- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ricsx #131050 üzenetére
Akkor öli meg a net, ha onnan engedsz neki update-ot húzni és installálni, ha ez történt, még talán akkor is menthető a kábel, de felül kell írni a FW-t a kábelben lévő chipen. Van hozzá progi is meg firmware is, de jó lenne ha nem ez lenne a helyzet, mert komplikált elmagyarázni, hogy mit kell csinálni. Hamarabb megoldom teamvieweren keresztül, minthogy valakinek elmagyarázzam.
Nem minden esetben lehet megmenteni a kábelt, de egy próbát lehet tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Van itt olyan fórumtag, aki ért az lcd kijelzőkhöz?
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
Szeretném megtudni, mi a baj az FSI 1.6 motorokkal? Mik a hibái, miért nem ajánlott motor és vétel. FSI alapból egy rossz konstrukció?
-
-
Plague666
tag
Üdv újra emberek.
Hála Istennek nem úgy kell kérdeznem, hogy a saját autómmal van gond. Kolléga is beszerzett egy golfot, miután nagyon tetszett neki az enyém, szintén hatos, szintén 1.2 tsi, de korai évjárat.
Van egy olyan jelenség, hogy alapjáraton kb 800-as fordulaton üresben ha az ember a gázt hirtelen megnyomja akkor egy aprót dadog, vagy ránt, vagy nem tudom mi a szakszerű kifejezés rá. Nagyon finom gázadásnál nincs ez, és ha ezres fordulat felett jár a visszafele haladó mutató és akkor újra rányomok, akkor sem, tehát kizárólag alapjáratnál megnyomva. Elindulni szépen el lehet vele, teljesítmény is rendben elmondás alapján. Maga az alapjárat egyenletes, kipróbáltam hogy kuplungolgatástól elkezd e ingadozni, de semmi. A sajátomban viszont nem tudom reprodukálni ezt a jelenséget, így gondolom nem normális.
Elsősorban Mágus mester véleménye érdekelne, hogy kell e ettől félni, mert egy kókler szerelőt kérdezett meg a tulaj, aki már dörzsölte a kezét, hogy ez bizony a kettőstömegűnek a haláljele, de mondom várjunk csak megkérdezek még pár hozzáértőt, át ne qrják az amúgy áldozattípus kollegát.
Köszönöm szépen a segítséget. -
ACAB95
tag
Üdv
Autóvásárlás előtt állok, vásárláskor mire érdemes odafigyelni az Audi/VW 1.9 TDI 74kw, 85kw ill 96kw motoroknál? Felsorolt motorok közül melyik a legbeváltabb? Köszönöm"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
-
ACAB95
tag
válasz aero. #131066 üzenetére
Nekem az újabb fajta multijet van, valós 160e km... lendkerék/tartóbak csere után is remeg az autó, amíg hideg a motor olyan hangosan búg valami mint a porszívó, állandó futómű problémák, elektronika hibák, termosztat, valami csapág is igen hangosan csörög a motortól, diganosztikára nem lehet rákötni mert nem megy. Előtte volt egy 156 os alfám 1.9JTD motorral, ott is állandó elektronikai problémáim voltak, vízpumpa elment, befecskendező rendszer, klímakompresszor és még sorolhaznám... Ezek mindegyike fél év leforgása alatt.
[ Szerkesztve ]
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
janyka27
újonc
Sziasztok!
Kuplung munkahenger cserében szeretnék segítséget kérni. O2 1.6 MPI. Van egy dolog ami problémásnak tűnik és elméleti részen kellene segítség. Ha valaki jártas a témában és tud segíteni azt nagyon meg köszönném.
-
kk831228
addikt
válasz ACAB95 #131068 üzenetére
Pedig nem rosszak azok a JTD mocik... Amiket felsoroltál kb. mind előfordulhat a VW - nél is... Na jó elwktronikai probléma a motorral nem nagyon szokott lenni, de mással ugyanúgy lehet... Ha kifogsz itt is egy olyan példányt ráköltheted a gatyádat is... Nem beszélve hogy ezek már 300 km fölött vannak általába. Ilyenkor bármi előjöhet már... Talán legmegbízhatóbb az adagolós 81 kw-os mocival de azokba már millió km van. Azután a 96 kw pd, a legjobb...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
prannk
őstag
Egy új 1749va csigát mennyiert lehet szerwzni?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
Gergello
addikt
válasz ACAB95 #131068 üzenetére
Ezek valami nagyon hétfő reggeli vagy péntek délutáni.
Nekünk kb 1 M km van jtd/mjet motoros autókkal, összesen 2 nem kopó alkatrész hiba volt:1.3 mjet vízpumpa, ez széria hiba valóban
szétesett váltó, de azt az autót egy állat vezette...Elektronikai hibák:
most az, hogy bármit csinálsz gyakrabban kiég az egyik oldali tompított az fiatnál még nem hiba... -
tresh
addikt
válasz prannk #131076 üzenetére
Attól függ kitől és mit szeretnél? Szar kínai belsőset ami lehullik akár 1000km után, 100körül biztos kapsz.. a normális gyári új 200k körül lesz.
kk831228: Talán legmegbízhatóbb az adagolós 81 kw-os mocival de azokba már millió km van.
Hazudol há nézd már meg a használt autót max 200k van bennük
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Srácok! Ugye nálam a Mann gyártja az Oelfiltert. Ami W712/94.
Viszont most egy boltban, aminek nem mondom ki a nevét, de úgyis tudjátok, szóval 400HUF lenne a különbség az OE és a Mann között. Ami semmi. ~2.500km belement az olajcsere óta. Tavasszal tuti megint ledobom (max a légszűrő meg pollen marad, kibírnak gond nélkül 10k km-et, 8k km után is újszerűek voltak).Tehát érdemes a lelkemnek a gyárit megvenni ekkora különbözet esetén?
I humbly and respectfully decline™
-
K Norbi
addikt
válasz Magnum_ #131080 üzenetére
Igen Mann gyártja, rákeresel a gyárinak a cikkszámára ott van rajta a mann cikkszáma. [link]
Tavaly gyárit vettem [link] Mert nem sok volt köztük.
Gyárin a gyártási dátumot nézd, nehogy valami ősrégit adjanak.Ha ilyen dobozos akkor tuti jó [link]
Körbe forgassa a gyárit, felcsillan a mann cikkszáma.[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Az mitől lehet, hogy ha teljesen balra tekerem a kormányt, akkor néha besípol? Mintha az ékszíj megcsúszna a szervón?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #131090 üzenetére
Mert megcsúszik az ékszíj a szervón. Ne tekerd teljesen balra.
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #131090 üzenetére
Szivattyút lesd meg! Mikor cseréltél folyadékot? Havernak is volt egy hasonló jelensége ott a sok km és a kopott szivattyú volt a zaj forrása. Ideglenesen kapott új folyadékot +xado adalékot oszt azóta is kuss van és teszi a dolgát
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
atos19881101
senior tag
válasz tresh #131095 üzenetére
Hmm ... megpróbálom. De ahogy olvasom ehhez megint kell egy olajcsere. Maradt még az 1l-es flakonban a legutóbbi cseréről, de nem tudom elég-e.
Más:
A szelepfedél szállítást megszíttam ... 88dolcsi.
Az australpost oldalán félrevezető volt az árazás. 2kg-ig 22 dolcsit írnak, ami 1.6kg-nál már 88.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #131096 üzenetére
Szerintem egy év alatt nagy kaland nem lett azzal az olajjal. Nyugodtan bele mehet. Esetleg a maradék olajból egy kevéssel keverd össze és úgy tedd bele.