vcds-em de csak ott piszkálom ahol tudom is mit csinálok kb 1% Viszont arra hasznos hogy segítsen a kontrollba. ETKA-m is van de az csak felb*ssz hogy nincsenek normális elektromos kapcsolások és így kénytelen vagyok más megoldást keresni. Szóval az hogy tájékozódik az nem baj meg ha vannak ilyen cuccai de ha komolyabb gondja lesz úgy is szakihoz kell menni.
Gyula84: csomagtér zárba>> mikrokapcsoló?
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
üdv
Audi A4 B6 Avant 2002es (2.5TDI AYM) hol a csomagtartó világítás kapcsoló vagy érzékelő? hiába keresem nem találom
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #133711 üzenetére
Én sem tudok németül de vannak erre szakosodott emberek.
Novum Forum Siculorum
-
sirszevenap
addikt
válasz Kiskokó #133710 üzenetére
Tényleg... ne haragudj, nem olvastam vissza! Ejnye sirszevenap Jogos egyébként tényleg.
Jó, akkor hanyagolva lesznek ezek a kocsik úgy érzem! Pedig milyen szép lett volna ha igaz. De most jut eszembe, ezért nem vettem én sem A6-ot! Na jóóó, nem vagyok még képbe úgy látom.
Bankkártyával? Hát persze!
-
bitpork
nagyúr
válasz sirszevenap #133705 üzenetére
Bármi hozzányúlás szagú, drága. Nekem Teddy legnagyobb baja egy még felderítetlen olajfolyás, és egy jeladó amiről nem tudjuk hogy jeladó-e. A váltó nagyobb kockázatot jelent ha automata ennyi idősen.
Magus2 a csörgő láncról, a turbókókadásról, a befecskendező cseréről beszél. De meg kell nézni megvétel előtt, és ezek többsége elkerülhető vagy elodázható akár több éves távlatokban is.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Kiskokó
veterán
válasz sirszevenap #133709 üzenetére
Helló. próbálj meg keresni a topicban HSZ-eket
Nekem ilyen van. Jó pár dolgot leírtam már ide is. De dobj egy privátot és másnak is írtam már 3.0 TDI vel kapcsolatban jó hosszú üziket, majd be copy-pastezom ha szükséges azután hogy elmondom a lényeget
Ami :
Az autóra szánt összeg mellett Minimum 500ezer Ft legyen pluszba.
Porlasztók 300ezer körül van de ki lehet méretni vásárlás előtt..
Szívósorok : 100-150ezer /db
Váltó : 400ezerez nagyon röviden tömören.
De kb 2 oldallal ezelőtt írtam le hogy egy "sima" karbantartásra is most 200ezer körül fogok költeni.Üdv
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tresh
veterán
válasz sirszevenap #133705 üzenetére
Az a 300k lehet bőven több is nem kell aggódni, nem dísznek veszik a németek se az autóikat
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #133705 üzenetére
Kell.
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #133704 üzenetére
@sir7up: Ha jól tévedek Kiskokónak is olyan van.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
sirszevenap
addikt
válasz Mágus2 #133700 üzenetére
Ha már itt tartunk. Barátom nézeget A6-okat 2-2.5 misi között. Nagyon sok van... 3.0 V6 TDI is. Csábító ajánlatok szinte mind! Gazdag felszereltség, viszont sok kilométeresek. Szinte mind 300k felett van. Kell ezektől félnie ilyen árban? 2006 felettieket néz.
Bankkártyával? Hát persze!
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #133701 üzenetére
B8 2.0 TDI CAHA 170 lóval nem elég?
Kevesebb mint 9 másodperc alatt van százon.Vagy ott van a szintén E5-os 130 kw 2.0 TDI: CGLC
Ez már körtébb, közel 8 másodperc alatt van százon.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest