- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
ilyet nyomhatok tankoláskor?
nem fog check engine lámpát adni?
I humbly and respectfully decline™
-
Viperator
őstag
Szép estét!
Mik a vélemények 1.8 TFSI és 1.8 TSI autóról? Tipikus hibái? (pl Octavia kombi, 2012-től, manuális váltóval)
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #130257 üzenetére
Üdv Ati!! Lenne egy kérdésem fékrásegítő problémával kapcsolatba... Nálad milyen tűnetek jelentkeztek?? Reggel elindultam és indulás után taposni kellet mint állat. Nem nagyon volt rásegítés. Utána elindultam javult a helyzet...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
latyak17
tag
Sziasztok!
Kis aggodalommal tölt el a Polo-m olajcseréje..
2004 1.4 BBY
Sajnos a gyári 5W30-at ette, hála a budapesti remek szerelőknek akik megkínálták a 47.000km-et futott kocsit 10W40-es olajjal, így kénytelen vagyok most én is azt használni bele. Mobil olajat vettem, viszont úgy érzem eljött az idő egy mélyre szántó kartertisztításnak, kerestem gumitömítést a kerterhez, de nincs... elképzelhető, hogy gyárilag is pasztázva volt ? Locktite pasztát vettem hozzá, elvileg jó lesz...
Más jó tanács ? előtte egy nappal csavarlazítózás és egyéb falánkságok ?
természetesen kapja az új Mann és Mahle dolgokat is, nehogy gondja legyen..
Most lesz benne 60.000km-er de nem találom a papírjai közöt, hogy most milyen cserék vannak soron? Vezérlés ? Mert a külső szíj már látszólag volt cserélve, viszont a kocsi korából eredően nem hiszem, hogy átsiklanék egy ilyen fontos momentumon, az az igazság...
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
lenko
aktív tag
válasz latyak17 #130261 üzenetére
Ha valós 60e km van benne, minek levenni a kartert?
Gyári 5w30=Castrol?
Kellett volna bele valami 5w40-es total, mondjuk total quartz 9000, na de már mind1...Ha szíjas a vezérlés, akkor cserélni kell. Gyertyát is mindenképpen ha nem volt.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
latyak17
tag
válasz lenko #130262 üzenetére
Azért szeretném levenni, mert eddig 5W30 volt benne, és akkor nyugodna meg a lelkem, ha most ki lenne takarítva szépen, mivel Pesten volt használva a kocsi nagymamám által sok rövid út, majd kb 2 hónap állás, szerintem nem árthat neki....
igen mondhatnám a szerviz nevét, aki volt ilyen balfék, na de mindegy... amíg a vw volt hordva 5W30 került bele aztán lotty jött rá a 10W40... aztán meg is lett az eredménye, mivel most eszi is rendesen az 5W30-at... 5w40et meg se próbálom szerintem enné azt is ... vagy ?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #130263 üzenetére
Nem a kartert pucolnám ki. Csak lecserélném az olajat 5w 40-re, majd 5000km múlva ismét 5w 40-re. Az többet ér, mit bármilyen pucolás. Ha sok volt a rövid város, akkor a karter szellőztetőt pucolnám ki, ami a szívósor alatt van a motor hátulján.
Vedd le az olaj beöntő sapkát, ha lesz rajta fehér emulzió, akkor mindenképp ki kell mosni az olaj szeparátort és szellőztetőt.
[ Szerkesztve ]
-
latyak17
tag
válasz Mágus2 #130264 üzenetére
Van rajta igen, bár most én már többet használom hosszú távon és heti 1x Apukám megy vele ki Ausztriába dolgozni, tehát 60km egyben pályán szalad, majd 60 km hazafele, ami nagyban elősegíti, hogy nincs komoly baja.
viszont az alapjárat ingadozik, néha, szóval nem mindig, csak mikor olyan kedve van...
Off 5W40 ből akkor márkára Castrol vagy valami mást ajánlanál? Mert akkor visszasuhanok ma a Bárdiba és inkább hozok mást, mert nem szívesen teszem bele én sem a 10W40-et... nekem megér még egy olajcserét 5000km múlva !
+ most volt kb 3000km el ezelőtt lambdaszonda csere illetve kilett pucolva a pillangó szelep mert tiszta gedva volt, illetve EGR szelep hibakódot is kibodott egyszer de aztán eltűnt, érdemes lenne aztis pucolni ?
Köszi szépen Latyak17'
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
K Norbi
addikt
válasz latyak17 #130265 üzenetére
[link]
Ezt próbáld ki.De ha 1x beleöntöd a 10W-40 est nem lenne semmi baja, én évek óta 10W-t ötök a golfomba.
Az gyári előírás 5W-30. Idén visszatérek 5W-40 re. És Mobil 1
Castrolt se a fórumon, se az autó szerelők, se az ismerősök NEM dicsérik.
Ennyi ember nem tévedhet.[ Szerkesztve ]
-
draco31
veterán
Hello!
Hátha illik ide a gondom, vagyis a szomszédomé.
2006-ban vett Skoda Fadia szalonból, első tulajdonosa, akkot cserélt, és a gyári SONY CDX-S2000C fejegysége azóta nem nagyon reagál semmire sem, csak vízszintes vonalak vannak a kijelzőjén. Mondtam neki, hogy biztosan a kód kellene neki, de nem tud ilyen kódról, korábbi akku cserélnél nem kérte. Benne van az a kocsi könyvében, vagy valahol?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
kaszaking
tag
Mágus!
Gyújtógyertya ügyben tudnál segíteni? A bosch super 4 (4 pólus) gyújtógyertya jobb valamivel mint egy 3 pólusú gyertya? NGK volt benne, 1,5 éve le lett cserélve Boschra de láttam van a boschnak 4 pólusúja.
Érek vele bármit is vagy hagyjam? (Audi A4 1.6 1996 ADP) -
Mágus2
Közösségépítő
válasz kaszaking #130274 üzenetére
Ez való bele. 101000051AA Ezt tenném bele én is.
Mentolka Keress vissza a fórumban, volt már téma.
Viperator Valamivel jobb, mint a 2.0, de az olajat ez is fogja csipegetni, és a magasnyomású pumpa is kikopik benne a vezérműtengellyel együtt. Egy ilyen móka 5-600 euró. Ezzel ha számolsz, nem érhet meglepetés. Egyébként nem rossz motor, ha vigyáznak rá.
[ Szerkesztve ]
-
Mentolka
senior tag
Sziasztok,
Szerintetek, érdemes megvenni Golf V GTI-t manapság (2.0 TFSI?)? Valami kokszosodásról beszéltek itt nekem - ez mennyire jellemző? -
Viperator
őstag
válasz Mágus2 #130275 üzenetére
A régi Golf IV-hez egy vastag polúsú az ajánlott (gyárilag). Két éve vettem ilyet (Bosch). Állítólag, hogy a többpolúsú nem valami jó (azaz nem szikrázik rendesen, mert vékonyak a szálai)...
Mágus: kétféle van és mi a különbség? (1.8 TFSI vs 1.8 TSI)
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Viperator #130277 üzenetére
Egy féle van, csak sokan nem tudják. 2010 után csak 1.8TSI van.
kaszaking Sokféle találat a sokféle gyártó miatt van, a cikkszámot az autógyár adta meg, ennek megfelelően különféle gyártóktól lehet választani.
[ Szerkesztve ]
-
draco31
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz draco31 #130281 üzenetére
Hidd el, hogy nem gyári, akkriban Skoda symphony volt a gyári rádió.
Bármi más van benne, lehet hogy a márkaszerviz rakta be, de NEM GYÁRI SKODA RÁDIÓ. És kódolva sincs szerintem. Kérdezz meg nyugodtan egy márkakereskedést.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mentolka #130276 üzenetére
nincs általános egyetértés a kokszosodásban 1.8 2.0 esetén.
múltkor hajam égnek állt, amikor irja a nagytudású nepper, h 1.8TSIből nála volt kettő, ami ette az olajat, de a 2.0 meg nem.a környékemen egyik se eszi, viszont vigyáznak is rájuk. és kokszosodás se volt még egyiken se.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #130288 üzenetére
Nem volt kímélve... Elég sok rövid városi út amikor A-ból sietni kellett B-be. Szóval nem éppen kímélőben volt használva. Mentségére szóljon, hogy csak kb 4 év után kezdte el csipegetni az olajat. 6 évesen már elérte az 1000 km / literes szintet. Akkor elszakadt a vezérlés és kukás lett a motor (szerencsére az már nem nálam).
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
knorbinak. Obiban ennyi.
Itt is megvolt ugyanaz a hologram, mint az enyemen meg a teszkoban.
Jo regota ott lehet, ha rnnyire poros[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
bajnokpityu
félisten
-
draco31
veterán
válasz Mágus2 #130282 üzenetére
Megoldódott, a kocsinak a vele adott használati utasításában volt a kód, csak nem a fejegység résznél, hanem más témakörnél.
Nem tudom hogy lett benne, közben 4 hasonló korú Fabia tulajt kérdeztem, mindegyiknek ilyen van benne amióta átvették a kereskedéstől null km-esen. Ezek közül az egyik teljesen fapad, csak vonóhorgot kért. JL -el kezdődő rendszámok.[ Szerkesztve ]
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #130291 üzenetére
A "doktorüzem" az ilyen sajnos. Az autó van értünk és nem fordítva szerencsére.
A turbós ezt nem tolerálja tudom, a szívó jobban de azzal kell főzni ami van.
Egy Mazda 6 2,5i-nek hidd el sokkal jobban örültem volna és tovább is bírta volna.mod:
8th: Igen. Azt viszont nem tudom mi van ha külön kéred, hogy ne frissítsenek...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi