Hirdetés
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #132197 üzenetére
Sír itt a fiatalember, pedig egy húzott ibizája van, amivel alig lehet a határokat betartva közlekedni, kicsit nem figyelsz és máris 2x annyival mész, mint a megengedett... akár pályán is. Volt itt olyan kép FoBCRaistlin -től, ahol a 260-as órát kiakasztotta az a szar....
tomcsi23 Volt saját is, vagy azt csak privátban kaptam? Tuti volt.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #132188 üzenetére
Ez mi? Tele van az ablakmosó tartály?
(#132187) kk831228 : biztos az már dircsiszürcsis érték.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
kk831228
addikt
válasz FoBCRaistlin #132188 üzenetére
Melyik alkalmazás ez?? Androidon megy??
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
bitpork
nagyúr
válasz Speeedfire #132192 üzenetére
Azért az megvan h Luigi nem kicsit van megpiszkálva és gyk mindenkit lehagy itt a topikban, ugye?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tresh
veterán
válasz FoBCRaistlin #132188 üzenetére
Tuti a kikapcsolt klíma végett ilyen magas a nyomás
-
Speeedfire
félisten
válasz FoBCRaistlin #132191 üzenetére
Én (is) emiatt cseréltem le az 1.4-et. Néha imádkoztam, hogy beférjek....
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #132182 üzenetére
Egyszer lenne erős autóm..
Nem kell az neked. Húzna, hogy huligánkodj Te is. Nincs tartalék, nincs gond.
Nem volt még régi faros skodád.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Miertvansote #132184 üzenetére
Mindent lehet Bele kell nézni mit tud az ecu mi van bekabelezve aztán valószínűleg, hulladeg jager ora van benne ami mindig beszarik... Kell venni egy VDO-sat feltanitani, km atirni aztan nem art hozza egy mfa kar se ha most nincs. Pest környékén megoldjuk ha kell
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #132182 üzenetére
Az ilyen lángnyelvesek már inkább 110 ló+, szóval a 100 lovacska karcsú lenne. Persze jobb, mint a 68, vagy mennyid is lett a tuning után
Huligánkodnak mindenhol, ember nem tud nyugodtan közlekedni....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Miertvansote
tag
Sziasztok!
Van egy Audi A4 autó. Forgalmi szerint 2000. 12. 31. helyezték forgalomba. PD 1.9 TDI 85 kW. AJM motorkód. Csak a külső hőmérsékletet mutatja a kijelző illetve, Izzitózás után az OK feliratot plusz még a tankolásra figyelmeztető jelet. De mostanában valami baja van, néha csak a kijelző felét mutatja, és így olvashatatlan. Lehet ezzel valamit kezdeni ? Vagy az is eszembe jutott, hogy lecserélni olyan kijelzőre ami részletesebb adatokat közöl, mint például a pillanatnyi vagy átlagos fogyasztást, plusz még nem tudom milyen információkat tartalmazhat. Illetve ha már hozzá lenne nyúlva, rakatnék bele tempomatot is. Ehhez az autóhoz ezek a dolgok egyáltalán kivitelezhetőek, gondolok itt a részletesebb kijelzőre és a tempomatra. Ennyi infóból meg tudjátok határozni ? Vagy esetleg kellene további infó az autóról.
Ha valaki nagyon benne lenne a témában és ezek a dolgok kivitelezhetőek, akkor esetleg egy körülbelüli árat is írhatna.
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Üdv.
-
Pitu
aktív tag
-
FoBCRaistlin
őstag
-
tomcsi23
veterán
-
senior tag
Sziasztok!
Központi zár problémáim vannak, 2003-as B5.5 Passat.
A tünetek: (gyári) távirányítóval a bal első és bal hátsó ajtó néha nem nyílik ki vagy nem zár be. A jobb oldali ajtókkal nincs probléma. Másodszori gombnyomásra a bal hátsó általában kinyílik, az első nem. A kis "pöcök" (nem tudom mi a hivatalos megnevezése a rudazat végén található műanyagnak ami le fel mozog ) megmozdul, de nem ugrik fel végállásba, így az ajtó se nyílik. Bal egyből a konzolon lévő gombokkal a nyitás/zárás gond nélkül működik.Mi lehet a probléma?
-
tresh
veterán
válasz FoBCRaistlin #132130 üzenetére
Hát igen arra kíváncsi is leszek hogy a tied hogy marad úton
(#132144) tomcsi23: na ja , de lehet hogy csak a gyári értékeket fogja hozni akkor meg se tartalék se nyomaték
-
The DJ
addikt
válasz Mágus2 #132089 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, továbbítottam az illetékesnek és sikerült meggyőzni (nem volt nehéz ), szóval 1.8T lesz belőle.
Nekem is lenne egy kérdésem, ami már régóta foglalkoztat. Az alany a rettegett Audi A6 2.5 V6 AFB. A Facebookos 2.5 V6 csoportban nagyon sokan írják és ajánlják az EGR vakolását, én viszont az az ember vagyok, aki szereti gyári állapotban tartani a holmijait, ez alól az autó sem kivétel, viszont annyiszor jön velem szembe ez az EGR vakolás és annyi pozitív véleményt olvastam róla, hogy elgondolkodtam, hogy a tavaszi motorfelújításkor ezt is megcsináltatom a szerelővel. Szerintetek? Pro/kontra? Mindig azzal győztem meg magam, hogy nem véletlenül került ez be az autóba és csak tudták a mérnökök, hogy mit csinálnak, de olyan kormos/mocskos képeket posztoltak a takarítás előtti állapotokról a szívótorokban, hogy elbizonytalanodtam kicsit, hogy kell-e ezzel etetni a motort.
[ Szerkesztve ]
https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok
2012es Audi A4nél ,hogy lehet kicserélni a ködlámpában a z izzót?
2012ben volt pont a váltás, kapott egy faceliftet azonban nem a ledes kivitel hanem a halogén izzós.
Ködlámpa nem kerek hanem téglalap alakú már.
Köszönöm
-
Mágus2
Közösségépítő
A sima rádió is tudja, de nem működik valami jól. Navigálmi nem lehet a mirrorlinken keresztül.
Csak a zenehallgatás megy. A kijelzőt biztonsági okok miatt letiltja a rendszer menet közben. Pedig ez lenne a lényeg, hogy lásd a térképet a telefonról.
bitpork: semmire. a sima kékfog is tud annyit, amire a mirrirlimket használni lehet.
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok.
Ez a felni jó G4-re? Adatok : H 6.5x16 / 5x100 38
-
GuB3Ra
aktív tag
válasz tresh #132100 üzenetére
Itt a magyarázat... bár ez kicsit benzin vs dizel,de nem trollkodásnak szántam(nem saját írás)
vegyünk két képzeletbeli autót, pl. egy benzinest és egy dízelt, amiknek ugyanakkora a légellenállása, és ugyanakkora a tömegük
- a dízel n1=2400-as fordulaton adja le M1=300 Nm-es max nyomatékát. n1 = 2400/perc = 40/s
- a benzines n2=4800-as fordulaton adja le maximális M2=200 Nm-es nyomatékát. n2 = 4800/perc = 80/s
P = M * [omega], tehát
ekkor a dízelmotor teljesítménye főtengelyen:
P1 = 2 * pí * n1 * 300 = 75360 W = 102,5 LEbenzinmotor teljesítménye pedig főtengelyen:
P2 = 2* pí * n2 * 200 = 100480 W = 136.6 LENézzük tehát az urban legend szerint, az a kocsi gyorsul jobban, amelyik nyomatékosabb, illetve a nyomatékcsúcsról gyorsul legjobban az autó...
Legyen az autókon 16"-os kerék 205/45-ös gumival ez kb 50 cm-es teljes kerékátmérő. Nézzük meg, hogy 108 km/h-nál melyik autónak nagyobb a nyomatéka, illetve erről a sebességről melyik gyorsul jobban. Tegyük fel,hogy a benzines kocsi 4800-as fordulaton 3.-ban pont 108-al megy, és a dízel pedig 4. fokozatban 2400-as fordulaton szintén 108-al halad. (azért 108, hogy kerek számok legyenek)
a kerék tehát D = 0.5 m átmérőjű, ha a kocsi 108 km/h-val megy, akkor a kerék kerületi sebessége is Vk = 108 km/h,ami egyenlő 30m/s. A kerék szögsebessége:
[omega] = Vk / (D/2) = 120 radián/s[omega] = 2 * pí * Nk, tehát a kerék fordulatszáma nk = 19.1/s, tehát legyen durván 20 fordulat másodpercenként hogy kerek számok legyenek...
Tehát:
- a dízel autó kerékre leadott nyomatéka:
M1 * n1 = Mk1 * nk összefüggésből --> Mk1 = (M1 * n1)/nk = (300 * 40)/20 = 600 Nm- a benzines autó kerékre leadott nyomatéka: M2 * n2 = Mk2 * nk --> Mk2 = (M2 * n2)/ nk = (200 * 80)/20 = 800 Nm
(hajtási veszteségektől eltekintünk)Tehát miközben a benzinmotor kisebb nyomatékot ad le a főtengelyen, ugyanez alatt nagyobbat ad le keréken a nagyobb lassítóáttétel miatt, és ugyanakkora kerékfordulatszámot produkál mint a dízel...
Másképpen egy nagyobb fordulatú motornak (pl. egy benzinesnek a dízelhez képest) hiába kisebb a nyomatéka, azt a kisebb nyomatékot jóval magasabb fordulaton tudja, ezért "jobban le lehet áttételezni", ami miatt a keréken
jelentkező nyomatéka már nagyobb lesz.Ezért tehát ez a "nyomatékcsúcsról gyorsul legjobban az autó" állítás csak úgy igaz, ha a nyomatékon a keréken mért nyomatékot értjük, ami pedig a teljesítménytől függ, vagyis minden autó azon a fordulaton adja le kerékre a legnagyobb nyomatékát egy adott váltófokozaton belül, amely fordulaton legnagyobb a teljesítménye
Daark minimalism
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gmail
- Assetto Corsa
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest