-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sgabor
csendes tag
válasz
viktorhu #41056 üzenetére
Végre rendeződött a visszafizetésem. Nem kapkodta el a Paypal. Pont 3 hónap telt el a visszaküldött termékem eladónak való kézbesítése óta. Ez is csak úgy, hogy többször írtam a Paypalnak az első hónap eltelte óta. Mindig csak automatikus válasz jött és a megoldási dátum tologatása, míg végre a hét elején éló ember reagált, aki elnézést is kért az eddigi teszetoszaságért és ígérte a visszafizetés tényleges megtörténését, ami végre meg is történt. viktorhu a tied is rendeződött azóta?
-
válasz
viktorhu #41201 üzenetére
Nem jó a megközelítésed, van nekik egy munkaköri leírásuk is, valamint az eljárási szabálykönyv illene betartani, van tájékoztatási kötelezettségük is, nem csak a sorsjegyet kell ajánlani.
De teljesen mindegy, egyértelmű a szabályuk, árut tartalmazó küldemények esetén ami EU-n kívülre megy rá kell kérdezni a vámolásra hogy akkor a Magyar Posta járjon-e el az ügyfél nevében, ha a válasz igen, akkor a küldemény csak egy kitöltött CN22 vagy CN23 nyilatkozattal vehető át.
A levél köznapi értelemben és a levélküldemény UPU-s meghatározása eltérő, de nincs olyan hogy mire találták ki, ez egy postai szakfogalom, a max 2 kg-os és meghatározott méretű küldemény fajta, több a tartalma mint a köznapi levél fogalom.
És ne keverjük a dolgokat 2004 óta csak EU-n kívüli küldeményekre igaz és a magyar Posta által kiküldendő dolgokra, a külföldi posta szabályozása más lehet ettől. Bár nem mert a vámos dolgok is nemzetközi egyezmény alapján vannak meghatározva.De oké, ne tájékoztasson, viszont akkor neked tudnod kell a szabályukat és betartani, hiszen utána néztél, de mégsem úgy adod fel, ennek ellenére átveszi, pedig nem lenne szabad, akkor megint ő a hibás.
Egyébként én betartom ezt, mert nekem az az érdekem hogy az adott országban probléma nélkül megkapják azt amit oda eladtam.
Ha valahol, nem használják fel, úgy ítélik meg hogy nincs rá szükség az engem nem érdekel. Ha valaki enélkül adja postára az engem megint nem különösebben érdekel.
Felhívom rá a figyelmet, de nem az én felelősségem alkalmazni, dönt az illető.. -
Rolee87
tag
válasz
viktorhu #41201 üzenetére
Az hogy Tőled átvesz egy levelet ellenértékért cserébe, és látja hogy esetleg nem irtad rá a borítékra a címzettet, akkor nyilván figyelmeztetni fog hogy ird rá mert igy nem lesz jó. A borítékvastagságot is lemérik ha vastagabb, és nem adhatod fel levélként ha picit vastagabb. Akkor ez miért nem az én felelősségem, hogy esetleg fogják és nem kézbesitik hanem visszaküldik nekem, mert szabálytalan a vastagsága. Ezeket persze le tudják ellenőrizni, akkor ja látja hogy csóró Mariska néni felad egy kis doboz krémet a rokonjának, ami levélként simán elmegy, akkor mibe telne odabökni hogy tessék rárakni a cn22őt mert nem biztos hogy eljut akinek küldi. Nem hinném hogy egy nap hatszáz ember leveleleket ad fel egy pultnál EU-n kivűlre, igy nyilván marha megterhelő lenne ezt közölnii, de a sparba meg ha kell ha nem supershop kartyam van e? Ha van akkor úgyis szólok mert az én érdekem.
-
válasz
viktorhu #41199 üzenetére
De az ő hibájuk, hiszen nem nekünk kell kívülről tudni a cég szállítási feltételeit, mint írtam nem az számít hogy levél vagy csomag, hanem a tartalom.
Az hogy küldemény átvételnél megemlíti hogy áru tartalom esetén kell a vámárúnyilatkozat és megkérdezi hogy adjon-e egyet, ez lenne a megfelelő eljárás, mert ez szükséges az ÁSZF szerint.
Nem lehet azt mondani hogy nem kell. Kell, csak ha hiányzik nem szólnak.
Ha EU-n kívülre megy akkor kell. Egyébként minden ország vámtörvénye lehetővé teszi hogy okmányok nélkül ne fogadják a küldeményeket, legjobb esetben csak visszaküldetik egyébként meg kukázhatják is.
Ezt nem igazán kellene a postás döntésére bíznod, ebben a topikban nem jellemző a postázás, de a többi topikban ahol ez felmerül benne az Összefoglalóba és jelzem ha ilyen kérdés jön elő.
Hozzáteszem, már a kifelé történő vámolás esetén megakadhat a dolog ennek az okmánynak a hiányába. -
válasz
viktorhu #41196 üzenetére
Azt tudod hogy 2 kg súlyig és 90 cm befoglaló méretig (szélesség, magasság, hosszúság, de egy nem lehet 60 cm-nél hosszabb) az mind levélnek minősülő küldemény. Szóval nem igaz hogy csak csomag mellé kell.
A Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei 3.2. A küldemény tartalmára vonatkozó szabályok figyelembevétele 10) pont a 9. oldalon
Nem véletlen hogy küldemény szót használnak.Köszönettel venném ha leírom a pontos információt, akkor az ne legyen már felülbírálva amíg nincs benne változás.
-
válasz
viktorhu #41056 üzenetére
Neked is visszaküldés volt? Hányszor küldted el nekik üzenetben hogy átvette az eladó mellékelve a kézbesítési nyomkövetési információt? Mivel ez megfelel annak amit elvárnak és leírnak, hogy szállító leigazolja az kézbesítve (delivered) állapotot, nem egészen világos az idő húzás számomra. Nem kell az eladótól semmi.
Az a. pont
A PayPal többek között a következőket kérheti és írhatja elő:
a. hogy a vásárló postai úton küldje vissza a fizetést fogadó félnek, a PayPalnak vagy egy harmadik félnek (ahogy a PayPal meghatározza) a vásárló állítása szerint a leírtaktól jelentősen eltérő (angolul SNAD) tételt, és nyújtsa be a PayPalnak a kiszállítás igazolását. Tegyen meg minden elvárható elővigyázatossági intézkedést: csomagolja be újra a tételt, hogy az ne sérüljön meg szállítás közben.
A materiális tételekre vonatkozó kiszállítási igazolás a postai szolgáltatónak azt az online dokumentumát jelenti, amely tartalmazza az alábbiakat:
1. A „kézbesített” (vagy ezzel egyenértékű) státusz jelzése, illetve a kézbesítés időpontja.
2. A fogadó fél címe, mely legalább tartalmazza a várost/megyét vagy postai irányítószámot (vagy ezzel egyenértékű nemzetközi jelzőszámot).
........
b. hogy a fizetést fogadó fél vegye át a vásárló által visszaküldött tételt, és fizesse vissza a teljes vételár és az eredeti postaköltség összegét a vásárlónak. Ha a fizetést fogadó fél nem veszi vissza a neki a vásárló által a PayPal utasítására visszaküldött terméket, a PayPal jogosult a vásárló javára dönteni a reklamációban.
Ehhez a vásárlónak meggyőző erejű bizonyítékot kell benyújtani arra vonatkozóan, hogy a terméket arra a címre küldte vissza a fizetést fogadó félnek, amelyet a reklamációs folyamat során a PayPaltól kapott. -
válasz
viktorhu #41054 üzenetére
Akkor ez csak egy általános szöveg lenne: Az eladó által megadott további információk áttekintése folyamatban van? Az angol nyelvű szöveg és a magyar fordítás is egy befejezett tevékenységre utal már, az információ várásra is van mondatuk.
Neked nem kell írnia az eladónak, de nekik írhat, mert így működik a dolog.
Oké de te most akkor kapcsolatban vagy sgabor-al?
Az automata válasz azt a rendszer küldi a fogalmaim szerint, az ügyfélszolgálati választ nem tekintem automatának, mert ember kreálja és ezért írtam azt amit írtam. Ha ő is az ügyfélszolgálatostól kapott üzenetet, ugyanúgy rá lehet kérdezni, amíg nem zárod az üzenet sort az addig élő.
Üzent írásra mindig van lehetőség. De megnézem hogy változott-e.
Hát itt lehet írni:Itt is: Payments, Refunds, Can't find my refund
Ezekre gondoltam ha már a Dispute-nál nem tudod kiegészíteni a dolgokat.
-
válasz
viktorhu #40841 üzenetére
Ez azért nem állhat fent, mert a DAC topikban már többen is vásároltak erről az oldalról, és minden gond nélkül kiszállították Magyarországra.
V/ Teljesen megbízható a cég, mint írtam is, a hazai hifis körök egyik beszerzési forrása. Nagyon sok márkának, ők az egyetlen európai forgalmazói. -
scott_free
senior tag
válasz
viktorhu #40708 üzenetére
Na most fogyott el a türelmem: ekkora egy szemét, mocskos bandát!!!
5. levél, az 5. embertől: és szerinte várjak megint 72 órát!!!
Meg majd hívjam őket, ha újra elérhetőek lesznek telefonon.Erre komolyan nem tudok már mit mondani...
Illetve de: ismer valaki más olyan szolgáltatót, amivel ki tudnám váltani ezt a mocskos paypalt?! Online árulok egy-két terméket, amit eddig a paypalon keresztül ki lehetett bankkártyával is fizetni.
-
válasz
viktorhu #40425 üzenetére
Értem, ahhoz hogy a folyamat a PayPal-on menjen az kell hogy a PayPal-on valaki, vagy a GB vagy a PayPal ugyanerre a következtetésre jusson és ott legyen a visszaküldés a döntés, azután az időrend és a tevékenység már ott könyvelődik.
De ha megegyeztél velük ezért van az pont hogy megoldódott a probléma, akkor minek a PayPal védelem?
Az egyezség után időkre nincs semmi. Ha nem érkezik meg hozzájuk és nem kapod meg a pénzt azon a PayPal sem fog segíteni.
Ugyanúgy 21 napod van fenntartani a megnyitástól a dispute-t, mert ha letelik akkor zárul.Az AliExpressen volt már olyanod hogy visszaküldted a dolgot és azután lett rendezve a dolog? Sokan a postaköltség nem visszatérítése miatt inkább nem küldik vissza.
-
válasz
viktorhu #40423 üzenetére
Ez mobil app nézet? A böngészős oldal egyértelműbb a kezeléshez.
Itt azt írják hogy küldtek RMA-t vagy mit ehhez a T20051800456 számú ügyhöz, azt kellene megkeresni.
Alul a Továbbítás a PayPalhoz gondolom valami továbbvitele a dolgoknak link, lehet hogy azt kell ha nem találod az RMA-jukat, bár nekem a PayPal magyarított oldalai értelmezhetetlenek. -
válasz
viktorhu #40421 üzenetére
Ne egészen értem. Indítottál egy dispute-t a minőségi kifogásra az adott vásárlánál. A Resolution Centerben ott kell lenni a visszaküldésre vonatkozó dolgoknak, de azt ugye a GB-nek kellene elfogadni ténylegesen. Azután értesít a PayPal hogy ez a döntése az eladónak, küldd vissza az árut és majd add meg nyomkövetési számot a PP oldalán. De nézd meg hogy a dispute sor végén a link mit ad fel?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen monitort vegyek?
- OLED monitor topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Big in Japan - japán játékokról, kötetlenül
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Napelem
- borg25: Kórházi beszámoló
- Robot fűnyírók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- IBM PS/1 2168-552 486SX-25
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung SyncMaster 205BW Monitor
- BESZÁMÍTÁS! Asus A520 R5 3600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 8GB Rampage SHIVA CoolerMaster 700W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest