- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Mobil flották
- Képeken a Samsung Galaxy A26
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
[HUN]Dani
őstag
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani mekkora a gyári hangszórók mérete b5 passat kombiba? Szeretném komolyabbra cserélni őket.
magyarsrac
-
cool13
őstag
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #131727 üzenetére
Elsa nem ír sorrendről.
Más: kicseréltem beetle-be a kormányszög jeladót, bevált az AP végű.(sima légzsák átvezető volt benne) Mondjuk a kormány le művelet egy laza 2,5-3 óra volt.
-
oszy
veterán
BCB motorkódú 1.6 16V motorba, szerelt már be valaki utólag tempomatot? Ha igen, tudna segíteni? Köszönöm!
Szinte ÚJ Seagway Ninebot F2 PLUS eladó ! !
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #131757 üzenetére
Légzsák nem akart kijönni. Persze célszerszám se volt meg tapasztalat se, de azért csak sikerült.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Markus #131754 üzenetére
Azaz, ott fúj ki, pont olyan hangja van... a turbónak nincs baja, nyugi, teljesen meg fog szűnni.
A pontos kérdező pontos diagnózist kap. Ezt szeretem, amikor képben van az ember. Biztos nem gyanakodtam volna arra a tömítésre, ha nem írod le a teljes történetet. Remélem a babettások is tanulnak belőle, akik még az autó típusát sem írják meg...
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok.
Alufelnit szeretnek rendelni. Honnan tudok akik megbizhatoak es viszonylag olcso es jok vannak? Lehet akar kulfoldrol is. ( telorol irtam )
-
z123456789
addikt
Sziasztok itt is.
A napokban készülök lecserélni haver 1.6-os Jettáján (2008) az olajat. Tudna nekem valaki támpontot adni arról, hogy kell-e a leeresztő csavar alátétját cserélni? Csak mert nagybátyám cserélte múltkor a Fabiájukban az olajat, és marhára nem cserélt alátétet. Mikor kérdeztem, meg azt mondta, ezt nem kell cserélni. Ezt azért kezelem fenntartásokkal, mert nem a legjobb autótulajdonos a szentem.
Illetve hol találok infót arról, hogy mekkora NM-rel kell utána meghúzni? Kezelésiben rohadtul nem találtam eddig egy VW-nek sem. :/Előre is köszi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #131767 üzenetére
Nem jön le az alátét, minden harmadik cserénél az egész csavart szoktam cserélni alátétestől.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz z123456789 #131767 üzenetére
vegyél leeresztő csavart is, kb 250-350,- HUF. Legyen új és van hozzá alátét is.
(valami 20Nm nyomaték rémlik talán a YT videókból, de kérem, javítsatok, ha rosszul emlékszem
20nm az olajszűrő, a csavar meg 30Nm, ha jól értem, videó)[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
K Norbi
addikt
válasz z123456789 #131767 üzenetére
Csavarral együtt lehet [link]
Minek azt cserélni? Én 15 év alatt 1x cseréltem de akkor sem az alátét miatt, csavarnak a feje le volt nyalva.(#131771) Saint_ Én nem pék vagyok, épp csak meghúzom.
Ilyen korú autóknál soknak új mentet szoktak vágni, mert megszakítják a hentesek.
Én továbbra sem fogom cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Mágus2 #131768 üzenetére
(#131768) Mágus2
Hm. Akkor csak a Skodánál jön le külön az is?
Köszi, akkor azt is beszerezzük.(#131769) Saint_
Az lesz.
Kösz a videót. A szűrőn rajta is van az utasítás.
Csavarra én is 13-at értek, de ha 30-ra gondol, és azt is mondja kellemes akcentusával, akkor rábaszunk. Elég nagynak tűnik az a kulcs, és rendesen letekeri az aljára. Itt is 30 NM-t írnak.
Bedobom az autós topicba is, hogy az Angliai magyarok mit értenek.(#131770) K Norbi
Na jó ember, de van köztünk 400 km különbség. Erre így szokás.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz z123456789 #131772 üzenetére
30Nm lesz. de érzéssel húzd be, jobb kézzel :-))))
19mm-s kulcs kell az olajleeresztő csavarhoz.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #131772 üzenetére
19-es kulcs megy a csavarra. vagy 3/4-es, ha nincs otthon 19-es metrikus. 30Nm Egy ekkora méretű csavarnál semmi a 30Nm. A futóműben az ilyen méretű csavarok 120Nm+45 fokra vannak húzva. Itt is az alu kád a gyenge pont, amúg lehetne tépni.
Ehhez nem szoktam már nyomaték kulcsot használni, érzéssel ha meghúzza az ember, utána meg is lehet ereszteni, és nem fog folyni.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Magnum_ #131775 üzenetére
Pff csiszoló papírral rá kell fogni, ha nem vízpumpa fogó ha az se fúrószárat át kell ütni rajta és lejön
(#131771) Saint_ Ha jól értem nyomódik minden cserélénél össze az alátét aztán ha nagyon összenyomódik, és emberesen meghúzzák megszakadhat? Mert belemegy agyig.
Ebbe van logika.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz K Norbi #131776 üzenetére
ja, egyszer így tekerték fel az olajszűrőmet, hogy ráfogtak csiszolópapírral és úgy húzták be...
Jóska bátyám nem fogott rá csiszolópapírral, mégis jó.Btw Te vagy az olajcsere kisiparos, mégis kihagynád a csavart a package-ből?
egyébként belement az olajcsere óta 3030km. fizetés után meg is veszem az olajat meg a szűrőt, hogy majd kéznél legyen egy olajcseréhez a tavasszal.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
K Norbi
addikt
válasz z123456789 #131772 üzenetére
Kb így meghúzod jó lesz [link] Még nyög hehe
(#131777) Saint_
3 olajcsere után mint Mági fogom cserélni én is. Új infók tudatába.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #131772 üzenetére
Benzin, vagy dízel a jetta? CSak mert ha benzines, remélem van 32-es dugókulcs otthon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #131780 üzenetére
A szűrőhöz 30-as vagy 32-es kell, attól függ, milyen márka. Meg amúgy sem kérdezte senki, hogy neked milyen kulcs kell, szóval [moderálva]. Az sem mindegy, hogy FSI vagy MPI.
Hiába dobálod itt az 1,4TSI videókat, ha ő teljesen más motoron akar cserélni.
[ Módosította: Qru ]
-
K Norbi
addikt
Seat Cordobas ismerősömnek 1.4MPI 8V AUD benzines autója van.
Kuplungot nehezen lehetett benyomni, cseréltek benne bowdent, meg valami kiemelőt.
Lekellet szedni hozzá a váltót megcsinálták, azóta fasza puha lett.
Viszont mióta hozzápiszkáltak, járó motornál üresbe kiengedett kuplunggal valami halkan kattog.
Ha benyomja elhallgat.
Felhívta a szerelőt azt mondta új váltóolaj kellesz bele azért csinálja.
Lehet használt alkatrészt raktak bele. És az adja a hangot?Szerintetek?
-
z123456789
addikt
válasz Magnum_ #131773 üzenetére
Mond, hogy nem vagyok vak, és szerkesztetted a hsz-t. 13-at írtál először, igaz?
Kulcsok vannak. Minden féle.(#131774) Mágus2
42-vel kell meghúzni a Hondán.
Igazából nem akarom, hogy levágja a helyéről. Pláne, hogy nem az én autóm. De nem félek. Volt idő, amikor én is csak érzéssel húztam. Bár, értitek a félelmemet. A húzd meg kézzel, jó erősen, az relatív.
Karok.(#131776) K Norbi
Hála a 20 000-es intervallumnak, én is ütöttem már át csavarhúzót a szűrőn, hogy lejöjjön.(#131778) K Norbi
De ő bal kézzel húzta meg.
Most jobb, vagy bal?(#131779) Mágus2
Benya hát. Mihez kell a 32-es?
Jaja, közben már rájöttem én is. Nem, az nincs. És hirtelen azt hittem, hogy majd a leszedővel megoldom, mert azt lehet krovára tenni...de nem fogom megoldani, mert az szétvágja a szűrőt.
Mea culpa, a szűrőfejkulcsok (vagy minek nevezzem) beszerzése tervben van.
Bár mi a fsznk, mert a köcsög japónál úgysem férek oda, más autójáért meg nem veszek.
Akartam amúgy kérdezni, hogy ezek a NM-erek nem függnek adott motortípustól? Mert már megint midnenki golfokat linkel.
Szóval 2008-as (II-es talán?) Jetta 1.6 benzin.De ne lovagoljunk rajta!
-szűrő csiszpapírral
-csavar meg 30 NM-rel, vagy ameddig nem hajlítom a blokkot.Köszi a segítséget.
Srácok ne már! Én azt hittem csak poénkodtok. Nem is értem min durrantatok el. Átolvastam többször a hsz-eket, de nem találom eskü, amin meg kell sértődni. PM-ben toljátok már át lécci! Vagy ez egy korábbi téma nálatok?
SZERK.: hú de gci gyorsak vagytok, nem győzöm felfogni a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
oszy
veterán
Seat Leon (1M) 1.6 16V. Ebbe milyen olaj javasolt? Vagy mi az, ami másnak bevált? Van még idő olajcseréig, csak szeretném előre tudni.
---
És ha riasztót akarok bekötni, hogyan hangolható össze a központi zárral?
Szinte ÚJ Seagway Ninebot F2 PLUS eladó ! !
-
lord_devil
tag
Mágus: Audi B8 2008 2.0 CR, mekkora meló kiszerelni a balancert az olajpumpával? Hozzá lehet férni a karter csavarjaihoz, vagy mást is bontani kell? Tavaszi olajcserénél megcsináltatnám a felújítást.
-
K Norbi
addikt
válasz z123456789 #131789 üzenetére
Nem kell nagyon meghúzni, 3-4 fordulat és annyi.
Ha kézzel jól meghúzod akkor sem szokott csepegni, de azért én adok neki pár negyed fordulatot.És milyen szűrőket fog kapni a Jetta?
Az olajbeöntő csavar meghúzáskor teljesen fent a krova nyakát megfogom és meghúzom,
Érzéssel! Van nyomatékkulcsom azzal isten őrizz olajszűrőt meghúzni.
Főleg betét szűrős kívül műanyag házas, meg olajleeresztő csavart húzgálni, főleg idős autónál.
Betét szűrősek faszák, ott össze kell rajzolni ha nincs gyárilag és mindig oda állítani meghúzáskor. [link][ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz z123456789 #131793 üzenetére
Én nem röhögtem, komoly vagyok! Akkor odaírnám kac kac
Jetta III 2005 től gyártják. De hát Jetta II nem lehet.
Ha 1.6 Benzin Lehet fém vagy betétszűrős. Kérdezz egy motorkódot.
[link][ Szerkesztve ]
-
Swokden
újonc
Érdeklődnék, hogy szerintetek az audi a3 8p-re 2003as kishűtőrácsosra fel lehet tenni a nagy hűtőrácsos lökháritót alakitás nélkül? Vagy nem ugyan az a felfogatása?
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Látom neked is BCB a Seat, én amit linkeltem Mobil 1 et fogom kipróbálni Golf 4 szintén BCB.
Tiéd milyen olajat kapott?Tempomattal kapcsoltba TaaT tudna többet mondani [link]
Ő rendelt bele aliról teljesen jól működik dicsérte.
Viszont ki szerelte be neki azt nem tudom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest