- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Yettel topik
- Magisk
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Goblin12 #111949 üzenetére
Hatalmas a különbség az A4 és az A6 között. Nem csak méretben, de komfortban is (nagyobb tér, jobb hangszigetelés, minőségibb anyagok). Adózás szempontjából a nagyobb motorok nem jók neked, de én aszondom h ne a 2.0 tdi motorral vedd, hanem a 3.0 tdi-vel. Én nem az újat vettem anno(igaz Allroad volt, de az egy A6 kombi légrugókon) de kellett bele a nagyobb motor.
(#111965) Kalandor: igen- meg kell törni a dermedt olajat de sokat hidegen nem kell járatni. Hidegen ne tedd S fokozatba! Mert hidegen a gyorsabb váltás nagyobb terhelés neki. Melegen simán, de hidegen nem szabad mert kinyírod. Dilzlinél az 1700 körüli fordulatot kell megpróbálni tartani a melegedés alatt, illetve picit alatta h a váltó ne váltson fel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Z0mbi
senior tag
válasz Goblin12 #111949 üzenetére
Sok fugg attol meddig akarod megtartani. Ha garin beluli idoben megszabadulsz tole akkor hajra. Nem mondom hogy hulladek autokrol beszelsz, sajnos nekem eddig a nemet autokrol a velemenyem a hulladek es kevesbe hulladek.
Sokan hanyni fognak a posztomtol azert leirom mert hat velemeny az olyan mint a seglyuk...mindenkinek van egy
En egy e87 el kezdtem a nemet palyafutast. Befecskendezes, vezerles koztudottan hulladek a 2005-2010 es e90, e87 es tarsaiban. (ha van itt autoszerelo akkor el is mondja neked hogy pesten kevesebb biciklin cserelnek lancot mint ezekben a hulladekokban)
Majd jott a b8 2.0TFSI quattro. stronic, minden csili vili. Mai napig megvan, imadjuk. Svajcban eltunk es azzal jartuk az 1000 penteken 1000 vasarnap torteneteket. ugyhogy a 4.5 eves auto 170 nel tart. Az stronic egy mernoki csoda, azt semmire nem cserelnem el (mondom ugy hogy faztam az automatatol azelott). a TFSI az hulladek. inkabb egy 1.2 es kavedaralo mint az.
long story short: 400km/l volt az olajfogyasztasa utobb. okosba meggyuruztek (karok, dugok, stb...) 8k. (eredeti alkatreszekkel)
Elment a kedvem ezektol. Kollegam epp a tiguanjaval sziv. szinten olajfogyasztas.
Masik kollega a q5 3.0v6 dizellel sziv ami szinten epp a gariidon lepett tul. (itt is kisebb vagyonokat koltott mar ra. En nem szidom senki kedvencet, en hiszek az autoszerelomnek es ha o azt mondja nekem hogy a nala jart autok tobb mint 80% a dizel (foleg euro 6 osok) akkor elhiszem neki.
Amikor az okosrol kerdezem egyet mond mindenki
Japan szivo amit japanban gyartottak.
Hanyok a japantol. Parom szinte konnyezik hogy hogy lesz nemet belsonk megint. Nem lesz. az autok nagyon szepek belul de sajnos 150k felett hulladek akkor is ha a motorba az osszerako neve bele van vesve.Egy masik haver meg a kulturalatlan hilux V6 dizeljebe a 250ezrediket loki ugy hogy bontatlan a motor.
Kozben a d4d 2.2 meg konkretan az egyik leghulladekab dizelek koze tartozik.
Anyhow, mindegy mit veszel ha ujat veszel csak add el 4 even belul (vagy akarmi jon elobb ami bontja a garit).
(ja es quattro nagyon hasznos....tegnap es ma is nagy vigyorral jottem az autok kozott mert ram a fizika torvenyei nem ervenyesek (najo meg van alpine gumi is azert mert a 4 kerek nem garancia)!
CVT t keruld mint a pestist. (azt ha jol tudom nem is adjak quattroval)
A 2.0 TDI vel az a gond hogy mar abbol is 190pacit sajtolnak ki. Minden elrejarava. Es igy is harmatot pufog ki...na ez a gebasz. -
válasz Goblin12 #112024 üzenetére
Én a mellé tenném a voksot. 175 cm magas vagyok(voltam fénykoromban) és 100+ kg. Az A4ben nem igazán tudtam magam mögé beülni De még elől is sokkal nehezebben találtam meg a helyem. Az A6ban nem volt ilyen bajom. Ami meg faxa h az allroaddal szemérmetlen 8,5 körül jártam átlagban - még ha TaaTásan is vezetek. Azt gondolom, hogy egy 1900kg-s 3.0TDI+ tiptronikos géptől ez több mint elfogadható
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz Goblin12 #112323 üzenetére
Múltkor énis konfiguráltam egy 3.0 dizlit az új A4-ből.. hát rákellet jönnöm, hogy rohadtul nem éri meg..
21 millióba álltam meg és még akartam volna bele cuccot.. ehhez képest egy A6 alig drágább ellenben nagyobb stb stb...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Goblin12 #112459 üzenetére
Na hát igen... ez az a szint amikor, ÉN nem feltétlenül tudok egyet érteni.
Számomra ez kicsit olyan mint a 4milliós új suzuki vásárló.Én elhiszem,hogy az Audi drágább szervizű stb stb...
DE ennyi pénzé .... [link]Vagy ... jó tudom ebbe már sok a KM
Simán lehet 1 éves kevés Km-es autót találni 11-13 millió között... és még marad is pár millád
No mind1 mindenki arra költi a pénzét amire akarja, csak számomra ez kicsit furi ennyi
16-ért beülni egy "indián-os ba"[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
brumi1024
veterán
válasz Goblin12 #112459 üzenetére
Egyetértek Kiskokóval, 16-ért itthon már korrektül felszerelt 5-ös BMW-t, vagy A6-ost lehet kapni akár újonnan és ott hajlandóbbak többet engedni az árból. És azok azért érezhetően más kategóriába tartoznak.
Superbből én valami ésszerűbb konfigurációt keresnék közelebb a 10-hez, mint a 15-höz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Lacess
tag
válasz Goblin12 #170422 üzenetére
Elég gyenge kép lett Azért sikerült kimazsolázni, hogy ez egy RNS-510 lesz, szóval esélyesen egy Golf 6 alapú Golf Plus-od van (az újabb).
Annyira nem vagyok képben róla, de szerintem ennek alapból kellene tudnia Bluetooth-ot. Vagy ha nem akkor van hozzá gyári is, bár az nem olcsó, elvileg Gatewayt kell cserélni és kódolni is kell.Talán ennél egyszerűbb a Dension megoldása. Ezek kompatibilisek a fejegységeddel. Jó cucc, magyar termék, van support, sokan használják a fórum tagjai közül is különböző autókban. Egy barátomnál is több éve megy. Olyat is hallottan hogy ha náluk vásárolod ingyen beszerelik (csak hallottam!!)
De ezen kívül persze van még hasonló cucc olcsóbban, főleg Kínából. Sajnos a support és a minőség olyan amilyen.szerk.: Amennyiben a Bluetooth a lényeg, akkor a linkelt cuccokból a LITE BT és a PRO BT játszik csak természetesen.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos fejegységek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Aliexpress tapasztalatok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen egeret válasszak?
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek