- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz zeus_2k14 #131443 üzenetére
Mivel 16-os volt a kérésed, így nyilván 16-os...
(#131430) K Norbi
Gumi váltóméret rajta? Mintha kisebb lenne. 215/45 a 225/45 helyett.
Nekem nem adja ez a felni, csak gyári vagy BBS jöhet szóba.
Ez is magasfényű, de gyári.:[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
csiga8
senior tag
Sziasztok!
2004-es évjáratú Octavia II 1.9 PDTDI kuplungon lehet-e valahol állítani, hogy nagyobbat emeljen ki?
Használtan vettem, (250.000 Km) szerintem már nem a 2T lendkerék van benne, valószínűleg visszaalakított. A pedálon lenyomásakor felső harmad nagyjából holtjáték. A harmadik fokozatot picit karcosan veszi, gondoltam segítene rajta a nagyobb kiemelés.
Tudom, olajos a kuplung, de hátha van benne állítási lehetőség valahol.
A váltó olajat már lecseréltettem erre, [Castrol Syntrans Transaxle 75W-90] de nem lett sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
-
-
csiga8
senior tag
válasz Mágus2 #131460 üzenetére
Idősebb VW váltókba ezt szokták tenni, több autószerelő is ezt mondta.
GL4+, VW 501.50
Ehhez az olajhoz még viszonylag olcsón hozzájutottam, a 75W-80-as olajnak vagy 6.000 Ft literje.
Ezek szerint nyugodjak bele, hogy a harmadik fokozat szinkrongyűrűje kezdi megadni magát, egyszercsak váltócsere lesz majd. Hurrá.
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
válasz Ricsx #131465 üzenetére
Igyekszem kitapasztalni, hogy nem karcos. Ha kettőből áthúzod négybe, de nem engeded fel a kuplungot, és úgy háromba, akkor nem karcos.
Visszaváltásnál sem karcos, illetve ha viszonylag alacsony fordulaton váltok fel, akkor éppen csak picit érezni.
Az összes többi fokozat viszont hibátlan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csiga8 #131470 üzenetére
[link] 70w-75w kell bele, minden más még jobban ki fogja nyírni a szinkront. Most is azért akad. Ezekbe a váltókba meg kell venni a gyári olajat, mert abban van olyan adalék, ami barátságban van a szinkron gyűrűk anyagával. Régebbi autók... a skoda feliciáig. A többibe nem szabad csak gyárit önteni!
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Ricsx #131473 üzenetére
Nalam is sokszor akadnak a fokozatok.. de sok embernél..
Eleg fos a rudazata szerintem azert.. a dizeles bowdenes de az nagyon puhán járGyari valto olajat meg kapsz akarmelyik porsche kirendeltsegen
G060 726
4200 literje
Szerk:
Ja latom tied dizeles 😃 Bocs.
Akkor nem tudom, az 1.9tdi biztosan bowdenes
A pd nem tudom.De a G060 726 az az 1.6 benzinesbe kell
Tiedbe nem biztos hogy ez
De markaszervizbe megmondjàk[ Szerkesztve ]
-
Ricsx
tag
válasz csiga8 #131475 üzenetére
Az a baj,hogy nem tudom
Szerelőm azt mondta kicserélte Én meg csak fizettem. Sajnos nem tudom mit tett bele. Ha esetleg nem teljesen azt tette amit kellene akkor lehet amiatt az erősen akadozó váltó? Egy időben mindig azt mondta a szerelőm,hogy nyissam fel a motorháztetőt és zsírozzam be azt a részt ami mozog a váltáskor.Vajon segítene?Eddig még nem tettem meg. -
kaszaking
tag
Bitpork Én örülök hogy visszajöttél. Hiányoztál innen
-
K Norbi
addikt
-
#89874944
törölt tag
Kész lett hengerfej
[ Szerkesztve ]
-
-
CharlieDrop
veterán
Sziasztok!
lenne egy kérdésem
Ma voltam kipróbálni egy DSG-s A3-at, mennyire normális, hogy intezívebb lassításnál érezni a visszaváltásokat (apró rántások), igaz intezívebb gyorsítást nem próbáltam ki, de normál menetben egyáltalán nem érezni a váltásokat, egy így rendben van, vagy valami baja lehet?
(eddig hagyományos automatáim voltak, nem duplakuplungosokat, ott a kis rántás már vmi gondot jelentett)
Köszi a válaszokat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CharlieDrop #131491 üzenetére
Simán rántás nélkül kell visszaváltania és felfelé is. Azzal vmi nem oké.
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz CharlieDrop #131491 üzenetére
Semennyire. Még nincs baja, de hamarosan lesz.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CharlieDrop #131496 üzenetére
Sok mindentől függ. Hány km van benne (valóságosan, nem a 300k-ról 190k-ra visszatekert péládnyokról van szó), volt-e benne rendesen cserélve az olaj, hol futott (városban nyilván többször kell váltani mint pl autópályán).
A miénkben most van 230k ennek kb a felét városban futotta és nem ránt se fel, se visszaváltáskor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CharlieDrop #131499 üzenetére
Gyanús. Vagy végig városban járt vele vagy nem cserélt benne olajat vagy vmi sumákság van az tuti. A miénkben garantáltan nincs több mint 230k km mert újkora óta nálunk van.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...