- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- 10-es szám és ismeretlen telefon a Google előzetesén
- Megvan a Magic V5 európai startdátuma
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Nem nyílnak a Foldok?
- One mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung SmartTag2 teszt
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
yogibear
addikt
válasz
balazs1956 #20069 üzenetére
- egy teljesen humán beállítottságú felhasználónak. Vagy ne bízzam rá, mert könnyen galibát csinálhat, és maradjak az internetbanknál.
- egy 60+ os humán (műszakilag mitsemsejt)
- Eltűnnek/megjelennek applikációk, pedig zároltam a telefonját.
A fentiek alapján ne bízd rá... én nem tenném és a mobilbankot sem raknám fel a telefonjára... persze ez saját vélemény... Ha nem macera kezeld továbbra is te a netbankját, ő meg max boltban fizetésre használja a telefont NFC-vel, és persze a kártyá(k)ra állíts be limiteket... azt a netbankban bármikor megemeled ha kell, majd vissza... illetve azt is hogy csak Magyarországon használható a kártya, ha mégis viszitek külföldre, ideiglenesen ezt is átállíthatod netbankban... 1 perc... -
freelancer68
tag
válasz
balazs1956 #20059 üzenetére
Revolut automatikus feltöltésének törlése:
Nyisd meg a Revolut alkalmazást.
Menj a "Kezdőlap" fülre.
Koppints a "Pénzt hozzáad" lehetőségre.
Válaszd ki a mentett kártyádat, amivel az automatikus feltöltést beállítottad.
Kattints a kártya melletti információs ikonra (általában egy "i" betű körrel).
Válaszd az "Automatikus feltöltés módosítása" opciót.
Kattints a "Törlés" lehetőségre az automatikus feltöltés kikapcsolásához. -
Llew
senior tag
válasz
balazs1956 #20059 üzenetére
Akkor nem banki appal kene kezdeni hanem telefon hasznalatot megtanitani nekim. Mar bocs.
A sajat banki ugyeit meg esetleg internetbankban. Az is jol hasznalható, de akkor talan "veletlenül" nem intez melle semmit.
Bar ha van revolutja akkor nem ertem miert te intezed a banki ugyeit. Mennyiben mas a kettő? -
jotzo01
tag
válasz
balazs1956 #20054 üzenetére
Könnyebb lenne válaszolni, ha nagyjából vázolnád, milyen "ügyeket" intézne önállóan.
-
DS39
nagyúr
válasz
balazs1956 #20051 üzenetére
Szerintem az app kényelmesebb, mint az új netbank. A funkciókat tekintve kb. ugyanazt meg lehet oldani mindkettővel. (Kivéve utalási napi limit, mert ahhoz az app kell)
-
Winnie The P
őstag
válasz
balazs1956 #20054 üzenetére
Szia!
54 éves vagyok, nap mint nap használom. A csekkeket is ott fizetem, a kártyát beraktam a GW-ba, sőtt a többi vásárlókártyát is. De visszatérve szerintem nem bonyolult használni. A qvick fizetés nagyszerű dolog benne.
Csak bátran! -
balazs1956
senior tag
válasz
balazs1956 #20054 üzenetére
MBH-s vagyok, és elég rapszodikus az app működése...
-
mizoli
addikt
válasz
balazs1956 #20051 üzenetére
Ha éppen nincs valami gubanc, akkor teljesen jól használható.
-
Llew
senior tag
válasz
balazs1956 #20051 üzenetére
Nem teljesen értem a kérdés/eket.
OTP mobilbank-ról beszélsz, de "PC-n keresztül"
Mobilbank = mobil app, PC-n keresztül = internetbank
Te ismered az OTP mobilbankot, internetbankot, meg a párodat is.
Mennyivel könnyebb belőni ismeretlenek tapasztalata alapján?
Ha eddig semennyire sem használta akkor biztos fura lesz, de szerintem a mai világban egy online bank használata alap dolog kéne legyen.
Dehogy a kérdésedre is adjak valamiféle választ egy másik bank online, illetve mobil felületével van tapasztalatom, ahhoz képes az OTP nagyságrendekkel jobb. Illetve amennyire személyes tapasztalat híján meg lehet ítélni szerintem a hazai kínálatban az egyik, ha nem a legjobb. Én részben ezért sem váltottam még másik bankra. -
donbig
tag
válasz
balazs1956 #17167 üzenetére
Gondolom már tárgytalan, de mivel amúgy is bankoltam megnéztem az enyémet. 11 karakter A+10 szám szerintem, de én is csak a következtetek az adott karakterek formájából.
-
AtHoS
nagyúr
válasz
balazs1956 #16152 üzenetére
Jahogy "céges" indíttatásból van rá szükséged. Ezt nem írtad, csodálkoztam is, hogy magánszemély mi a frászkarikáért nyomtatgat, fűzöget le utalási visszaigazolásokat.
Mondjuk cégesként sincs értelme, mert a bankkivonat pont erre való, de ha a könyvelőd így boldog...bár akkor sem értem, mert elvileg az nem hivatalos "irat", nincs aláírva, stb... Anno előző munkahelyemen úgy volt beállítva a banknál (OTP), hogy minden egyes napról, amikor volt bármilyen irányú forgalom készüljön bankkivonat, tehát nem havi összegző kivonatküldés volt használatban. Nem tudom MBH-nál is van-e ilyenre lehetőség, talán kényelmesebb is, mint tételenként nyomtatgatni és az már hivatalos, könyvelésben érdemben lefűzhető. De ezt Te tudod neked mi a jobb/kényelmesebb.Amúgy pedig, ha nem érkezik értesítő mail, akkor abban csak a bank tud érdemben tenni. Én a helyedben elkérném az email-ek kiküldési igazolását, hátha egyből kiderül miért nem kerültek kiküldésre az email-ek
Ja igen, előbb azért nézz rá a SPAM mappára, mert lehet betréfált a levelező kiszolgálód
nem ez lenne az első eset
-
axioma
veterán
válasz
balazs1956 #16148 üzenetére
[link] ez a nem-otp bankok topikja
MBH szamlam van, email nem jon mert nem hasznalom csak a h.kartyat... -
#64638144
törölt tag
válasz
balazs1956 #16148 üzenetére
Itt most megint kevés az infó számomra, valamiből meg még sok is. Az, hogy a Mészáros Bank Holdingnál bankolsz, az pl irreleváns (és érthetetlen is, de nem vagyunk egyformák).
De az, hogy mi változott a banki szokásaidban, vagy egyáltalán hogyan bankolsz, vagy min nézed az email-t, az fontos lenne, de semmi infó nincs erről. -
AtHoS
nagyúr
válasz
balazs1956 #16148 üzenetére
Milyen célból fűzögeted le az egyes utalások banki elektronikus visszaigazolásait?
A havi kivonat tartalmazza ezeket összesítve....addig meg elektronikus felületen bármikor eléred...gondolom MBH-nál is van online fiókhozzáférés
-
energiezolee
aktív tag
válasz
balazs1956 #15778 üzenetére
Szia!
Azokat az adatokat nem a telefon, hanem maga a simple fiókod tárolja (cím, számlaszám, kártyák, rendszám, stb.)!!! Hiába törlöd a telefonról! A simple-el vannak még mindig problémák, én például asszony kártyáját nem tudom törölni...
Szerk.: Most végre sikerült törölni asszonynál!
-
válasz
balazs1956 #15778 üzenetére
Sokaknak nem működik megfelelően a simple mióta feltörték 2x-er is. Van aki új jelszót nem tud beállítani, van aki rendszámot nem tud változtatni, van aki a bankkártyáját nem tudja rögzíteni újra. Szóval nem működik rendesen központilag.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Megkímélt Lenovo Legion 5 15,6" I7 10750H/GTX 1650 4GB/32GB/512GB/HU Bill/Win 11 Pro
- Iphone 13 Pro Max 128 GB Graphite garanciás, újszerű
- Asus A15 FA506NC 15.6" FHD IPS Ryzen 5 7535HS RTX 3050 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- ASUS TUF Gaming Monitor
- 16" Macbook Pro M4 Max 48 GB RAM, EZÜST, HU keyboard- 1 TB SSD 2025.11.11-ig gari
- Zebra ZP505 EPL - Hőpapíros címkenyomtató
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest