- Vivo V50 5G - új is, nem is
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung SmartTag2 teszt
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz
DemonDani #4298 üzenetére
Én megtartom Bottas-t, nem éri meg a csere szerintem, mert akkora különbséget nem látok köztük, sőt, szerintem a finn lelkesebb. Ezen a hétvégén, ha nincs a váltócsere, még a falérintés ellenére is verte volna Massa-t.
Nálam most egy Caterham- Sauber csere lehet opció, ámbár nem tudom, akkor lenne 3 Ferrari-motoros komponens, ami mondjuk talán nem rossz, mert a hétvégén azokból egy sem adta meg magát.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
DemonDani #4105 üzenetére
igen, Merci+Bottas abszolut jo kombonak tunik az elso futamra (annak ellenere hogy a williamsek nem nagyon brilliroztak eddig), csak ugye ott van az amit emlitettek mar itt a sracok, hogy akkor bizony nagy sz*po van ha az egyik (vagy mindketto) merci valamilyen technikai vagy verseny baleset kozben kiesik. szoval ertem en, hogy abszolut top komponens meg minden, de rizikot is vallal vele az ember. plusz en nem terveznek igazan hosszu tavra a mercivel, mint csapat, inkabb pilotakent kene beszuszakolni rosberget, ha tenyleg ennyire jok, szoval meg ha maradna is az ember a merci mellet, egyszer ugyis fogja cserelni.
szoval en most ott tartok, hogy bottas-chilton-caterham-toro-merci vagy bottas-chilton-meki-FI-caterham... egyik oldalon ott a merci, ami ugye toronymagas eselyes, a masik oldalon meg 3 merci motors csapat 2 helyett es csak 1 renault motoros csapat 2 helyett....
noxwill: nem akarlak elbizonytalanitani de azt olvastam az toro-k ellegge csuszkaltak mindket szabadedzesen, vagyis hiaba ugyes gyerek vergne, nehezen vezetheto az auto. plusz ugye renault motor, az se pozitivum.
-
callmeakos
veterán
válasz
DemonDani #4105 üzenetére
Szerintem még mindig akkora a káosz, hogy nem igazán lehet semmi biztosat mondani. Persze, jelenleg nagyon is bennevan hogy a két merci behúzza, de erősen benne van hogy 1 apró hiba, és hullik egyik vagy másik (és ez mindenkire érvényes). Én Motor - Karosszéria - Személyzet terén sziklaszilárdan tartom magam az eredeti felállásomhoz: Williams - McLaren - Caterham. És egyenlőre ez a része a dolognak nagyon is jól áll. A gond nálam az előbb említett pilótafelállás.
-
TESCO-Zsömle
titán
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DemonDani #4031 üzenetére
Még vacilálok, mert ha a Merci helyett a McLaren-t vinném, akkor beférne a Williams vagy a Force India is, ami szintén Merci motoros, és a FI rohadt gyors tud ám lenni, főleg Hülkenberggel. Marussia is sötét ló, mert ha kihullik 1-2 Renault motoros versenyző, akkor a Ferrari motorral máris előrébb vannak, mint várnánk.
-
Pá
addikt
válasz
DemonDani #4021 üzenetére
Itt van a tavalyi tabella, ha valakit érdekel
4-5 emberrel többel indult a szezon, de őket év közben ki kellett szórni inaktivitás miatt.
-
Qorthral
őstag
válasz
DemonDani #3720 üzenetére
Esetleg, pályától és pénteki/szombat délelőtti formától függően. A Sauber erőre kapott, Hulk pedig szép eredményeket hoz. Ugyanakkor nagy különbség nincs pontban, szóval én nem feltétlen húznám meg a dolgot. Ráadásul Ric elég jól szokott kvalizni és sok pontot gyűjt már ott is. Igazság szerint Perezt sem érzem sokkal jobbnak, bár látom, hogy nálad már minden lényeges komponens bent van így vagy úgy
Sajnos sem Alonsót sem Hamiltont nem tudod "egyszerűen" betenni. Igazából őket érzem előrelépésnek nálad, így talán az a legjobb ha vársz még egy futamot, aztán lecseréled a Mercit/Ferrarit és Grosjeant Hamiltonra/Alonsóra, ha le tudod. -
Qorthral
őstag
válasz
DemonDani #3716 üzenetére
Jól látod
Annyival egészíteném ki, hogy közeledve a játék végéhez a pozíció fontosabb, mint a pont meg a pénz. Arra célzok ezzel a látszólagos ellentmondással, hogy ha előre akarsz jutni, nem feltétlen jó a nagyon tuti komponensekkel nevezni, mert előtted is ugyanazt teszik többnyire. Ésszerű kockázatot bizony nem árt vállalni előbb utóbb. -
Qorthral
őstag
válasz
DemonDani #3615 üzenetére
A Ferrari így is többet hoz neked, mint a Meki + Ric hozott volna. Az árfolyamkülönbségről nem is beszélve. De a lényeg az, hogy jól döntöttél.
40 pont jött össze. Sajnálom, hogy Hamilton így elszúrta ezt az IM-et. Mondjuk a Merci szinte mindenkinek bent van. Legjobb lett volna, ha WEB + GRO + SAU + TR + FER csapatra váltok, de talán így sem lesz olyan rossz.
-
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
DemonDani #3483 üzenetére
asszem nem véletlen, hogy a FI volt a leghangosabb a kevláros gumikkal szemben. a múlt heti formájukhoz képest most sehol sem voltak.
asszem a mclaren viszont nyilatkozott olyasmit régebben, hogy az acélos gumik máshogy deformálódnak, mint amit vártak, emiatt is gyengék, szóval lehet az ő formajavulásuk betudható a mostani kevláros hátsóknak, vagyis lehet hogy beállnak erre a szintre az idény hátralévő részében. mondjuk a teljesítményükhöz képest még így is piszok drágák, max csapatban érheti meg berakni őket, az idény végén, FI/Toro helyett, ha már nem tudsz mire költenide azért bőven nem említeném őket egy lapon a ferrarival
ami meglepett, hogy a szintén hangosan tiltakozó lotus ilyen erős volt, ez mondjuk nyilván betudható az extrém melegnek is, kíváncsi vagyok a teljes úgy gumikon mire mennek később. mondjuk Rai nyilatkozott olyasmit, hogy tök mindegy milyenek a gumik, ők erősekha most tippelnem kéne egy erősorrendet, akkor valami ilyesmi lenne:
RB -> lotus/ferrari -> ferrari/lotus -> mercedes -> mclaren -> FI -> toro -> sauber -> williams -> marussia/caterham -> caterham/marussiaqgetata: én Massára nem igazán alapoznék. hányszor dobta el az autót idén?
lehet magyarázni, hogy műszaki hiba így meg úgy, de ennyi szerintem már nem lehet véletlen. és nem hiszem hogy szándékosan a ferrari cseszik ki vele...
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
DemonDani #3475 üzenetére
nekem nem tűnik egyértelmű erősítésnek Hülk. igaz, most jobb volt picivel mint a toro rosso-k, de 1, fene tudja hogy másik pályán is így lesz, 2, fene tudja hogy az új gumikon is így lesz.
a ferrari jó lehet, erősen félek tőle hogy a merci feljavulása eddig tartott, és megint csak a kvalin fognak értékelhető teljesítményt nyújtani.
-
bobace
addikt
válasz
DemonDani #3259 üzenetére
Én is rittig két olyan csapat pilótáját futtatom, nyilván anyagi okokból is, akik pont az ellenkező eredményt hozzák, mint kéne. A TR meg a FI csapatban szerintem jobb, mert nem tudni kinek lesz náluk nyerő napja. A Merci ugyanez. Én ezt a 3 csapatot szeretném, meg mondjuk még egy ALO-t, hogy legyen pilóta is. De hát így megbolygatni a csapatom pénzkidobás lenne egyrészről, másrészt nincs is rá cash...
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
DemonDani #3135 üzenetére
Massa mutatott életjeleket idén, és elvileg a futamon történt bukását műszaki hiba okozta. Grozsi meg ugye tudjuk milyen, forrófejű, de gyors. Webber sem épp a következetesség mintaképe, a három top pilóta (Alo, Kimi, Vettel) meg már kb elérhetetlenre drágult azoknak aki az elején nem vették meg. én kanadára (ha belefér) merci-ferrari-lotus triót vinnék, pilótának meg aki ésszerűen belefér, Sutil és/vagy Ricciardo. valszeg jómagam is hasonlóval megyek (csak a merci nem fér be harmadiknak sajna), kivéve ha a szabadedzések nagyon mást nem mutatnak (bár kétlem, meg ugye kanadában ismét faktor lesz a gumi).
persze a véleményemet fenntartásokkal kell kezelni mert még újonc vagyok a ligában és nem is állok fényesen, de szeretek brainstormingolni -
FireKeeper
nagyúr
válasz
DemonDani #3053 üzenetére
na ez most jól elgondolkodtatott... nálam is benn van a RB, de kukázni szándékoztam őket monaco után (vagy ha a szabadedzéseken nem mennek jól, akkor már előtte), így viszont lehet hogy megéri majd benntartani őket.
másfelől meg nagyon nem tudom mitévő legyek, a mostani hétvégén beférne a lotus+ferrari, amire jól lehetne építeni a jövőben, viszont gyanús hogy a merci itt monaco-ban tényleg esélyes lehet... viszont ha nem lesz faktor, és a red bull is rossz hétvégét fut, akkor lehet nem lesz pénzem kanadára a lotus+ferrari-ra... szóval nem tudom, kockáztassak a mercivel monaco-ban, vagy inkább menjek rá már most a hosszú távon esélyesen jobb kombóra -
-
venember83
nagyúr
válasz
DemonDani #1908 üzenetére
Én se tudok megszabadulni a pásztortól, egyelőre lecseréltem Karthikeyant Maldonadora, de majd pénteken döntök, hogy mi legyen. Esetleg még opció a FI vonal: Sauber - FI és akkor Di Resta helyett Grosjean, ha az edzésen lényegesen jobban teljesítenek a Saubernél a Force Indiák és a Renault-k.
-
-
hunnylander
őstag
válasz
DemonDani #1366 üzenetére
Sok mindenben hasonló is ahhoz, ahogy a pályán zajlik. Nem kell kétségbe esni, mert nincsenek egyértelmű favorítok, nagy a körbeverés, nagyon szoros a mezőny. Csak vetettem egy pillantást az összesített tabella legelső lapjára (biztos van számos más példa is), itt van ez a fazon akinek eléggé gyenge volt az első három futama, de egyetlen hétvégével több, mint 1000 helyet ugrott be a Top40-be. Szóval idén nehezebb leszakadni, illetve könnyebb elérni kiugró eredményt még akár egy előzetesen átlagosnak tűnő összeállítással.
-
Qorthral
őstag
válasz
DemonDani #1201 üzenetére
Ha rákattintasz a visszaállításra, visszakapod a futam után meglévő pénzedet.
attisx: Akinek a csapatkomponensei az erősebbek, annak a futam fogja a pontok javát hozni, míg a pilótában erőseknél jobban eloszlanak a pontok. Arról nem is beszélve persze, hogy a kiesések a legjobb időmérős eredményt is tönkre tehetik... -
attisx
addikt
válasz
DemonDani #1201 üzenetére
Még menthető a dolog, ha nyomsz neki egy "visszaállítás"-t.
BTW, az időmérő eredménye önmagában nem sokat jelent. Tavaly a saját bőrömön tapasztaltam párszor: időmérőn bezsebeltem 40-50 pontot, aztán összességében lett 110-120 pontos a hétvégém, miközben mások a gyengébb időmérő ellenére is 140-150 pontot értek el...
-
-Mike-
addikt
válasz
DemonDani #1127 üzenetére
Itt nem az a lényeg, hogy legyünk 5ezren, a részemről csak figyelemfelhívás volt az F-1 topicban, hogy aki még nem csatlakozott, elfelejtette vagy csak pusztán érdeklődő az jöjjön nézze meg és vegyen részt ha úgy akarja. Most tök mindegy, hogy 10fős ligában leszek első vagy 200ezresben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen házat vegyek?
- BestBuy topik
- Hővezető paszták
- További aktív témák...
- Egyedi PC összeszerelés Tökéletes színséma, prémium kábelmenedzsment, alkatrészfestés!
- Lenovo Ideapad 330S-15IKB / I5 /20GB RAM / GTX 1050 / M.2 SSD
- Gamer PC - i3 12100f, RTX 3070 és 16gb DDR5 + GARANCIA
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 5 Ultra-I7/64GB/512SSD/Érintőképernyő/garancia
- Lenovo ThinkPad T14 G3 I5-1245U/32GB/1TBSSD/Érintőképernyő/Garanciás.
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD - garanciával hibátlan működéssel
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- DELL PowerEdge R630 rack szerver barebone - 2xSocket 2011v4 , 24x DDR4 DIMM, H330 RAID, 39369Ft+ÁFA
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged