- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz K Norbi #130300 üzenetére
FR7LDC+ most megnéztem, és még kapni.
Akkor gyári bosch-t, tökmind1, de hivatalosan ez való bele, ahol 0.9mm a hézag 1pólussal.
Nekem nem gyári ilyen bosch ment bele, semmi problémát nem okozott.Egyébként szerintem ez ugyanez elmondható bármelyik más alkatrészre is amelyik nem gyári logos.
Nekem a hivatalos gyári gyertya NGK a V5-ben. Nem gyári NGK-t vettem bele, de 30k km után kihányom, gondolom annyit elvisz a nem gyári is.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
lenko
aktív tag
válasz K Norbi #130304 üzenetére
60k km a gyári csere periódus, én mindent felezek általában, de max. az ajánlás 60%-án cserélem.
Mind 2 platina, csak amit kivettem gyári logos volt, ami bekerült nem, kb. ennyi.(#130306) K Norbi
Trafót is tönkreteheti, már ahol ceruza van.
Sz. könyv alapján nálam cserélték 60-nál, és 120-nál is, én meg 150-nél múlt nyáron[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
K Norbi
addikt
Golf 7 GTI Facelift [link] a felni nem tetszik.
Olyan fura nekem ez az autó. -
i-sti
senior tag
válasz i-sti #130241 üzenetére
Ma kb 11-12 körül érkezett is a futár a jó levegőszűrővel (C 32 130) a régit pedig visszaküldtük (C 30 130), most már minden készen áll, hogy hétvégén lebonyolítsuk a hadműveletet.
Délután 6kor írtam az emailt, pár perc múlva már jött is a válasz. Nem pofáztak, nem kérdeztek semmit. Elnézést kértek, és mondtak, hogy azonnal küldik a jó darabot és a régit adjam át futárnak.Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
Így hogy lebuktak aligha. Hát jó pár bezúzásra váró autó van amit vissza kellett vásárolniuk ([link]).
mod:
aero.: Ezt írják ők is, reméljük tényleg így lesz. Majd még a fogyira leszek kíváncsi, hogy változik-e.
Most a városi fogyim 13,2-ről lement 12,6-ra. Ha ilyen szépen tudom csökkenteni lassan elérem vele a Subarum fogyasztását.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #130260 üzenetére
Szia,
Nekem csak külsérelmi tünetei voltak (alul rozsdásodott). A féken nem tapasztaltam semmit. Igaz mikor ki lett cserélve újra, akkor határozottabb lett a fék. De nem tudom, hogy a légtelenítés segített rajta, vagy maga a rásegítő. (szerintem az utóbbi)Nem nézted a vákuum csöveket? Lehet valamelyik ereszt.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
lenko
aktív tag
válasz Magnum_ #130309 üzenetére
60k-alatt simán gatya lesz külsőre, persze a működés a lényeg, én tartom a 30-35k-s cserét, nálam ez 2évente esedékes így. Belefér... Nekem nagyobb hőterhelést is kap a gyertya a Vr motor miatt, így szerintem kell is a sűrűbb csere.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
kaszaking
tag
(#130296) K Norbi
Nagyon szépen köszönöm a linket. Ezt néztem BKUR6ET-10 de ahogy látom jó bele(#130299) lenko
Köszi a megerősítést, ez a BKUR6ET-10 lesz majd beleKöszi srácok
-
i-sti
senior tag
válasz latyak17 #130317 üzenetére
HENGST FILTER E2948LC: 3206 ft
PURFLUX AHC269: 3275 ft
MANN-FILTER CUK2450: 3752 ft
FRAM CFA10458: 3820 ft
UFI 54.168.00: 4298 ft
MAHLE ORIGINAL LAK386: 4503 ft
FEBI BILSTEIN 31375: 5048 ft
BOSCH 1987432369: 5253 ft
OE VW 8K0819439B: 8051 ftHa én vettem volna Bosch-t akkor jóval többet fizettem volna érte mint a MANN-ért.
Itt is csak a nevet fizetjük meg?
Vagy a Bosch nem véletlenül 5,2k?Novum Forum Siculorum
-
latyak17
tag
válasz i-sti #130324 üzenetére
Ez eléggé eltérő nekem a Bosch 4000Ft lett vna teljes áron, a Mann 4400 Ft a hengst 7100Ft
Sokszor a márkát fizeted, de például, én az Alcoban nem bízom és inkább mást választok, mivel sosem használtam, nem ismerem és nem szeretnék párszáz forint miatt ráfázni.. ellenben a Mann üzemanyag szűrővel megjártam mert amit a Bárdis program kidobott rá, nem volt jó a gyári helyére, viszont a Mahle az igen, furcsáltam is...
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
2004 Seat Leon hátsó féktárcsa és betét csere esedékes. Melyik márkát ajánljátok? Igaz, hogy a textar csikorog?
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz kaszaking #130322 üzenetére
Igen az is jó bele....
Amikor 1.6 8v-m volt nekem ez ment bele, ahogy írtam fentebb is.: FR7LDC+ , mert ezt tették bele gyárilag is, én ezt venném most is...(#130326) tibbike01
Hátul nekem ferodo tárcsa van textar betéttel. Így mindig fényes az egész tárcsa.(puha tárcsa+kemény betét) egyedül csak akkor nyekereg, mikor esik az eső, és parkolóból tolatva állok ki, és fékezek, de azt is csak az első 1-2m-en, utána semmikor sem.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
K Norbi
addikt
válasz latyak17 #130323 üzenetére
Köszi ezek valók az én autómba is, neked is Golf IV ed van?
(#130325) latyak17 Én azt ne értem, pl nekem 8.700Ft egy Mann levegő, pollen 6.400Ft
Opel H ba Mann levegő 4.000Ft Mann Pollen 12.000FtHogy van ez?? Még a méretük is kb azonos! De hát azt se lehet mondani sokkal nagyobb.
Vagy minél több autóhoz jó egy adott szűrő annál olcsóbban tudja adni?[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz K Norbi #130328 üzenetére
Melyik opel levegő szűrőd 4k?
MANN C30130? Ahonnan én rendeltem ott 25 ron (~1700 ft).Novum Forum Siculorum
-
lenko
aktív tag
válasz tomcsi23 #130332 üzenetére
"Textar betéttel a csikorgás a legkisebb gond"
Aki többet fékez, mint a gázt nyomja annak lehet.
(Öcsémnek a zimmermann betét+tárcsa sípolt minden egyes fékezésnél...)
Ha biztosra akar menni az ember akkor ATE, az EBC, meg csak a fékezőbajnokoknak való.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
kk831228
addikt
válasz lenko #130334 üzenetére
Na hogy mondjak már én us valamit, Zimmer szett van nekem is elől, hangtalan... Most mondjuk a jobb oldalon van valami dörzsölő hang, de nem sípol...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
latyak17
tag
válasz K Norbi #130333 üzenetére
Rendre volt: VW Golf 3 1.8 Ople Corsa 1.3Cdti VW POLO Harlekin 1.0 ez már mind eladásra került, és most a mamám 9N poloját nyúzom 1.4 kemény 58805 km-es garantált eredeti kilóméter futással
ui: tárcsa betét... tolatásnál frankó fémes hang, mindig lesnek a parkolóban
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Érdemes olajlecsapatót rátenni a PDTDi-re? Érnek ezek valamit?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #130343 üzenetére
Szerintem igen, legalább nem nyomja tele a cooler csövet... Mndjuk ha cseréltél szelepfedelet akkor lehet nem nyomja oda az olajat...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #130343 üzenetére
Ha rövid távokra is használod, akkor nem. Belefagy a hosszú csövekbe az emulziós lekvár télen. Majd orrán-száján fogja tolni az olajat.
-
zsolt19900
őstag
válasz atos19881101 #130346 üzenetére
ezt arra a csőre kell tenni, ami jön ki a szelepfedélből és megy vissza a cooler csőre? az nem segíti a turbó olajzását, hogy ott is küld be olajat?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #130347 üzenetére
Ejj akkor felejtős. Rövideket is megy, igaz garázsból indul legtöbbször. De van, hogy nem ...
(#130348) zsolt19900
Igen és nem. Arra a csőre kell rakni. Az onnan jövő olaj viszont nem hogy segít a turbónak, hanem inkább előbb teszi tönkre. A pár 10ezres fordulaton forgó lapátoknak nem tesz jót a rácsapódó olaj.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
K Norbi
addikt
Van az első lámpámon 2 Imbuszos csavar, a szélső le fel viszi, de a belső semmit nem csinál. Elvileg balra jobbra kéne vigye.
Én felrajzoltam de 1mm nem mozdult a vetítési kép. Egyik oldalt sem.
Szerintetek? Gondoltam a távolságit lehet külön állítani de nem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...